Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהמחיר סביר לגמרי אפילו זול :wink:

 

אבא שלי מורה נהיגה ומאוד קשה לעשות חבילת עסקה כזו שמתוארת למעלה.

 

השיעור היום עולה סביבות 120 שח (לא בטוח ב 100%) *28 =3360 בלי טסטים.

 

לדעתי מחיר סביר לעסקה. ורוב התלמידים עוברים מהשני והלאה!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחיר שיעור צריך לקחת בחשבון את כל העלויות: רכב, דלק, אחזקה, ביטוח וכו', וכמובן שכר הולם למורה שעבר הכשרה מפרכת וממושכת וצבר ניסיון. בפועל מחיר שיעור נקבע בהתאם לכוחות השוק.

 

בזמני היה מקובל לגבות עבור שני שיעורים רק לטסט עצמו, שגרם לגבתי להתרומם (בנוסף תשלום רגיל על שיעור או שניים לפני הטסט - מובן ומקובל). גם על טסטים פנימיים היו כל מיני קומבינות שמטרתן להוציא יותר כסף מהתלמיד. היה עוד איזשהו תשלום לבית הספר כאילו אני חבר בו או משהו.

 

כל אלה מבחינתי הן מסחטה של לקוח שבוי. מי שכתב שלמורה לא היה נעים לבקש - צודק 100%!

פורסם
אני חושב שהמחיר סביר לגמרי אפילו זול :wink:

 

אבא שלי מורה נהיגה ומאוד קשה לעשות חבילת עסקה כזו שמתוארת למעלה.

 

השיעור היום עולה סביבות 120 שח (לא בטוח ב 100%) *28 =3360 בלי טסטים.

 

לדעתי מחיר סביר לעסקה. ורוב התלמידים עוברים מהשני והלאה!

 

אם אבא שלך מורה לנהיגה אני רוצה לשאול אותך למה בעצם טסט עולה יותר משיעור ?

אני לא בא במטרה לתקוף או משהו בסגנון, אפילו אם תגיד לי שזה כדי להרוויח נטו, מה הסיבה האמיתית ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

מובן שיש כל ההוצאות הרגילות - פחת ערך הרכב, דלק, טיפולים - אלה דומים לשעור רגיל. מה שאיני יודע הוא מה מחיר הביטוח - האם חברות הביטוח מתמחרות מבחן במחיר שונה משעור נהיגה רגיל?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקשר לתאונה יש מצב שתהיה תאונה בטסט זה ממש לא הזוי. אפילו שאתה והטסטר באוטו עדיין מה שאתה רואה לא בטוח שהטסטר רואה עם כל זה שזה מבחן תנסה שיצא לך לשבת ליד נהג ולראות את הכול. התפקיד של הטסטר זה לראות שאתה נוהג לא מהר מידי ,לא חותך אנשים, עוצר במעברי חציה ובתמרורי עצור עושה חניות כמו בן אדם ולא דופק רכבים של אנשים, והרשימה עוד ארוכה אבל בסיטואציה שאתה לוקח שמאלה ואיזה אופנוע נמצא לידך הוא לא רואה אותו. אז כן אני מצדיק את זה שהמורה יקבל את ה400 שקל האלו על זה שהוא מביא את הרכב. ובמצב של תאונה אפילו אם המדינה משלמת את ההשתתפות עצמית המורה בסופו של דבר סופג את ההעליה בפרימיה {ומי שלא יודע ביטוח למורה נהיגה עולה בערך 10K} המורה הוא זה שסופג את הימים שהאוטו יושב במוסך והוא לא עובד אז אן על מה לרתוח על ה400 שקל.

