Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נבחרת CarsForum בוחנת את שברולט אורלנדו החדש


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גודל תא המטען כשכל המושבים פתוחים זאת סוגיה כואבת אצל רוב המתחרים בקבוצה הזאת. אתמול נסעתי בגרנד סניק והיום באאוטלנדר 7 מקומות ובשניהם יש את אותה הבעיה, באאוטלנדר זה אפילו חמור יותר. אני מניח שזה נובע מהעובדה שהמיניוואנים האלו מבוססים על פלטפורמה של מכונית משפחתית ויש גבול לתוספת האורך שאפשר לעשות להם.

 

מי שצריך 3 שורות מושבים וגם מקום לעגלה אכן בבעיה מהבחינה הזאת והאורלנדו לא יתאים לו, כמו גם רוב המתחרות בסגמנט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העדפת את האורלנדו על ה S max?

 

2 שאלות:

- למה? (האם היית מקבל אותה החלטה אלמלא הבחירה הייתה בליסינג?)

- האם אתה מגיע למבחן עם החלטה מראש? (האם יש סיכוי שלאור המבחן תגיע למסקנה שהעדפתך, אז, הייתה מוטעית?)

 

העדפתי את האורלדנו בגלל כמה דברים.

1. מראה חיצוני. המראה של ה SUV מדבר אלי יותר מסתם רכב 7 מקומות למרות שהמעצבים של פורד ניסו לגמד אותו כמה שאפשר.

2. אבזור. מערכת שמע מודרנית עם מסך מגע, USB בלוטוט ועוד, גג שמש, מזגן מפוצל ומושבים טובים יותר בשורה השלישית

וגם חשוב-פסי גג לגגון.

 

ביצועי 0 למאה פחות מעניינים אותי. (למרות שאני לא אתכחש שזה כיף.) חשוב לי נוחות, נסיעה שקטה ואבזור.

בשתי הדרישות הראשונות - יש דמיון בין שניהם פחות או יותר כך שמה שהכריע מבחינתי היו 2 הדברים שרשמתי למעלה.

 

למבחן אני מגיע עם ראש פתוח ומנצל את העובדה שיש לי נסיון ארוך טווח עם מזדה 5, גרנדיס וSMAX ושבוע עם האורלנדו מן הסתם עדיף על שעה.

בהחלט יתכן שלאור החודשים האחרונים שביליתי על ה SMAX אני אראה את האורלנדו באור אחר.

בכל מקרה אני לא מגיע נעול. הפוך. מבחינתי ה כל פתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין. מכיוון שאני מכיר את היטב את הגרנדיס ה 5 וה S MAX, מעניין אותי מאוד מה תהיה התרשמותך.

לי יש ״תסביך״ שהיה מונע ממני לקחת אורלנדו. אני מודה.

בשוליים אעיר כי אצלי ״בעיית״ האבזור נפתרה ע״י גרסת הטיטניום. וכמובן גם אקסטרות נוספות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז לבקשתכם, עדכון ראשון.

 

קודם כל, השירות.

הגעתי, הודרכתי, יצאתי.

 

תודה למורן ולקרין משברולט בראשון לציון שדאגו לתקתק עניינים.

פחות מחצי שעה ואני בחוץ עם הרכב, שטוף ומוכן לקרב.

 

התרשמות ראשונית מאד - השוואה לSMAX - האורלנדו נוח יותר לישיבה, יש הרבה פחות רעשי רוח במהירות גבוהה וההתנהגות בכביש מתונה יותר-פחות חדות.

 

המשך - בהמשך.:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב לכולם.

היום בתפריט יש נסיעה חוצת יבשת:-).

 

ירושלים-טבריה-חיפה-ירושלים.

 

מן הסתם קרוב ל5 שעות (או יותר) של נסיעה בכל סוגי תוואי הדרך - הפעם לבד.

עדכונים ותמונות בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי.

 

היום אני רוצה, ברשותכם, להתייחס למאפיין אחד.

בואו נעזוב לרגע את המרווח, את האבזור ואת העיצוב ונתרכז בחווית הנהיגה.

 

כחובבי רכב, חווית הנהיגה היא חלק חשוב ומהותי בשבילנו כשאנחנו הולכים לבחור רכב.

גם אם הוא אוטובוס להסעת נוסעים.

 

היום עברתי עם האורלנדו מגוון של דרכים וכבישים.

החל בכביש 90 מירושלים עד לטבריה, עבור בחיפה ונשר כולל נסיעות עירוניות בפקקים ולקינוח, כביש 6 מעין תות עד לעין חמד ו 443 חזרה ירושלים.

 

אני יכול לסכם את זה בכמה מילים. נוח להפתיע ומשרה בטחון.

 

אני נוטה לסבול מכאבי גב בישיבה ממושכת. מה שמחריף אותם אלו מתלים קשים ומושב רך.

 

האורלנדו מגיע עם צמיגי 17 בעלי חתך די נמוך. רק מלדמיין את החבטות עצם הזנב שלי התחילה לכשכש.

 

אבל כבר בקילומטרים הראשונים הבנתי שיש כאן רכב שהוא בין אחד הנוחים אם לא הנוח ביותר בקטגוריה.

המתלים בולעים את המהמורות הקטנות והמעצבנות שבעיר.

הכיול הוא על הצד היותר רך ומצד שני המושב נוח להפליא. תומך לכל אורך הגוף וקשה בדיוק במידה הנכונה באיזור הגב התחתון.

נוסיף אפשרות לכוון גובה ויש לנו מתכון מעולה להרגשה נוחה ורעננה גם לאחר שעות של נהיגה.

