Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אתמול ניתקעתי בלי דלק . מילאתי דלק לאחר כשעה , והאוטו גמגם . פתחתי את הפילטר אוויר התזתי ספרי קרבורטור למזרק (אם אני לא טועה זה הזרקה רב הקודתית) . וזה הסתדר , לאחר מילוי של חצי מיכל ונסיעה של 20 קילומטר . שוב התחיל הגמגום . ניקיתי קצת עם ספרי מגעים את החיישנים שקשורים להזרקה . פתחתי מין פקק כזה כמו של טיפקס (ניראה כמו ונטיל) והבעיה הסתדרה אין יותר גמגועים . אך נוצרה בעיה חדשה וזה עלייה בטורים איך שמניעים את האוטו זה עולה ל 4000 סלד ולא משתחרר . רק כאשר מתחילים נסיעה הטורים יורדים בהתאם אך עדיין תפוסים ! איזה חיישן עלי לבדוק ? זה קשור לפקק הזה שפתחתי ?? וסגרתי אותו אחרי זה . תודה לעוזרים (פונטו sx60 ידני)

פורסם

שיחקת עם החיישנים של הרכב ויצרת בעיה חדשה...

כנראה המזרקים היו סתומים או משהו כזה.

איזה חיישנים ניקית בדיוק ואיזה פקק פתחת?

פורסם

אצלך כמו שזכור לי ההזרקה היא חד נקודתית כלומר מזרק אחד שיושב על פתח המיצערת ונותן לכל הצילינדרים. אולי כדאי שתעלה תמונה של מה שפתחת וניקית כי אם נגעת בחיישן כמות האויר אסור בתכלית האיסור לגעת בו או לנקות אותו וזה עלול לשבש את עבודת המנוע הסדירה.

פורסם

יש מן חיישן כזה שתפוס במכסה של הטיימינג . שנוגעים בו לפעמים שומעים זרימה במזרקים . לא הצלחתי להעלות תמונה . נגעתי רק בשתי חיישנים שמחוברים בצד השמאלי של הבית מצערת .

פורסם

עכשיו הנעתי את האוטו , תוך כדי שהטורים עולים הוצאתי את ה"חיישן מצב מצערת" , והטורים הפסיקו לעלות רק לשחק ב 1000-2000 ס"לד. שמתי לב שב 4 אלף סלד בערך יוצא טיפה עשן לבן וריח של שמן ודלק קצת יש . האוטו בכללי לא מעשן בכלל ! האם בעקבות חיישן תקול זה גורם לבעיית העשן הריחות ועליית הסלד ? אם כן איזה חיישן גורם לתופעות האלה ?

פורסם

עדכון : הרכב נשלח למוסך עשו ניקוי בית מצערת , החליפו פלאגים , ניקוי חיישן בית מצערת , איפוס מחשב . והתקלה נפתרה . אבל רק ליום אחד ! היום בבוקר הרכב נכבה לי באמצע נסיעה פעמיים וסירב להניע (בדחיפה הוא הניע בסוף) . ועכשיו הוא לא מניע בכלל ! מה יכולה להיות הבעיה ? משאבת דלק ניכנסת לפעולה יש ניצוץ . המוסך טוען שצריך להחליף בית מצערת בגלל חופש בציר . נישמע לי מוזר . המחיר לבית מצערת משומש : 500 שח .

פורסם

המשאבה נכנסת לפעולה אבל את הלחץ שלה בדקו???

אני חושב וממליץ לך לפרק את המשאבה ולנקות אותה (ואת הפילטר המובנה שלה).

פורסם

מחר אני יקח אותה למוסך שיבדקו לחץ דלק . משהו פה לא הגיוני כי כשהוא מתכבה באמצע נסיעה צריך לעמוד 5 דקות במקום ואז הוא מניע מכה אחת . חיישן חמצן או חיישן בית מצערת קשורים לעניין ? יש חיישן שמחובר גם לסעפת פליטה למה הוא קשור ?

פורסם

נבדקה משאבת דלק והיא מייצרת לחץ תקין . המכונאי אומר שהוא בכיוון של סתימה במזרקים . כרגע היא לא מניעה בכלל , נותנים סטרטר והמנוע כמעט מניע , אפשר להגיד שהוא מניע לחצי שניה ומתכבה , ויש כמו שיעולים כאלה משהו דומה לביקפייר מהבית מצערת . כיוון שלכם יכול לתת הרבה עזרה תודה .

פורסם
שלום לכולם , אתמול ניתקעתי בלי דלק . מילאתי דלק לאחר כשעה , והאוטו גמגם . פתחתי את הפילטר אוויר התזתי ספרי קרבורטור למזרק (אם אני לא טועה זה הזרקה רב הקודתית) . וזה הסתדר , לאחר מילוי של חצי מיכל ונסיעה של 20 קילומטר . שוב התחיל הגמגום . ניקיתי קצת עם ספרי מגעים את החיישנים שקשורים להזרקה . פתחתי מין פקק כזה כמו של טיפקס (ניראה כמו ונטיל) והבעיה הסתדרה אין יותר גמגועים . אך נוצרה בעיה חדשה וזה עלייה בטורים איך שמניעים את האוטו זה עולה ל 4000 סלד ולא משתחרר . רק כאשר מתחילים נסיעה הטורים יורדים בהתאם אך עדיין תפוסים ! איזה חיישן עלי לבדוק ? זה קשור לפקק הזה שפתחתי ?? וסגרתי אותו אחרי זה . תודה לעוזרים (פונטו sx60 ידני)

 

אני הייתי מתחיל מהפילטר של הדלק. להחליף את הפילטר שכנראה התלכלך מהדלק שנמצא בקרקעית.

כדאי גם לפתוח את המשאבה ולנקות אותה. לאחר מכן אולי לשים תוסף לניקוי מערכת הזרקה.

 

אם לא עובד - אולי כדאי להמשיך לווסת של המשאבה. לפעמים נדפק הווסת של המשאבה. המשאבה כל הזמן עובדת באותה עוצמה. הווסת דואג להחליש את העוצמה בהתאם למהירות המנוע.

ולבסוף שווה לנסות משאבה חדשה.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

המשאבה הוחלפה בחדשה ועדיין אותה הבעיה . חיישנים לא קשורים לעניין ? המכונאי אומר עכשיו שההצתה לא באה בזמן הנכון זה מה שהבנתי ממנו .

×
×
  • תוכן חדש...