Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פג'ו 307 ידני סולר.

המתג של החלון החשמלי הראשי התחיל לעשות בעיות.

הוא פותח את החלונות צד שמאל אבל לא סוגר אותם.

ואז אני נתקע ולא יכול לסגור אותם בזמן נסיעה,אני יכול לסגור אותם רק עם השלט שהם נסגרות אוטומטי.

מה יכולה להיות הבעיה?

מה אני יכול לעשות? אני מבין באלקטרוניקה קצת אבל אני פוחד להתעסק עם זה יותר מידי..

כמה יעלה כל החלק הזה במחסן של חלפים?

ואם שווה לי ללכת לחשמלאי?

שאני מנסה להרים את החלונות אני מרגיש כיאילו המתג השתחרר מהלוח כי אני לא מרגיש שאני לוחץ על מתג ביכלל.

תודה לעוזרים ושבוע טוב!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

קרה דבר דומה לחבר בסופר לנסר שלו.

שן פלסטיק נשברה - זו שתופסת את המפסק (הפנימי), ולא היתה שום בעיית אלקטרוניקה.

לכיוון אחד השן קיימת לחצה ופתחה את החלון, ולכיוון השני לא היתה שן שתדחוף את המתג בכיוון ההפוך.

אין שם אלקטרוניקה מסובכת בכלל...

 

ההמלצה היא כמובן להחליף בחדש\משומש.

ואם אתה טוב בעבודה עדינה ומדוייקת, תוכל גם להדביק תותב שיחליף את השן השבורה.

 

אני מניח לפי התיאור שלך שזה בדיוק המצב

פורסם
חלונות? זה 2 החלונות בצד שמאל?

מה קורה כשמשתמשים במתג שעל הדלת האחורית?

 

זה התחיל משני החלונות השמאליים? יחד? פתאום?

 

זה התחיל עם החלון השמאלי האחורי ואז עבר לחלון של הנהג.

אני מרגיש באמת כיאילו הוא יצא מהחיבור שלו הכפתור או הפלסטיק שמחבר באמת נשבר.

אני לא יודע בדיוק מה.

יש לי ידיים עדינות לדבר הזה אבל אם אני פותח את כל הלוח לא יכול להתקלקל פתאום משהו נכון?

500 שקל חדש!? אני מצב בחיים אני מוציא על זה 500 שקל גג אני מוכן להשקיע 200 שקל.

זה לא מצדיק את המחיר.

אמרו לי לקנות ספריי שמן יבש ולשים אותו על הכפתורים זה יעזור?

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

אם זה שבור זה שבור.

ספרי שמן לא ידביק אותו.

אם יש לך ידיים טובות ואתה קצר בכסף, נסה לפתוח ולראות.

זה לא מסובך כ"כ (פרט אולי לפירוק של בית הכפתורים (ככה קוראים לזה?)) מתוך הדלת.

 

ואם כביכול תהרוס אותו במקרה הגרוע ביותר - אז תוכל להחליף בחדש. (למרות שזה ממש לא סביר)

 

אגב, שכחתי לציין, תוכל למצוא כאלה בחינם מפירוק.

אותו חבר שנשבר לו המתג, נסע לעשות טסט, ולמזלו במקרה ממש, הוא מצא שם בית כפתורים משומש.

פורסם

גם לי היה רכב דומה עם בעיה דומה. אני פתרתי את הבעיה לאחר שפתחתי את המכלול והדבקתי את החלק השבור עם דבק ציפורניים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אם זה שבור זה שבור.

ספרי שמן לא ידביק אותו.

אם יש לך ידיים טובות ואתה קצר בכסף, נסה לפתוח ולראות.

זה לא מסובך כ"כ (פרט אולי לפירוק של בית הכפתורים (ככה קוראים לזה?)) מתוך הדלת.

 

ואם כביכול תהרוס אותו במקרה הגרוע ביותר - אז תוכל להחליף בחדש. (למרות שזה ממש לא סביר)

 

אגב, שכחתי לציין, תוכל למצוא כאלה בחינם מפירוק.

אותו חבר שנשבר לו המתג, נסע לעשות טסט, ולמזלו במקרה ממש, הוא מצא שם בית כפתורים משומש.

 

 

גם לי היה רכב דומה עם בעיה דומה. אני פתרתי את הבעיה לאחר שפתחתי את המכלול והדבקתי את החלק השבור עם דבק ציפורניים.

 

אלעד

 

 

רציתי להגיד לכולם תודה רבה!

לאחר פירוק המתגים ובדיקה יסודית אחד לאחד בעיקר בזכותכם שנתתם לי את הביטחון לעשות את זה עליתי על הבעיה..

מלטבשי שיחקת אותה בדיוק זאת הייתה הבעיה פתחתי את כל המתגים פתחתי מאוד בעדינות את המתג והצלחתי לבסוף להדביק אותו עם פינצטה ודבק 2 שניות..

תודה רבה לכולם על העזרה שיחקתם אותה!

חסכתם לי 500 שקל שרצו על זה במוסך מורשה של פיג'ו..

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

אין על מה... רק תהיה עדין עכשיו עם הכפתורים.

כללית, הדבק של הציפורניים עמיד יותר, וגם ניתן ל״עיצוב״״ אחרי שמתייבש.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...