פורסם
בקשר לתאונה יש מצב שתהיה תאונה בטסט זה ממש לא הזוי. אפילו שאתה והטסטר באוטו עדיין מה שאתה רואה לא בטוח שהטסטר רואה עם כל זה שזה מבחן תנסה שיצא לך לשבת ליד נהג ולראות את הכול. התפקיד של הטסטר זה לראות שאתה נוהג לא מהר מידי ,לא חותך אנשים, עוצר במעברי חציה ובתמרורי עצור עושה חניות כמו בן אדם ולא דופק רכבים של אנשים, והרשימה עוד ארוכה אבל בסיטואציה שאתה לוקח שמאלה ואיזה אופנוע נמצא לידך הוא לא רואה אותו. אז כן אני מצדיק את זה שהמורה יקבל את ה400 שקל האלו על זה שהוא מביא את הרכב. ובמצב של תאונה אפילו אם המדינה משלמת את ההשתתפות עצמית המורה בסופו של דבר סופג את ההעליה בפרימיה {ומי שלא יודע ביטוח למורה נהיגה עולה בערך 10K} המורה הוא זה שסופג את הימים שהאוטו יושב במוסך והוא לא עובד אז אן על מה לרתוח על ה400 שקל.

 

מתי עשיתה טסט לאחרונה ? כנראה ממש מזמן (לא רומז לזה שאתה זקן חס וחלילה:wink: ) אבל הטסטרים כן צריכים לראות הכול (ובשביל זה יש להם את המראות הפנורמיות למשל) והם רואים הכול, והם פחדנים מאוד, כל דבר קטן זה עילה לברקס אצלם, גם אם זה לא באמת משהו מסוכן.

ביטוח למורה נהיגה אולי עולה 10K אבל זה לא מיוחד למורי נהיגה, לאבא שלי יש סקודה אוקטביה (של המורי נהיגה) וביטוח לנהג צעיר עולה בסביבות 10K (חובה+מקיף כן ?) גם לאנשים רגילים והרוב זה בגלל שזה אוטו גניב מאוד (ויש מספיק מורי נהיגה שלא משתמשים באוקטביה).

אני חייב להבין, למה אתה חושב שזה כן מוצדק ? הטסט הוא בדר"כ 40 דקות וזה שני תלמידים אז למה לא לקחת 100 ש"ח (מחיר של שיעור רגיל) לטסט, ככה הוא מכסה את העלות של כל הדברים הרגילים בזמן הטסט (אותו דבר כמו בשיעור רגיל) וגם את הדרך הלוך חזור, אתה יודע אפילו 150 ש"ח והוא מקבל גם משהו "לכיס" וזה יהיה נורמלי, הסיבה שאני שואל למה זה היא שלא מדובר באנשים שעובדים שנים ויש להם חסכונות אלא בנערים צעירים שעובדים אולי שנה ולא מרוויחים יותר מידי ו"זורקים" את כל הכסף שלהם על שיעורי הנהיגה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אתה יודע מה הבאתי דוגמה לא טובה תנסה לשבת לייד מורה נהיגה ולראות הכול כנראה שלא תראה. המראות הקטנות לא אמורות להיות לטסטר הם אמורות להיות לתלמיד שיראה יותר שטח. ועשיתי טסט לפני 5 +-.

בקשר לביטוח זה לא ביטוח רגיל לא יודע כמה עולה בדיוק אבל עולה יקר מאוד יש לך, מקיף, ג', חובה, כל נהג, לימוד נהיגה. אז תחשוב שאם לאבא שלך עולה 10K שהוא לא מורה נהיגה תחשוב כמה עולה למורה נהיגה אז מישהו צריך לשלם על זה ועל הטיפולים ועל הדלק ועל הבלמים ועל הטסט ועל הבחינות שהמורה עושה ועל הזמן שהוא יושב וממלא את הטפסים ועל המע"מ ועל ועל ועל יש לי עוד רשימה ארוכה לכתוב כנראה שהבנת את הפואנטה. {אני מדבר איתך כעצמאי ואני מבין איך זה שנכנסים לבן אדם לכיס ומנסים להוריד אותו 50 שקל. כאילו זה יעשה לך טוב אם תשלם פחות 200 שקל זה לא שכל יום או כל חודש אתה משלם את זה זה כולה פעם או פעמיים בחיים}

פורסם

אין מקיף ו-ג', הוא כלול במקיף.

