Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח להבין אנשים במדינה הזו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
205/60 R15.

 

ולשאר התגובות:

אני מעיר כי אכפת לי, וגם בגלל שזה מסוכן לנסוע עם לחץ כזה לא תקני.

אח"כ שיקרה לה משהו, לא רוצה שאני, או אנשים שאני מכיר, או סתם אזרחים תמימים ייפגעו,

וזה למה? כי לפוסטמה אמרו שככה צריך.

לצערי כמו שאיציק כתב, אנשים פה חושבים שמה שאמר החאפר שלהם, זה קדוש...

ובנוסף, אם מעירים לך, סימן שאכפת, וזה מתוך דאגה, והייתם צריכים לשמוע ולראות את

התגובה שלה. את טון הדיבור, כאילו מה, באתי להרוג אותך? סה"כ רציתי לעזור לך.

יש לי אותו רכב, אותו דגם, אותם צמיגים ואפילו אותו יצרן צמיגים עם אותה מידה, אז אולי

תקשיבי?

 

 

אצלי המידה גם כזאת אבל אין לי מושג כמה לחץ צריך...אז גם אני כמו הבחורה שם 30 + 32 מאחורה... :roll:

פורסם

מי שאשם זו לא הגברת אלא הפאנצ'רמאעכר...אני לא זוכר מקרה אחד ששאלתי אחד כזה מה לחץ האוויר והוא לא ענה לי את התשובה "30 כל האוטו". לא משנה איזה אוטו, לא משנה איזו פנצ'ריה. פשוט בושה.

פורסם

אכן כמו כמה שאמרו,כמעט בכל פאנצ'ריה יגידו לך אההה 30 הכל....

 

ככה זה זה נכנס,זה נוסע ולא רואים חסר,למה לא?:shock:

×
×
  • תוכן חדש...