Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין בג'יפ לשטח וראיתי את הסוזוקי סמוראי ואני מעוניין בחוות דעת.

הם אמינים? כי רובם ראיתי 91-88 וזזה דיי ישן

איך הם בשטח? בוץ דיונות וכאלה

פורסם

איזה פרטים אתה מחפש?

 

בעקרון סמוראי הוא הכלי אם אתה מחפש שטח ליחיד עד זוג ביחסית זול.

 

מצד שני הרכב הוא הבסיסי ביותר שיש - אין חלונות חשמל, אין מזגן, אין .... כלום כמעט חוץ ממתלי עלים ושלדה קשיחה ביותר.

 

אמין? כלים מטופלים (ולא בעיה לבד) מחזיקים ויחזיקו שנים.

 

תעשה סיבוב על אחד ותראה.

 

עופר

פורסם

סמוראי יש מ-83 ועד ל-98. בהתחלה עם מנוע 1 ליטר, בהמשך עם מנוע 1.3 ליטר (מומלץ יותר). יש דגם פתוח (ברזנט) ודגם סגור, ב-87-88 יש גם דגם ארוך, ב-83 יש גם דגם טנדר (חד קבינה).

 

מה עוד אתה רוצה לדעת?

הדגמים מ-96 והלאה מגיעים עם הזרקה ומתלי סליל, לעומת הדגמים שקדמו והגיעו עם מתלה עלים, הם נוחים יותר על הכביש אבל עדיין מדובר ברכב קשוח ולא נעים לשימוש.

 

איך הם בשטח? מצוינים. קצת פחות בדיונות, שם צריך לא אחת מנוע חזק בשביל "לתת בראש". אבל עם סמוראי טוב ונהג סביר יש מעט מאוד מכשולים שיעצרו אותך בשטח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • אחראי פורום
פורסם

כשלב ראשון הייתי עושה סיבוב על אחד. זה לא כלי נוח ליום יום. הוא קשה, ההיגוי רע, המנוע חלש ולא בטוח בעליל.

בשטח הוא אדיר, מעטים המכשולים שיעצרו אותו גם אם הוא סטוק. הוא קל והמנוע גמיש, הרבה פעמים קלטתי רק בסוף

שאני בכלל על 2x4. לגבי תחזוקה, היא זולה ופשוטה אבל כלי כ״כ ישן מצריך לא מעט עבודה.

כלי מתחוזק ולא שבור למוות יראה אמינות גבוהה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש שמועות על סמוראי שמסתובבת בצפון עם מנוע אימתני של בלנו , מנסיון עבר הסמוראי עובר בשטח ממש כמו גדול מה שכן - אחרי הטיפול הראשוני לאוטו צריך לעבור לטיפול אצל רופא שיניים כי סתימות כבר אין ...

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
סמוראי יש מ-83 ועד ל-98. בהתחלה עם מנוע 1 ליטר, בהמשך עם מנוע 1.3 ליטר (מומלץ יותר). יש דגם פתוח (ברזנט) ודגם סגור, ב-87-88 יש גם דגם ארוך, ב-83 יש גם דגם טנדר (חד קבינה).

 

תיקון קל - תחילת שיווק בארץ ב 1984: סגור, פתוח וטנדר. כולם מנוע 1000.

1985 - לא שווק.

1986-מנוע 1300. אין יותר טנדר ואין יותר מנוע 1000.

משנת 1987 - סרנים רחבים יותר.

 

1996-כמו שאמרת - מעבר לקפיצי סליל, וגם מתיחת פנים קלה. לוח שעונים לבן ועוד שינוים בתא נוסעים. בוטלה אפשרות קיפול שמשה קידמית על מכסה מנוע.

 

 

 

יש שמועות על סמוראי שמסתובבת בצפון עם מנוע אימתני של בלנו , מנסיון עבר הסמוראי עובר בשטח ממש כמו גדול מה שכן - אחרי הטיפול הראשוני לאוטו צריך לעבור לטיפול אצל רופא שיניים כי סתימות כבר אין ...

 

החלפת מנוע ל 1600 זה שיפור מאוד נפוץ בחו"ל, ולא חוקי בארץ.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם
יש שמועות על סמוראי שמסתובבת בצפון עם מנוע אימתני של בלנו , מנסיון עבר הסמוראי עובר בשטח ממש כמו גדול מה שכן - אחרי הטיפול הראשוני לאוטו צריך לעבור לטיפול אצל רופא שיניים כי סתימות כבר אין ...

