Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה ראשונה- למה כל הHU ב50 שנה האחרונות מוציאים תמיד את אותם 50 וואט \ 15 וואט רמס?

הרי היום עם טכנולוגית T-AMP אפשר להגיע לתוצאות מצויינות במינימום מקום (30 וואט רמס אם אני לא טועה)?

שאלה שניה- האם קיים HU עם קרוסאובר פנימי שמאפשר הגברה אקטיבית ל2 וויי בלי מגבר חיצוני?

(נניח- קדמיים= וופרים, אחוריים=טוויטר וכל זה ביציאות היי לבל?)

פורסם

לגבי השאלה הראשונה



 

סוס מנצח לא מחליפים.

 

90 אחוז מקהל היעד בכלל לא משתמש במגברים ובכלל לא משתמש ברמקולים יקרים - לרוב רמקולים קואקסיאליים מאוד נצילים ובשביל זה ובשביל מרבית האנשים ה20 וואט RMS האלה זה כל מה שצריך.

 

לגבי השאלה השניה

 

אני חושב שאיתמר עבד פעם בתצורה שכזו על יחידת ראש של פיוניר PRS88 או שזה היה ה880 בזמנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מאוד פשוט :

שבב הגברה שפותח לפני בערך 30 שנה (או קצת פחות ) , מסדרת STK אני חושב שפותח במקור ע"י סאניו אבל אני ממש לא סגור על העובדה הזאת . הישום שלו היה למערכות ביתיות ובהמשך הצליחו למזער אותו ליותר קטן כך שיתאים גם לHU לרכבים.

מאוד נפוץ , מאוד זול, פחות איכותי ,

לגבי הגברה CLASS D בHU , לא יודע אם זה מבחינת היצרנים כדאי כלכלית.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

גם מגברי T amp שמוצהרים ל25-30 וואט מוצאים את ההספק הזה ב10 אחוז thd, הספק ב1 אחוז הוא כ13 וואט. לא שונה בשום דרך מהגברה פנימית של רכב.

למה הם מוציאים הספק נמוך? כי אי אפשר פיזית להכניס ספק כח 200 וואט לרדיודיסק ולשמור על טמפרטורת עבודה נורמלית.

פורסם

דיוויד - רוב מגברי הTAMPS גם בכלל מוצהרים לתת את ההספק המירבי שלהם במתח של 24 וולט לפי מה שאני זוכר.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכולכם!

לגבי ההספק של הT-AMP- ישנם כמה דגמים, הדגם הפשוט הוא 6 וואט רמס אבל גם זה מחושב עבור 8 אוהם ב12 וולט.

הדגם החזק ביותר אם אני זוכר נכון הוא 30 וואט ב8 אוהם ב24 וולט, נראה לי שזה יותר חזק מHU רגיל.

מסתבר שגם ישנם מגברים שמבוססים על הצ'יפ הזה של טריפאת'-

http://www.crutchfield.com/S-YafTWimCRQd/p_023PA2150/Blaupunkt-PA2150.html

תכלס זו אותה טכנולוגיה כמו D TYPE רק של יצרן ספציפי.

אם אפשר להוציא 150 וואט רמס (מגיע עם תעודת לידה) בגודל כזה קטן ועדיין להתמודד עם החום וההספק הרב, אי אפשר לעשות משהו יותר חזק בתוך הHU הסטנדרטי?

פורסם

ציפ ההגברה הסטנדרטי הוא קטנטן ,כדי להגיע להספק כפול + צריך כבר יחידה גדולה הרבה יותר

אלפיין חשבו על רעיון Alpine KTP-455 ולמרות שמדובר במגבר קטן ביותר

עדיין הוא דיי גדול ובעייתי כדי להכניס אותו בתוך מכשיר 1DIN שלא לומר יקר,אני מניח שהדבר יהיה אפשרי אם תבטל את

מנגנון ה-CD במכשיר ותעבוד על כניסת USB בלבד למשל זה יכול להיות רעיון למכשיר עתידי.

פורסם

ההנחה שלי שאין סיבה כלכלית ליצרנים להשקיע בה .

בסופו של יום זה לכרות את הענף עליו הם יושבים - למה להם להרוג את ליין המגברים שלהם? (או של יצרנים אחרים )

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשביל לעשות מכשיר OEM דאבך דין איכותי לשם שינוי?

אה, שייסה, למה להם באמת... בעסה.

×
×
  • תוכן חדש...