Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, יש וולבו הנעה אחורית עם טורבו. נדמה לימישהו בפורום מוכר 760. גם נכנס בתקציב, גם הנעה אחורית וגם חזק למדי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ברורה לי הכוונה שלך, לא הבנת את הכוונה שלי.

ב 40-50K אין הנעה אחורית חזקה לצערי.

יש רק ב.מ.ו שנות 90 המאוחרות שנדיר למצוא פחות מ 200K ק"מ, מיאטות מתות ו3-4 סילביות.

 

הצחקת אותי עם המשפט 3-4 סילביות

תמצא את כל הסילביות האלו אני מוכן לקנות את כל הארבע ב160 אלף.

 

למתי לרשום את הצק?

פורסם

חח עוד סתם בודק אופציות! :lol:

 

לכל המגיבים, רשמתי את הנושא כדי לקבל כמה שיותר מידע.

אני יודע שאפשר לקנות בימר.

מיאטה וסילביה כבר יש בבית :-D

 

עניין אותי אם פרוייקט כזה אפשרי לעשות.

תמיד כשאמרו לי שאפשר לעשות אותו והייתי בספק. עכשיו רק חיזקתם את הספק הזה.

 

לעניין הנעה אחורית חזקה - ב40k פשוט אין כאלה.

גם אם תמצא סילביה המחיר יהיה הרבה יותר גבוה.

 

בכל מקרה תודה למגיבים!!

פורסם

לדעתי 215 כ"ס זה נחמד אבל מתרגלים לכח מאוד מהר וכשרוצים להתחזק האופציה היחידה היא טורבו/סופר.

אגב, הייתה תקופה שחיפשתי 328, יד 7 220K ק"מ 72 אלף ש"ח?? המנוע מצופה מזהב או משהו?

יש אופציות יותר טובות.

 

ול230 או כמה שיש לGT לא מתרגלים?

אז נכון שבאימפרזה כביכול קל יותר לעלות הספק, אבל אתה עושה פרוייקט כפול, כלומר גם הנעה שמגיע רק לגלגלים האחוריים במקום AWD שהרכב מתוכנן וגם מתעסק עם המנוע.

כלומר יהיה לך רכב פי 2 פחות אמין מאשר אותה ב.מ.וו שאפילו עם טורבו תמשיך להפגין כמעט אותה אמינות.

 

לא חסרים אנשים שמבקשים מעל 60K ל328 והרכב בכלל שחוט ומת, אבל גם לא חסרים היום 328 במצב טוב שבזכות העובדה שאין להם איזה קיט או גנטים מוגזים אז מבקשים עליהם "רק" 40-45K (כנס ליד 2 היו שם איזה 5 כאלה פעם אחרונה שבדקתי).

 

אני לא בא לשכנע אותך שב.מ.וו זה הכי טוב (אני כבר יודע שזה נכון :wink:)

אבל נראה לי מיותר לקחת רכב שנולד AWD ולהפוך אותו לRWD, בעיקר שלא עשו יותר מדי הסבות כאלה בארץ ולא ידוע רמת האמינות של הסבה כזו.

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

אוי נו סילביה - s 14 יש כמה בודדות בארץ אל תיהיו קשים.

עריכה:

כן ידוע שהן לא למכירה.. הבאתי דוגמאות להנעה אחורית חזקה.

 

הבחור עם הבימבה: זכותך לחשוב ככה, אם הייתי חושב כמוך הייתי קונה בווארית.

כרגע העדיפות שונה.

ובכל זאת הייתי הולך על הפרוייקט אתם סתם קשים קשה לכם לצאת מהקופסה.

 

לבחור צור קשר עם max power תראה מה הוא אומר.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

לפי מה שזכור לי ממהודעות שלך הרכב יד שנייה שמור וסטנדרטי, אני מבקש שתשמור אותו כך בכל לשון של בקשה.

 

זה רכב מאוד מיוחד והיחוד שלו הוא בחבילה שהוא נותן כפי שהוא תוכנן לה. אגב, אם תרצה למכור, דבר איתי.

STI 2004

 

 

פורסם

איתי תפסיק לזיין תמוח ותביא כבר M3.

 

לגבי הניסאן, אחת טובה ומושקעת תימכר בין 80-120. (לא שאני חושב למכור, אי פעם..)

nissan silvia s14

פורסם
איתי תפסיק לזיין תמוח ותביא כבר M3.

 

ותמכור כבר לעודד את הGT כי הוא לא מצליח להרדם בלילה! ;)

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
יש אחת ביד 2 שעברה הסבה להנעה אחורית.

 

על פי הכרות עם הבעלים הקודם שהוא בעצם עשה את ההסבה אני יודע שהיא הנעה אחורית,אך לא יודע מה מצבה כיום.

 

חפש ביד 2

 

אימפרזה לבנה שנת 2000 יד 5 מחולון קוראים לבחור אלירן

 

מקווה שעזרתי חג שמח

 

היא לא הסבה אחורית 100%, הרכב עדיין 4X4, החלוקת הכוח לגלגלים הקדמיים היא יותר קטנה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זה כמו לנתח בחורה בינונית שתיראה כמו בר רפאלי. זה בחיים לא יהיה הדבר האמיתי וזה לא יחזיק הרבה זמן...

nissan silvia s14

פורסם

נכון, אבל לפעמים זה מה יש :cry:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

×
×
  • תוכן חדש...