Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שהבן שלו לומד נהיגה,בעיסקה הוא קיבל מס שיעורים (לא זוכר בדיוק ) + 3 טסטים ב3900

מצד אחד ומצד שני אני שומע שעלות של כל טסט היא 510 ש״ח. ואני שואל ע״מ כזה מחיר מופקע?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מופקע?! ממש לא תעשה חישוב שלפי החוק חובה 28 שיעורים זה כבר 2800 שקל לפי 100 לשיעור משהו שבקושי קיים היום. ברוב המקרים עוברים טסט שני זה עוד 1200 בערך איזה 450 למורה ועוד אגרה לא זוכר כמה סביבות ה600 לטסט כולל האגרה. אז הוא יצא בזול לפי מה שהבנתי היום קבלנות זה בערך 4,500/5,000

פורסם

כנראה שלא הבנתה, האגרה של הטסט (זאת שמשלמים בדואר והולכת למדינה) היא 136 ש"ח.

המורה הוא זה שלוקח את ה-510 ש"ח וזה באמת מעצבן, אני שילמתי למורה 350 ש"ח והאמת שחשבתי שזה יקר כי תכלס זה 20 דק' לכול תלמיד (ויש שנים בטסט בדר"כ), המורה שלי לדעתי התבייש או לא ידע איך לנסח לי את זה שהוא כתב לי על פתק להביא 350 ש"ח, זה אחד הדברים שהכי הצחיקו אותי ועיצבנו אותי ביחד, אם כבר אתה מז**ן אותי אז לפחות תעשה את זה כמו גבר ותגיד לי בפרצוף שאתה מז**ן אותי.

אבל למזלי לא הייתי צריך יותר מטסט אחד כך שזה לא יצא יקר כמו למי שעושה 3 טסטים

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

510 בשביל טסט 1?! אני שילמתי 600 שקל על טסט, שה600 האלו מתחלקים לשני שיעורים לפני טסט, אגרה וטסט. תשמע זה בטח תלוי במקום שהוא יעשה את הטסט, אני למשל עשיתי בבאר שבע.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

הלו, גילית את אמריקה.

לי כל טסט עלה 536 שקל. 136 למדינה ו400 שקל למורה. ואני שואל, על מה?

להשכיר את הרכב ל40 דקות, ל2 תלמידים, והמורה מרוויח 800 שקל.

מדינת חלם

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם
הלו, גילית את אמריקה.

לי כל טסט עלה 536 שקל. 136 למדינה ו400 שקל למורה. ואני שואל, על מה?

להשכיר את הרכב ל40 דקות, ל2 תלמידים, והמורה מרוויח 800 שקל.

מדינת חלם

 

גם אני לא מבין את היגיון התמחור של המורי נהיגה. זה נראה לי מעיין קוד מוסכם כזה.

 

אבל איזה מין דבר זה, מה שעולה לך X כל יום עולה 4X ביום המיוחל ? מצחיק.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

האם התלמיד נהיגה חייב לעשות "טסט פנימי" הרי כל זה בושליט אחד גדול, זה בסך הכל שיעור נהיגה רגיל רק עם "תוספת". בכל מקרה אני עשיתי רשיון ב 2006 בזמנו זה עלה לי 2800, אחרי 10 שיעורים טסט וחיוך על הפנים.

פורסם

תחשוב על הצד של המורה במקרה שעשית תאונה בטסט או בשיעור מי ישלם את ההשתתפות עצמית? המורה. אז בגלל זה גם כן המחירים גבוהים חוץ מזה שמכל הסכומים האלו לא נשאר לו כלום אחרי מיסים, דלק, בלאי, ביטוחים, ועוד...

פורסם

למה המורה ולא משרד התחבורה? הבוחן הוא שנושא את האשמה על התאונה. לגבי היעדר תביעות, אני לא יודע. לדעתי האגרה צריכה לכסות גם ביטוחים לזמן המבחן, ולא צריך לתבוע את הביטוח של המורה.

 

יש פה באמת ניצול מצב של הפקעת מחיר. אף אחד לא חושב על מחיר הטסט בזמן בחירת מורה, רק משווים מחיר שיעור לכל היותר. אף אחד לא ילמד בלי לגשת לטסט אחד לפחות בסוף התהליך, ואז מגיעה "השחלה" שכזאת.

יותקנו תקנות לאלתר!

פורסם
תחשוב על הצד של המורה במקרה שעשית תאונה בטסט או בשיעור מי ישלם את ההשתתפות עצמית? המורה. אז בגלל זה גם כן המחירים גבוהים חוץ מזה שמכל הסכומים האלו לא נשאר לו כלום אחרי מיסים, דלק, בלאי, ביטוחים, ועוד...

 

שאלה

נכון, אתה צודק, אבל למה שתקרה תאונה? הרי אני לא יושב לבד באוטו, אני יושב עם בוחן ויש לו את אותן הדוושות שיש לי, הוא יכול לבלום אותי מתי שהוא רוצה, וזה אפילו יותר בטיחותי כי אפשר להגיד שיש 2 נהגים באוטו, אחד מצד ימין ואחד מצד שמאל.

והבוחן הזה עבר הרי קורסים מיוחדים, הוא יודע בדיוק מה לעשות ואיך.

ובינינו, בטסט נוהגים כ"כ לאט והלחץ כל כך בשמיים שאני חושב שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות למישהו זה אי עצירה בתמרור עצור ולקבל ברקס שניה אחרי.

תאונה? אפילו לא לחשוב על דבר כזה.

אז למה כל ה'תענוג' הזה עולה לי 536 שקל? אתה יודע מה, אני מבין את ה136 למדינה, הרי זאת אגרה שצריך לשלם בשביל המשכורת של הבוחנים וכו', אבל למה ה400 למורה? להשכיר רכב בכל חברה אחרת עולה איזה 250 שקל ליום אחד, למה להשכיר רכב עלוב של המורה עולה לי 400 שקל ל25 דק' לכל היותר?

 

אני עברתי טסט רביעי חברים, לא בגלל כישורי הנהיגה שלי, אלא בגלל מזל. הרישיון עלה לי קרוב ל7 אלף (הפסקתי לספור כבר אחרי ה5 אלף), בסביבות ה50-60 שיעורים ו4 טסטים.

כל הכסף בא מכיסי, אתם בטח יכולים לדמיין כמה קשה לנער בן 17 וחצי לממן את כל הפרוצדורה הזאת.

למזלי אני כבר מאחורי זה..

 

התשובה היא "פיקוח", אין פיקוח. כל אחד עושה מה שבראש שלו, וזה קו שמוסכם ע"י כל מורי הנהיגה.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

בתור נהג חדש שעבר טסט לפני כחודש זה מחיר יקר!!

אני שילמתי על הרישיון מכספי עבדתי קשה כל החופש הגדול כדי לחסוך לרישיון.

למזלי עברתי טסט ראשון :)

יש הרבה הוצאות 28 שיעורים חובה אבל עושים קצת יותר,טסט פנימי עד 200שקל טסט חיצוני עד 500+ ואגרה עד 116 בערך

סיפור לא זול אבל זה מה יש וחבל שכך.


×
×
  • תוכן חדש...