 

היה כזה, הכרתי את הבעלים כשהחזקתי את שלי.

בוקי, היה גם הבדל בסרן האחורי מאמצע מודל 88 ואילך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ממליץ לצעירים עם גב בריא.

רכב מאוד לא נוח וזה בלשון המעטה.

מומלץ רק למי שמחפש רכב שטח ספרטני וקשוח.

 

היה לי שנת 88 פתוח קצר ומכרתי אותו בזמנו כיוון שרוב הנסיעות שלי היו נסיעות כביש ארוכות (אשקלון באר-שבע)

הדגם הפתוח לא מבודד רעשים כמובן (גם הסגור) כמעט לכולם יהיו נזילות פה ושם בגשם(מדבר על הפתוח)

רכב מאוד אמין, על הכביש אין לו כוח, יותר מ-100-110 אתה לא תסע (וגם לא תרצה לסוע)

לגבי שטח:

דיונות - במישור נוסע כמו טרקטורון, מתקשה קצת בעליות בגלל המחסור בכוח.

בוץ - ראה דיונות, עם צמיגי שטח יפתיע מאוד.

שטח טכני - מעולה. זוויות גישה ונטישה מעולות.

 

בכל שאלה נוספת אשמח לעזור.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

קח בחשבון שלפעמים לא פשוט למצוא חלפים, מנסיון אישי של חבר טוב.

אם אתה בונה על הרכב כרכב יום-יומי אני מאוד לא ממליץ.

הרכבים האלו שחוטים, קשה עד בלתי אפשרי למצוא רכב שלא טחן שטח.

 

מתאים כרכב לסופי-שבוע בלבד.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

למורי (ע"ע ד"ר סמוראי) בראשון לציון יש כל חלק שהייתי צריך וכל חלק שכל חבר שלי ששאל לעצתי היה צריך.

בלי קשר הוא בעל מקצוע ועובד רק עם סמוראי וג'ימני

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
למורי (ע"ע ד"ר סמוראי) בראשון לציון יש כל חלק שהייתי צריך וכל חלק שכל חבר שלי ששאל לעצתי היה צריך.

בלי קשר הוא בעל מקצוע ועובד רק עם סמוראי וג'ימני

 

אגב ג'ימני, אם תבחר להתייחס למוטיבים שנכתבו פה (תותח בשטח, לא נעים בכביש, אמין אם מתייחסים אליו יפה, לרוב יהיה ישן) אז ג'ימני יכול להווה אלטרנטיבה מצויינת עבורך. קצת פחות טוב בשטח (אם כי יש מי שיתווכחו איתי), קצת יותר נוח בכביש (אם תשים עליו קפיצים בולמים טובים תקבל ג'יפ שמרגיש אחרת לגמרי, הרבה הרבה יותר נוח), אמין מאוד, ולא בהכרח ישן.

פורסם

סמוראי הכל תלוי בתקציב של הקניה ושל התיקנונים אחכ

השאלה אם אתה בעל ידים טובות ויכול ללמוד לבד כי אם לא יעלה לך הרבה אחרי כל טיול ללכת למוסך

פורסם
אני מעוניין בג'יפ לשטח וראיתי את הסוזוקי סמוראי ואני מעוניין בחוות דעת.

הם אמינים? כי רובם ראיתי 91-88 וזזה דיי ישן

איך הם בשטח? בוץ דיונות וכאלה

 

יש ברשות אישתי גימיני חדש, יש לחברים שלי גם וגם

גם את אלו עם הסלילים וגם אלו אם העלים ,

השאלה למה נועד הרכב בסופו של יום.

 

גימיני רכב נוח יותר לכביש, אך בשטח פחות עביר

סמוראי מצויין לשטח אך בכלל לא נוח בכביש

 

שיפורים לשניהם כמעט זהים - כמו כן יש את הויטארות הישנות שיכולות להוות תחליך ראוי גם כן עבורך ( אם יש תקציב גם גראנד וויטרה יכול להיחשב )

 

למצוא סמוראי במצב טוב ובמחיר ריאלי - קשה

 

שיהיה בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...