Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אלמרה פאפקט שנת 2006, הטורים באופן קבוע בהילוך סרק מתחחילים מ 1500-1400 וזה המון.

יש כיוונים לסדר את זה?

בדקתי סורק תקלות לא ראיתי תקלות מיוחדות במנוע\בכל מקום אחר.

 

יש כיונוים? מחלות ספציפוית לרכב הזה.?

 

הרכב נקנה השבוע. קניתי אותו ככה.

פורסם

אולי ניקוי מיצערת יעזור אבל אני בספק בגלל שהסל״ד יחסית גבוה

ממש.

אני לא זוכר אם המיצערת היא אלקטרונית או עם כבל בכל אופן תבדוק

ששום דבר לא מפריע לפרפר המיצערת להיסגר.

אם היא אלקטרונית אולי איפוס המחשב (ניתוק ה - במצבר) יעזור.

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
תמיד בסרק הסל"ד גבוה, או רק בבוקר ואחרי שהרכב עמד הרבה זמן והמנוע קר?

תמיד הטורים גבוהים ( 1500 טור) אם לא יותר.

 

מנוע עשה 300 אלף, אם המידע הזה יעזור במשהו אני אשמח.

פורסם
המצערת אלקטרונית וצריך בשלב ראשון לבצע לימוד עם סורק

רק סורק של סוכנות?

קרמן\סורקים אחרים לא ייתן תוצאה ?

מנסיונך.

למרות שיש לי קשרים עם סוכנות אבל עדיין עדיף להסתדר לבד מאשר לבקש טובה

פורסם

הניסיון שלי הוא רק עם סורק מקורי של ניסאן ואתה לא צריך לבקש שום טובה כי אם זה מוסך שאתה מטפל שם קבוע לא יגבו ממך כסף על זה

×
×
  • תוכן חדש...