 

אף אחד פה לא טען שמורה צריך ללמד בחינם או בעלות של דלק+טיפולים. מורה נהיגה (בישראל) זה משלח יד לכל דבר.

כל הדברים שהזכרת אמורים להיות מגולמים במחיר השיעור!

עבור המורה, טסט זו לא הוצאה גבוהה יותר משיעור (פחות בכל המובנים) ולכן התרעומת!

פורסם
אין מקיף ו-ג', הוא כלול במקיף.

 

אף אחד פה לא טען שמורה צריך ללמד בחינם או בעלות של דלק+טיפולים. מורה נהיגה (בישראל) זה משלח יד לכל דבר.

כל הדברים שהזכרת אמורים להיות מגולמים במחיר השיעור!

עבור המורה, טסט זו לא הוצאה גבוהה יותר משיעור (פחות בכל המובנים) ולכן התרעומת!

 

Eily +1 לקחתה לי את המילים.

מעבר לזה, אצלי אומנם זה יצא זול (מעט שיעורים וטסט אחד למזלי), במשך כל השיעורים לא ביקשתי שום הנחה, ומעבר לזה באחד השיעורים כבר היינו ממש בסוף של השיעור, הבת של המורה התקשרה אליו ואמרה לו שכנראה פרצו לו הביתה, המורה כמובן החליף איתי, הוריד אותי בבית ונסע לבית שלו, הדרך הצעתי לתת לו כסף (בכול זאת עבר כבר יותר מ4\3 שיעור) והוא סירב, הצעתי לתת 50 ש"ח (מחיר של חצי שיעור) גם לזה הוא סירב, אני יודע שזכותו של אדם להתפרנס בכבוד ושאני קונה בעסק עצמאי אני לא מבקש הנחה. אבל המורה שלי (שלפי מה שהבנתי הוא דווקא די זול) כנראה מבין שזה לא הגיוני לקחת על טסט 350 שקלים והתבייש להגיד לי את זה בפרצוף, ובטסט הוא לא הזכיר את החלק הזה בשום מצב (לדעתי מהבושה) וזה מצחיק ומכעיס בו זמנית.

ואני שואל שוב מה שונה טסט משיעור רגיל ? אני לא מאמין שהביטוח אומר לו שבגלל שהאוטו בטסט זה עוד כסף, אם המורה חושב שלא מספיק לו המחיר הנוכחי של שיעור אז שייקח עוד 10-20 ש"ח אבל מה ההצדקה בטסט (ששם זה ממש הסוף) פתאום לדרוש סכום גבוהה הרבה יותר משיעור (וטסט לא יותר ארוך או דורש יותר ממה שדורש שיעור רגיל)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הקטע המוזר פה זה לא מחיר השיעור, המחיר מובן.

הרי לא מזמן ישבתי עם חבר בתוך האוטו של המורה נהיגה, וראיתי איך תלמידים זורקים קלאצ', שורפים את הבלמים וכו' וכו', ברור שמחיר של 100 שקל לשיעור היום זה הגיוני ומוצדק.

 

הבעיה היא במחירי הטסט. טסט הוא שיעור לכל דבר, אלא שבמקום המורה יושב בן אדם אחר עם חולצה כחולה מכופתרת.

רמת ה'סיכון' נמוכה יותר כי טסטר יותר מקפיד, יותר עירני, ולא בא אחרי מיליון תלמידים מעצבנים, אלא הוא בא להחליט אם לנבחן מגיע רישיון נהיגה - או לא. אם אין לו את הכישורים האלה אז מצטער הוא ממש לא מתאים לעבודה שלו.

דלק? אותו דבר כמו בשיעור. אפילו ההפך, שיעור זה 40 דק', טסט אורך בין 15 דק' לבין 30 דק' ואולי המחמירים, 35 דק'.

 

אז למה זה עולה כ"כ הרבה? שיקח 100 שקל, ועוד 136 שקל אגרה ויצא 236 שקל. סביר לאללה.

למה הוא לוקח 400? על מה בדיוק? להשכיר רכב בחברת השכרה ל24 שעות עולה 250 שקל! איך ל40 דק' עולה לי 400?

