Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

farkash7 תודה רבה על התגובה. אם אצליח להוריד אותו לסביבת 36-38 והרכב שמור האם זה שווה? להזכירך זה רכב 2009. אתה לא הורס לי, ההיפך אתה נותן כיוון למחשבה. על פניו ה"בעיה" היחידה של הרכב היא הקילומטר. זה לא שאני לא רוצה לצאת פראייר אני פשוט בתקציב מוגבל ואין לי עודפים להרפתקאה מוטורית שתעלה לי בכל חסכונותיי.

פורסם

ברמת העיקרון הרכב אומנם עם 100K, אבל כבר אמרו לך שרכב שטופל לפי הוראות יצרן 100K לא צריך להוות בעיה בשבילו.

לצורך המחשה אני בתור סטודנט עני לשעבר(ובקרוב שוב) קניתי רכב חבוט בלי הסטורית טיפולים מתועדת ב5000 שקל עם 170 אלף ק"מ שנת 99 והוא משרת אותי נאמנה.

כמובן הכול זה בגדר המצופה יש תמיד סיכוי שמשהו יקרה כמו שבאוטו חדש יש סיכוי כזה.

 

אני לא רואה את ה100 אלף כבעיה, אני פשוט חושב שרכב כזה עם 100 אלף צריך לבוא לידי ביטוי בצורה חזקה יותר במחיר, עניין השנה פחות משחק תפקיד מה היית מעדיף פונטו שנת 2007 עם 40 אלף ק"מ או הפונטו שמוצעת לך? כנראה שאת ה2007 והיא בטוח תעלה לך פחות מ41 אלף.

 

מצד שני יש כמה "יתרונות" לק"מ הנ"ל.

הרכב עבר ב90 אלף טיפול גדול(בהנחה שהוא באמת מטופל) שכולל טימינג ככה שיש לך ראש שקט בקטע הזה בהנחה שהרכב יגלה אמינות(אולי מצמד יכול לדרוש החלפה בטווח הכמה עשרות אלפי ק"מ), יש גם סיכוי לא רע שהוא החליף כבר צמיגים ואז בכלל הרווחת(בדוק זאת אם לא מדובר בהוצאה נוספת ומידית אחרי הכול 4 שנים ו100 אלף ק"מ), ואולי אפילו מצבר.

ברכב עם 70 או 80 אלף ק"מ פחות סיכוי שהחליפו צמיגים/עשו טימינג ככה שזו הוצאה די גדולה ביחס לטיפול רגיל שתגיע בטווח של שנה שנתיים, ובנוסף הק"מ נראה נמוך יותר ככה שתשלם יותר על הרכב.

ק"מ גבוה יכול להעיד גם על נסועה בין עירונית שהבלאי בה הוא נמוך יותר, בנוסף אדם שעובד עם הרכב הפרטי שלו ונוסע בו לא מעט בדרך כלל דואג לתחזק אותו בניגוד לרכב שעומד בחניה, כול זה בגדר ספקולציה ויכול להיות ההפך בדיוק.

כתבת גם שלא תיסע הרבה עם הרכב אז הק"מ הגבוה התקזז אצלך ובעוד כמה שנים יהיה ממוצע.

 

לגבי האם שווה או לא ניסיתי להימנע מכניסה להגדרה הזו שווה או לא, אם אתה שואל אותי אישית אם הייתי משלם 36-38 על הרכב? אם הוא באמת שמור, יוצא טוב בבדיקה בלי משהו מיוחד, עבר טיפול 90 אלף ואני לא צריך להחליף לו צמיגים יש סיכוי לא רע שהייתי שוקל את העסקה בחיוב יותר לכיוון המחיר שציינתי בהודעתי הקודמת.

בכול מקרה הייתי מרחרח אצל אנשים אחרים עם נתונים טובים יותר ובודק איפה המחירים עומדים.

לגבי העודפים להרפתקאות מוטוריות כדאי שתשאיר מעט כסף בצד להפתעות, זה נכון לכול רכב שתקנה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...