Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שיצא לעקוב אחר ההודעות שפירסמתי בשבועיים האחרונים,

אט אט ננעלתי על יאריס 2004-2006 לאחר שהיאריס שלי הלכה בטוטל-לוס.

סוף סוף מצאתי רכב יד 1 עם קילומטרז' נמוך יחסית, עם היסטורית טיפולים מוכחת במוסך מורשה, טסט לשנה, גלגלים ומצבר חדשים - בקיצור, שמור טוב. מאשה מבוגרת ואמינה.

עכשיו יש לי 2 שאלות... [איך לא], ממתין לתשובות המחכימות שלכם.

 

1. היא מבקשת מחירון. אני צריך להוריד כמה אלפי שקלים כדי להגיע לתקציב שלי. כמה ללחוץ? כמה הגיוני לבקש שתרד במחיר? היא לא לחוצה למכור ורק עכשיו פרסמה את הרכב...

 

2. תנאי הרכישה

הסעיף הזה קצת יותר מורכב, וזאת כיוון שהיא מוכרת כדי לממן קניית רכב 'חדש', גם כן יד שנייה. היא אומרת שייקח לה עוד שבועיים שלושה עד שהיא תוכל לשחרר את הרכב, ומבחינתי אין בעייה כי אני בבית בחופשת מחלה עקב התאונה עד אחרי החג, וגם אחר כך יש לי עוד שלושה שבועות של רכב חלופי שעוד לא ניצלתי, לכן מבחינתי קיימת גמישות כמעט מלאה לפרק הזמן שתצטרך, כל עוד זה לא יחרוג מחודש וחצי [שזה מלא זמן].

עכשיו - מה עושים?

חשבתי לבדוק את הרכב עצמאית, ואז לחתום איתה על זכרון דברים שמכיל מחיר בסיסי + תנאי שכל תיקון שיידרש בעקבות בדיקה במכון יהיה על חשבונה + ירידת ערך המחירון במידה ומסירת הרכב תתבצע לאחר 1 לחודש ומחירון לוי יצחק יירד.

לאחר מכן לקחת את הרכב לבדיקה בימים הקרובים, ולסגור איתה סופית [אם ייצא נקי מנוע גיר שלדה כמובן], ואז פשוט לחכות שהיא תוכל למסור את הרכב.

 

מה אתם אומרים? בטוח יחסית?או אולי לדחות את הבדיקה רק לתאריך שבו תדע בוודאות מתי היא יכולה למכור את הרכב?

האם לחתום על זכרון דברים ובכך לשריין לי את הרכב [ולהתחייב אליו] או לחכות?

 

לתשובותיכם החכמות והנבונות אודה........

פורסם

1. דרך קלה להוריד מחיר זה לחפש בצמיגים בלאי , ומכות קטנות בצע \ פח (שבטוח יש לרכב בן 7) .

עוד דרך זה מרחק מהטסט + טיפול.

2. אני לא הייתי קונה בכזה מצב רכב למה לך להכנס לנקודה הזאת ?

בכדי באמת להתגונן מכל צרה יש צורך בהסכם שיכתוב עורך דין ולא סתם זכרון דברים (שוב לעניות דעתי).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני מבין מה שאתה אומר

אבל קשה למצוא יאריס יד ראשונה שמורה עם קילומטרז' נמוך

חשבתי שזו דרך לשריין את המציאה. לא?

 

לגבי התחלת דבריך - יש לרכב טסט לשנה, והוא עבר טיפול לפני חודש + צמיגים ומצבר חדשים....

פורסם

אני אומר משהו שאני לא הייתי עושה אבל אולי אתה כן.

אם אתה ממש נעול על הרכב

תעשה את הזכרון דברים אבל תן מקדמה נמוכה מאד

אולי כמה מאות שקלים

ואז אם העסקה תהיה בסדר ,אחלה לך

אם לא , שכר לימוד זול לחיים.

 

לגבי מחיר הרכב .

לא יודע מה להגיד לך

שקניתי לאבי את היאריס שלו בשנת 2001 קמתי ב 4 בבוקר לקחת את העיתון לראות מודעות חדשות וכבר ב 7 בבוקר היינו אצל המוכר.

כל הדרך לדואר הוא קיבל שיחות על הרכב (אפילו בדיקה לא עשינו) .

אז אין לי איך לעזור לך.

פרט לזה שאני לא מבין למה אתה רוצה לקנות שוב כזה, פרט לאמינות הרכב מחורבן לטעמי (לא נוח , לא יציב, בטח שלא בטיחותי).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

פרט לזה שאני לא מבין למה אתה רוצה לקנות שוב כזה, פרט לאמינות הרכב מחורבן לטעמי (לא נוח , לא יציב, בטח שלא בטיחותי).

 

מעבר לזה שהרכב עושה 1:15, זה אמינות, סחירות טובה, ולגבי בטיחות - 5 כוכבי ריסוק [בדקתי את זה בעצמי בתאונה קשה עם משאית מנוף, הרכב הלך לגמרי אך כלוב הנוסעים נותר שלם לחלוטין]. אני יודע שב 40 א' ש"ח אפשר לקנות גם רכבים 2008-2009 אבל יש סיבה לכך שהם מתומחרים בחסר...

 

בכל מקרה תודה רבה, אעדכן בהמשך...

פורסם

אם לא הכפת לך לחכות והיא מוכנה להוריד במחיר עבור זה, למה לא?

 

כמובן שהתשלום על הרכב יהיה אחרי בדיקה והעברת הבעלות בפועל.

 

תן לה איזה מקדמה כדמי רצינות ותעשו זכרון דברים אבל תרשמו בו שבמידה ותהיה תאונה מיום חתימה על זכרון הדברים ועד להעברת הבעלות זכותך לבטל את העיסקה ולקבל את המקדמה שלך בחזרה.

פורסם

צודקת הערה חכמה, אוסיף את זה לזכרון הדברים.

מה עם ירידת מחיר מחירון בראשון לחודש? יש מה להכניס את זה לשקלול?

נניח לרשום בזגרון הדברים "מחירון לוי יצחק ליום המכירה בניכוי 2000 ש"ח" לדוגמא ?

פורסם
תן לה איזה מקדמה כדמי רצינות ותעשו זכרון דברים...

 

 

בנוסף, בכדי לכסות את עצמך לחלוטין, ניתן לתת את המקדמה בצ'ק עתידי עם זמן פרעון ליום ביצוע העיסקה בפועל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם נכון. אחחח. שווה להתייעץ כאן.

 

אגב, במידה ורכב טופל במוסך מורשה יבואן, ניתן יהיה להדפיס היסטורית טיפולים בכל מוסך מורשה יבואן, לא רק במוסך הספציפי עצמו בו טופל, נכון?

×
×
  • תוכן חדש...