Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש, זה סתם יותר נחמד לדעתי להגיע למעלה עצמו מלמעלה כשכל הנוף מתגלה לך אחרי סיבוב הדוק ימינה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה נכון שהכביש אינו מתוחזק ממש ומדי פעם נפערים בו בורות וסדקים, אך רוב הזמן הוא פתוח.

 

למען וידוא סופי שאלתי חבר שהוא פקח רשות שמורות הטבע באיזור - הכביש פתוח ובמצב טוב לטענתו.

 

והצדק באמת עם פיקה צביק - הכיוון "הנכון" הוא לרדת מירוחם עד כביש הערבה.

 

נ.ב - לפותח השרשור, שכחתי לציין שלא הרבה אחרי שמסיימים את הקטע המפותל של המעלה עצמו יש פניה ימינה לדרך עפר שמובילה לתצפית על המכתש הקטן - בהחלט שווה כניסה, אין בעיית עבירות. הפניה משולטת והדרך מסומנת בסימון שבילים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
זה נכון שהכביש אינו מתוחזק ממש ומדי פעם נפערים בו בורות וסדקים, אך רוב הזמן הוא פתוח.

 

למען וידוא סופי שאלתי חבר שהוא פקח רשות שמורות הטבע באיזור - הכביש פתוח ובמצב טוב לטענתו.

 

והצדק באמת עם פיקה צביק - הכיוון "הנכון" הוא לרדת מירוחם עד כביש הערבה.

 

אוקי, תודה על העדכון. אני בטוח אעבור שם, אם כי הפעם זה יהיה בכיוון ה"לא נכון".

 

נ.ב - לפותח השרשור, שכחתי לציין שלא הרבה אחרי שמסיימים את הקטע המפותל של המעלה עצמו יש פניה ימינה לדרך עפר שמובילה לתצפית על המכתש הקטן - בהחלט שווה כניסה, אין בעיית עבירות. הפניה משולטת והדרך מסומנת בסימון שבילים.
נשמע טוב. אני מניח שאתה מתכוון לדרך הזו:

 

attachment.php?attachmentid=327414&stc=1&d=1361890175

 

http://goo.gl/maps/Knj6v

map.jpg

פורסם

כביש מעלה עקרבים פתוח ומלא מטיילים (יחסית, כן?)

השוליים מפוררים ומעט סחופים בעיקר בנקודות בהן הייתה זרימה של מים שחצתה את הכביש בשטפונות

לכן יש לנהוג משנה זהירות ולהשתדל להמנע מנסיעה בחושך

 

התמונות צולמו החודש

 

 

539797_469780206403573_874774941_n_zps2040c7c6.jpg

 

539658_469779289736998_686248473_n_zps83fb7f4d.jpg

 

395612_469778829737044_1170704224_n_zps840f2364.jpg

 

307321_469787563069504_1927304233_n_zps8dc226c2.jpg

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

×
×
  • תוכן חדש...