אהלן המטרה שלי מהרכב זה נסיעה ללימודים 40 קילומטר ביום הלוך וחזור
על הפיאט נדלקתי מאוד ונסעתי על אחת כזאת כחודש,החסרון היחידי זה שחסר לי קצת "כוח" אני רגיל לסוע על גיפ אולי בגלל זה קשה הירידה לסופר מיני
מבחינת מחיר של שנתונים 2010 המחיר די זהה לסיאט אביזה
הראש אומר ללכת על איביזה אבל הלב אומר פיאט
תכלס האיביזה נותנת תמורה יותר טובה לכסף מבחינת רכב יותר גדול ומנוע חזק אבל הפיאט קטנה חמודה חסכונית ומהנה לנהיגה
כמו כן הבנתי שהשוק של הסיאט לא משהו ובעוד 2-3 שארצה למכור אפסיד\יהיה קשה,היום ביד2 יש מלא איביזות במחירים שעדיף לקנות ב70 אוטו חדש מהחברה
האם השוק של ה500 ישאר קשיח?
תודה רבה לכולם