 

והכי חשוב - רישיון עושים בגיל 17! חצי מהילדים בגיל הזה לא עובדים, ולוקחים את הכסף מההורים. איזה חרא זה לבוא לאמא ולהגיד לה אני צריך עוד 1000 שקל.

זה סכום לא מבוטל, ממש ממש ממש אבל! רישיון נהיגה בישראל הפך למותרות.

 

שוב, בתור אחד שעבר טסט רביעי, אני יודע כמה זה מעצבן וכואב. בטסט הראשון שלי למשל, הכשילו אותי ממש דקה אחרי תחילת הטסט. זאת הרגשה שאני עבדתי 4 ימים בשביל דקה אחת. זה מעיק, וזה מעצבן.

כמו שפעם קמה תנועת ההשכלה שרצתה לחקור ולבדוק, גם פה זה ככה ועד עכשיו (למרות שיש לי רישיון מזמן) מעניין אותי לדעת למה המורה לוקח 400 שקל. זאת חוצפה לדעתי.

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

מסכים מילה במילה עד הפסקה של "גיל 17". מפעיל יומולדת זה לילדים בני 4 שלא עובדים, לא יקח 1500? הכל ההורים משלמים.

רק לגבי התנהלות כלכלית הוגנת, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבני 17 חסרי ניסיון כלכלי!

 

תראו, אני לא נציג של כלום!

אני מציע לכל מי שלומד נהיגה או מתכוון ללמוד נהיגה בקרוב, לאסוף מיוצגים ולפנות למי שמפקח על לימודי נהיגה שיתקין הגבלה על מחיר טסט (או שיוגבל למחיר שיעור רגיל). היום יש מודעות צרכנית ואין סיבה בעולם שתקנה כזאת לא תעבור. מין הסתם זה עלול לגרור העלאה במחירי השיעורים אבל על זה בדיוק (בעיקר) מתחרים בצורה הוגנת מורי הנהיגה.

 

אתם יודעים מה?

מי שמעוניין במבחן שליטה לדו"ג למשל לA1 סובל מהתופעה הזאת הרבה יותר (ביחס למחיר הלימוד, שלפעמים הוא שיעור-שניים).

אני איתכם!

מי הגוף המפקח על הוראת הנהיגה?

 

מעבר לאפיק של הקיטור בפורום, האפיק הרצוי הוא האפיק התקנתי. ישנו גם אפיק חקיקתי ויש אפיק משפטי (בג"צ).

פורסם

אני מסכים איתכם שזה מחיר יקר אבל עדיין זה חד פעמי בחיים אז כן שיקחו עוד 400 שקל. וכמו שאמרת אם יורידו את המחיר הזה אז יקחו יותר על השיעור. אז תחשוב ששיעור יעלה לא 110 אלא 120 זה יעלה לך בסופו של דבר יותר יקר מאשר שיקחו את ה400 בסוף.

אז אל תפתחו פה :lol: :lol:

פורסם

בוא נדבר שנייה חשבון:

התייקרות שיעור בעשרה שקלים, נניח 40 שיעורים למי שעושה טסט אחד, תכפיל, יצא 400. עכשיו לא כולם מסתפקים ב-40 שיעורים אבל גם לא כולם עוברים בטסט ראשון. טוב אני מקווה שאתה יודע להמשיך את החשבון, אבל לא זו הנקודה!

הנקודה היא שהעלות המוגזמת הזאת של הטסט (בזמני זה היה עלות של שני שיעורים , וגם זה מוגזם!) היא:

השחלה שלא כדרכו, על כך התרעומת ואת זה נשנה!

צריך לכחלן את עלות הטסט!

פורסם

אני מדבר על עוד 10 לשיעור ואל תשכח שצריך להביא משהו למורה בטסט אז בוא נגיד עוד 150 למורה. אז 30 שיעורים {נלך על המינימום} כבר הפסדת 300 שקל ועוד 150 הגעת ל450 במקום 400.


×
×
  • תוכן חדש...