שלום לכולם
יש לי התלבטות ברכישת רכב מסחרי לעבודה
תקציב מירבי : 14,000 שח
השאלה מה עדיף משלושת הדגמים הבאים שלדעתי דיי זהים (רנו קנגו , סיטרואן ברלינגו , פג'ו פרטנר)
לפי איך שהבנתי את המצב...
ברלינגו יש לה יותר שוק פחות בעיות אבל מחיר גבוהה מעט..
רנו השוק קצת יותר נמוך יש לה דלת צד נוספת בשנת 2003
פרטנר אין לי מושג...
מחכה להמלצות שלכם..
הרכב הוא לא בשבילי אבל הוא לחבר טוב...
תודה מראש לעונים...