Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נרתיק מוקשח - סמסונג גלקסי II


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי מהעבודה את המכשיר הנ"ל, דגם i9100.

כעת אני מחפש נרתיק כמה שיותר ממוגן ועמיד בזעזועים ונפילות, בעיקר בחלק הקדמי.

העבודה כרוכה בנסיעות רבות ולכן יש צורך במוצר איכותי, רצוי מאד עם קליפס לחגורה.

 

אשמח להמלצות מנסיון, בתודה מראש.

פורסם

קליפס לחגורה - זה כבר פאסה (במיוחד למכשיר גדול פיזית).

לשלי - קניתי ב-10 שקלים ב"לנצמן" נרתיק פלסטי. דווקא אחלה (ואח"כ המחיר עוד עלה...).

alfa 156 2.5.

פורסם

אני הזמנתי את זה,

מנסיון של יומיים הוא דווקא סבבה בכיס.

 

אם אתה עובד בעבודות פיזיות ויש מצב שתדפוק את המכשיר

אז לך על כזה, היה לי אותו שנתיים על סמסונג אחר (גם טאצ')

והוא הגן עליו יופי מנפילות או פגיעות.

 

היות יקרים זה כבר

casemate

OtterBox

בהם אני מבין פחות ולדעתי לא שווה להשקיע כ"כ בהם.

404

פורסם

לי יש משהו שחור עם שכבת גומי בפנים, וגב מתכת. את הנפילות שהיו לי, הוא שרד יפה.

עלה 40 שקל בזמנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רק אני רואה את הפוטנציאל להומור שהנושא מעלה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

casemate.

 

הגלקסי 2 של אשתי נפל לכביש, 3 מכוניות עלו עליו, המגן התעוות לגמרי אבל למעט המסך שנשבר - המכשיר המשיך לעבוד.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
למעט המסך שנשבר...

 

זו בדיוק הפואנטה - אני מחפש משהו שיגן גם על המסך. מנפילה. און דה פייס.

מבין את הבעייתיות בעניין, מסך מגע והכל, אבל מתקשה להאמין שאף חברה עוד לא הציגה פתרון רלוונטי.

פורסם
זו בדיוק הפואנטה - אני מחפש משהו שיגן גם על המסך. מנפילה. און דה פייס.

מבין את הבעייתיות בעניין, מסך מגע והכל, אבל מתקשה להאמין שאף חברה עוד לא הציגה פתרון רלוונטי.

Otterbox Defender. אומנם יקר, אבל הוא עונה על הדרישות שלך.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפני קצת יותר מחצי שנה פתחתי את השרשור הזה ושכחתי לעדכן מה נסגר. ובכן, בסוף הלכתי אצל אחת ממעבדות הטלפונים הוותיקות בעיר וקניתי את הדבר הזה: http://r.ebay.com/fmsXYy

 

שילמתי תמורתו חמישים שקלים והוא החזיק מעמד עד עכשיו, כאשר הכשל הסופי היה בקליפס ולא במעטפת שעשתה את עבודתה נאמנה. במהלך התקופה הטלפון הספיק ליפול ולקבל מכות לא פעם, אך הנרתיק תמיד בלם את הזעזועים היטב ולקח על עצמו את השריטות, כך שלא נגרם שום נזק. הקליפס המסתובב היה נח מאד גם להצבה של הטלפון על השולחן במהלך ישיבות וגם לתליה על החגורה (קשה להסתובב עם הלבנה הזאת בכיס).

 

כאשר הנרתיק נשבר לבסוף התחלתי לחפש אותו באיביי ומצאתי ששם אפשר לקנות אותו בעשרה שקלים, אז הזמנתי עוד שניים. אני מאמין שמדובר בעסקה טובה גם בחמישים, קל וחומר במחיר הזה.

 

לסיכום: מומלץ, ותודה לכל מי שעזר והעלה כאן הצעות נוספות.

פורסם

אני לא אוהב נרתיק מוקשח.

מעדיף אחד ברמת הקשיחות הנכונה.

 

כשאני נתקל באחד קשיח מדי אני מציע שתלך לגניקולוג שיבדוק מה קורה שם למטה.

 

 

 

 

 

(כאילו מה אתה מצפה לקבל כתגובות עם שם כזה של שרשור? :lol: )

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה גומי ופלסטיק אם אפשר מתכת?

רכשתי לגלקסי שלי כיסוי חצי גומי חצי מתכת, עמיד מאד בנפילות, מכות, זריקות, דפיקות. דפקתי איתו סיכות ללוח כמה פעמים.

הרבה פחות נפוח ומסורבל מכיסויי הפלסטיק האיכותיים ומחליק לתוך הכיס.

IMG_1758.JPG

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קניתי חיקוי של otterbox לגלקסי S3, במשהו כמו 3$ מאיביי, הציל לי את המכשיר אינספור פעמים.

פעם אחת שזכורה לי היטב- עשיתי תנועה מהירה עם היד והמכשיר פשוט טס מהיד אל הקיר, פגע בו בגובה של כשני מטר ואז נפל לרצפה.

לא קרה כלום למכשיר ולכיסוי! הייתי בטוח שנהרס הסמארטפון.

×
×
  • תוכן חדש...