Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

החלטנו ללכת לכיוון הגולף..

 

ביצעתי חיפושים רבים בשלל מילות מפתח ואני לא מרגיש ששאלותי נענו במלואן.

 

אז ככה..

 

האם בשנתונים אלו יוצרו גולף דור 5 בלבד?

 

האם ישנו דגם מומלץ במיוחד לשנתונים אלו?

 

מבחינת מנוע, לא ברור לי ההבדל בין הFSI ללא כזה (מה שמו?)

 

גיר מועדף? DSG או טיפטרוניק?

 

בגדול, איזה דגם מגיע עם הגיר והמנוע המומלצים ביותר ונכנס בתקציב?

 

אני מתמקד בשנתונים אלו כי התקציב הוא 35-45..

 

תשובות ושאר הארות יתקבלו בברכה :-)

 

תודה רבה,

 

יוסי.

שונא סמרטוטים שחושבים שהם וילונות. 8)

פורסם

לי יש גולף 2005 1.6fsi כבר 4 שנים בערך ,

מנוע ה FSI ב1.6 הוא 115 כ"ס וב1.6 הרגיל הוא 102 כ"ס.

הגיר הוא טיפטרוניק 6 הילוכים.

אני עם הרכב כ 40 אלף ק"מ ומאוד ממליץ עליו מבחינת אחזקה.

ברכב אין רצועת טיימינג , יש שרשרת .

אני חושב שדגם כזה יכול להיכנס לך בתקציב 1.6FSI .

הרמות גימור בסדר הפשוט ליותר מאובזר הם טרנדליין , קומפורטליין , ויש גם בודדות שהם קומפורליין + (כמו שלי) שבאו עם סנרוף מהחברה שעשו בארץ ובקרת שיוט, יש גם ג'נריישן שבאו מהשנים 2006 שזה גם רמת גימור גבוהה .

פורסם
לי יש גולף 2005 1.6fsi כבר 4 שנים בערך ,

מנוע ה FSI ב1.6 הוא 115 כ"ס וב1.6 הרגיל הוא 102 כ"ס.

הגיר הוא טיפטרוניק 6 הילוכים.

אני עם הרכב כ 40 אלף ק"מ ומאוד ממליץ עליו מבחינת אחזקה.

ברכב אין רצועת טיימינג , יש שרשרת .

אני חושב שדגם כזה יכול להיכנס לך בתקציב 1.6FSI .

הרמות גימור בסדר הפשוט ליותר מאובזר הם טרנדליין , קומפורטליין , ויש גם בודדות שהם קומפורליין + (כמו שלי) שבאו עם סנרוף מהחברה שעשו בארץ ובקרת שיוט, יש גם ג'נריישן שבאו מהשנים 2006 שזה גם רמת גימור גבוהה .

 

לא הבנתי, מה זה "סנרוף מהחברה שעשו בארץ"

לי יש 2005, קומפורטליין+ והחלון גג מקורי מהיצרן (נפתח עד הסוף + תריס)

יכול להיות, שבזמנו זו הייתה אופצייה ולא חלק מרמת הגימור.

פורסם

איך נחשב הטיפטרוניק בשנתונים הללו מבחינת אמינות?

 

מאיזה שנתון יוצרה הדור 5?

 

שוב תודה ושבת שלום לכולם!

שונא סמרטוטים שחושבים שהם וילונות. 8)

פורסם

הטיפטרוניק, נחשב כאמין (גיר יפני) ומתקדם (6 הילוכים) כל עוד הוא זוכה

לטיפול נאות ולא להתעללויות.

 

גולף דור 5, יוצרה בין 2005 ל 2008 (כולל).

פורסם
לא הבנתי, מה זה "סנרוף מהחברה שעשו בארץ"

לי יש 2005, קומפורטליין+ והחלון גג מקורי מהיצרן (נפתח עד הסוף + תריס)

יכול להיות, שבזמנו זו הייתה אופצייה ולא חלק מרמת הגימור.

 

 

מדובר בגג שמש בהתקנה מקומית אצל ש.א סביר במושב גנות. החלון נפתח לחרך ואז מחליק אחורה ולא לתוך הגג כמו בחלון המקורי.

יש יחידות מעטות של קומפורטליין פלוס והן נמכרו ב-2006 בלבד.

פורסם

התכוונתי כמו שMIKE808 אמר , מזמינים מהחברה אבל עושים את הסנרוף בארץ כנראה זה תוספת , אני יד שנייה ואצלי הרכב עלה באפריל 2005 ויש לו סנרוף שיוצא החוצה ולא נכנס כמו סנרופים אורגינלים.

פורסם

ברכב אין רצועת טיימינג , יש שרשרת .

אתה בטוח שזה נכון לכל הדגמים? ב2.0FSI יש רצועה, מנוע 102 סוסים אני מניח שזה אותו מנוע 1595 עם רצועה גם. לגבי 1.6FSI אני לא יודע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מעניין...

שלי קומפורטליין+ שנת 2005

מה, ההבדל בינה לבין הקומפורטליין הרגילה?.

 

אני דיי בטוח שההבדלים הסתכמו בסאנרוף (לא יודע או מקורי או מקומי), חישוקי מגנזיום 15, ריפודים כמו בדגמי ה-2 ליטר ושליטה על המערכת מההגה.

פורסם
אני דיי בטוח שההבדלים הסתכמו בסאנרוף (לא יודע או מקורי או מקומי), חישוקי מגנזיום 15, ריפודים כמו בדגמי ה-2 ליטר ושליטה על המערכת מההגה.

 

אצלי, קומפורטליין+ שנת 2005 (לפי רשיון הרכב)

הסאנרוף, מקורי מהחברה אבל אין שליטה על המערכת מההגה

לדעתי ה + זה רק חישוקי מגנזיום, וכל היתר זה תוספות בהזמנה.

פורסם
אתה בטוח שזה נכון לכל הדגמים? ב2.0FSI יש רצועה, מנוע 102 סוסים אני מניח שזה אותו מנוע 1595 עם רצועה גם. לגבי 1.6FSI אני לא יודע.

 

1.6 FSI, מנוע עם שרשרת תזמון ולא רצועה

זה, מנוע שונה לחלוטין מ ה 1.6 העתיק.

 

ב 2.0 FSI, יש גם רצועת תזמון וגם שרשרת תזמון, (בין הקמשפטים)

זה גם נבלה וגם טריפה...

×
×
  • תוכן חדש...