Jump to content

יוסי106

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

הנקודות של יוסי106

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סמוראי הכל תלוי בתקציב של הקניה ושל התיקנונים אחכ השאלה אם אתה בעל ידים טובות ויכול ללמוד לבד כי אם לא יעלה לך הרבה אחרי כל טיול ללכת למוסך
  2. כנראה אטם ראש ממה שתה מספר? תכין עוד 1000 במקרה הטוב צרפתיות לא אוהבות את החום הישראלי ובמיוחד שאנשים שמים להם מי ברז...שהמנוע הוא אלומיניום.... אל תגע אם זה באמת זה קה לראות את הבעיה דרך המחשב תקח איתך מישהו שמבין
  3. יכול להיות שקיצרת איזה פיוז לאן ניסית לחבר את הלדים האלה
  4. מה גודל הבועה?תנסה ללחוץ עליה האם היא יותר רכה משאר הדופן?
  5. תודה לכולם כבר מעל חודש לא מוצא גם בחברות ליסינג וגם באינטרנט 2010 ידנית יש עוד כיוונים?
  6. אהלן המטרה שלי מהרכב זה נסיעה ללימודים 40 קילומטר ביום הלוך וחזור על הפיאט נדלקתי מאוד ונסעתי על אחת כזאת כחודש,החסרון היחידי זה שחסר לי קצת "כוח" אני רגיל לסוע על גיפ אולי בגלל זה קשה הירידה לסופר מיני מבחינת מחיר של שנתונים 2010 המחיר די זהה לסיאט אביזה הראש אומר ללכת על איביזה אבל הלב אומר פיאט תכלס האיביזה נותנת תמורה יותר טובה לכסף מבחינת רכב יותר גדול ומנוע חזק אבל הפיאט קטנה חמודה חסכונית ומהנה לנהיגה כמו כן הבנתי שהשוק של הסיאט לא משהו ובעוד 2-3 שארצה למכור אפסיד\יהיה קשה,היום ביד2 יש מלא איביזות במחירים שעדיף לקנות ב70 אוטו חדש מהחברה האם השוק של ה500 ישאר קשיח? תודה רבה לכולם
  7. רציתי לשמוע חוות דעת אודות הרכב הנ'ל והאם באמת שווה לשלם עליו 15 אלף מעל המחירון של יצחק לוי (20) ..במקרה גנבה אקבל מהביטוח מחירון ולא מחיר רכישה (סביב ה30-35) האוטו שווה את המחיר? תודה
  8. המצלמה הרבה יותר יעילה והתוצאה תצא לך יותר יפה... זה לקנות סמל חדש ולהדביק אותו שם במקום לצבוע את המקום ושיארו חורים! תסתובב על המסגר יש מלא חנויות \תמצא בפוריקיה סמל כזה הוא ממש נפוץ ולא יעלה לך יותר מבקבוק צבע בהצלחה!
  9. אגזוז זרימה חופשית מנרוסטה,ישב על 106 כך שהוא מותאם להרכבה אפילו לבד ללא צורך בריתוכים (על ידי טבעת לצנרת המקורית) בעל צליל באסי ויפה ומשפר את זרימת האוויר בפליטה http://www.siz.co.il/my/vmwhkn4mdjvt.jpg http://www.siz.co.il/my/jzjf1nemzklh.jpg http://www.siz.co.il/my/jgzm5jvkdytu.jpg ניתן להתאים לכל רכב 250 שקלים 0547762321 יוסי מאזור השרון והסביבה
  10. אהלן מדובר ברמקול 6 על 9 רציתי לדעת מה יכול לקרות והאם זה בכלל משפיע שהחלק התחתון של הרמקול(החלק העגול איפה שבדכ יש מדבקה עם הפרטים של הרמקול..מותג ועוצמה..) יושב על מתכת -לצורך העינין גוך הרכב,ולא נמצא באוויר כמו שאמור להיות על ידי חיבורו בברגים האם הרמקול לא יוצא צליל נקי\או אין משמעות לזה שהוא נוגע במשהו אני שואל כי בניתי איה תיבה ולא עשיתי מספיק הגבהה וזה נוגע לי בגוף הרכב.. תודה
  11. אהלן מחפש כיוסים יפים לרמקולים 6 על 9 אני מעונין בעכביש של סאונד סטרים או איזה קנווד כסוף עם מפלסטיק פתוח להצעות רק לא השחורים עם הרשת... אני מרעננה תודה 0547762321
  12. 106 שנת 98 דור שני,ידנית 1400 146000 ק'מ שמורה מאוד,מזגן חימום וקירור עובד..מזגן מקפיא צמיגים מלפני 4 חודשים 185-55-14 מאושר ברשיון מגנזיום של פיג'ו XSI מצבר חדש טיפולים מהיום הראשון בפיגו סיטרואן יש היסטרית טיפולים משנת 98! לא עבר תאונות פרטים לרצניים אזור השרון 0547762321
  13. דגמים ספציפים? האלפיין הכי פשוט לא נראה משהו האמת אתם אומרים את זה כי הפיוניר צעצועי?
  14. שלום לאחר ניסיון עם 2פיוניר דולפינים (די טוב הייתי אומר) אני מחפש מערכת לאוטו החדש,(106) בכל מקרה התקציב עד 800+- האמת שירדתי מעינין הדולפינים והאנימציות כי באמת זה התלהבותש ל השבוע הראשוו וזהו התאהבתי בפיוניר לכן אני רוצה להביא עוד מערכת כזאת ראיתי בזאפ את הדגם "וDEHP5950IBוPioneer " שהוא קורץ לעיני האם ונראה חיצונית גם כמו הדולפינים החדש רק ללא האניצמיות? האם תיהיה תמורה יותר שווה לכסף שלי(לא מעט) עבור מערכת בסדר המחירים האלה? המערכת לא תפעיל מגבר בנתים אבל בעתיד כן תודה
  15. שלום ברצוני לדעת קצת פרטים אודות האצ'ב' 1.4 ידנית צורה חדשה 96 ומעלה.. התנהגות של הרכב אני יודע..כל סיפורי הפניות למינהם.(אני אחד שאוהב פג'ו) אבל לא רלוונטי, השאלה אם הרכב הזה עם מנוע 1.4 ידני(לא מסורס אוטומטי) עם הבודי הכבש של ההונדה יריגש אנמי או עדין המנוע של ההונדה לא יאכזב.. מה נאי מחפש מהאוטו?שיסחוב בעליות ולא ירגיש שאני מזדחל עם הצמדה של הדוושה ולהגיע לטור 3.2 שאני עם מזגן כדי להצליח איכשהו לעקוף בימין תודה
×
×
  • תוכן חדש...