התשלום על המתלים הרכים הוא נדנוד מורגש בדרכים מהירות. המתלים לא מספיקים לחזור למקומם לפני המפגע הבא. בכל מקרה מדובר בחסרון שנעלם לגמרי עם יותר מ 2 נוסעים ברכב.

 

הכיול הכללי של הרכב הוא יותר לכוון הרכות והעגלגלות.

לא תמצאו כאן פניות חדות כברק ולא מכות גז עצבניות - משהו שפורד מתגאים בו ב SMAX.(למרות שאם באמת רוצים, אפשר לפרפר גלגלים חופשי בכל פתיחה עם גז מלא)

הרכב משדר נינוחות. הפניות נעשות בהדרגתיות שמשרה בטחון רב.

גם אם נכנסת מהר מידי לסיבוב, הכל בסדר אחשלו. אין דרמה. עזיבה של הגז והרכב מתיישר בשקט חזרה למקומו.

זה לא אומר שאין לגורילה זנב שמח.

יש.

אבל גם הוא נשלט.

 

יש בידוד רעשים מצויין. גם במהירות תלת ספרתית מכובדת מאד, לא שומעים כמעט רעשי רוח וצמיגים.

המנוע, מעצם היותו דיזל, רועש בתחילת הנסיעה ובלחיצות כבדות על הדוושה אבל בשיוט לא שומעים אותו בכלל.

 

הפתיחות מהמקום מהירות מאד וב 2000 סל"ד מקבלים מכת כח משמעותית והרכב מתחיל לדהור.

התיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים שמתאימה בול למנוע.

לאורך כל הנסיעה, כל הנסיונות שלי לבלבל את הגיר נכשלו. עזבת את הגז בעליה? הגיר יורד הילוך ואם צריך גם 2.

הכח זמין תמיד .

 

איזור הנהג - לוח השעונים והבקרות למיניהן יושב במקום נוח מאד. המאכזב הגדול הוא המסך. מאד אינפורמטיבי אבל נמצא רחוק לפחות בשבילי.

אין אפשרות לתפעול בנהיגה בלי לאבד את הקשר לכביש. מסוכן.

בנוסף, הברך הימנית נתקעה בלי סוף בדשבורד. די מרגיז אחרי פרק זמן מסוים.

משענת היד די מצ'וקמקת יחסית לרכב שעבר רק 20 ומשהו אלף קילומטר.

 

תפעול הבקרות השונות נוח, לוח השעונים ברור וקריא גם באור יום מלא.

מצלמת הרוורס נחמדה כגימיק אבל מאחר והיא פנוראמית, קשה עד בלתי אפשרי להעריך נכונה מה הולך שם מאחור ומצאתי את עצמי מתעלם ממנה.

 

אם אני מסכם את היום הארוך הזה - אז חזרתי אחרי נסיעה ארוכה מאד רענן ונינוח וזה בזכות שילוב של מתלים ומושב מצד אחד ושל רכב שמכוייל לשיוט רגוע מצד שני.

 

מבחינת נהיגה נטו - 9.

 

ומאחר שהבטחתי תמונות עם דוגמנית - אני לא מאכזב.

 

שימו לב שהמרווח הפנימי גדול ואדם מבוגר ואחראי יכול להתרווח בקלות.

אבל על זה נרחיב מחר.

תהנו.

DSC04374.jpg

DSC04379.jpg

DSC04387.jpg

DSC04395.jpg

DSC04400.jpg

DSC04414.jpg

DSC04417.jpg

DSC04422.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשלום על המתלים הרכים הוא נדנוד מורגש בדרכים מהירות. המתלים לא מספיקים לחזור למקומם לפני המפגע הבא.

הכיול הכללי של הרכב הוא יותר לכוון הרכות והעגלגלות.

לא תמצאו כאן פניות חדות כברק ולא מכות גז עצבניות

 

המנוע, מעצם היותו דיזל, רועש בתחילת הנסיעה ובלחיצות כבדות על הדוושה אבל בשיוט לא שומעים אותו בכלל.

 

הפתיחות מהמקום מהירות מאד וב 2000 סל"ד מקבלים מכת כח משמעותית והרכב מתחיל לדהור.

התיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים שמתאימה בול למנוע.

לאורך כל הנסיעה, כל הנסיונות שלי לבלבל את הגיר נכשלו.

 

המאכזב הגדול הוא המסך. מאד אינפורמטיבי אבל נמצא רחוק לפחות בשבילי.

אין אפשרות לתפעול בנהיגה בלי לאבד את הקשר לכביש. מסוכן.

בנוסף, הברך הימנית נתקעה בלי סוף בדשבורד. די מרגיז אחרי פרק זמן מסוים.

משענת היד די מצ'וקמקת יחסית לרכב שעבר רק 20 ומשהו אלף קילומטר.

 

מצלמת הרוורס נחמדה כגימיק אבל מאחר והיא פנוראמית, קשה עד בלתי אפשרי להעריך נכונה מה הולך שם מאחור ומצאתי את עצמי מתעלם ממנה.

 

מבחינת נהיגה נטו - 9.

 

תודה רבה. מאוד אינפורמטיבי.

 

אני חושש שאתה מעט נדיב בציון לאור ההערות שציינת. אלא אם הסולם שלך הוא 12 ולא 10... (דיברת על נהיגה, נטו! לא?)

 

לגבי הגיר - מעניין מאוד אם תבחן אותו לא רק בנסיעה בינעירונית. שם, מרבית הגירים מתמודדים היטב. מבחן רהיטות רציני נעשה במיוחד בנסיעה איטית ובפקקים. בה יש מעברים מהאצות להאטות וההיפך. כמובן שכשהרכב יהיה עמוס בנוסעים, יתכן והתנהגותו תתגלה כשונה.

 

לגבי הפתיחות מהמקום - 2,000 סל"ד במנוע דיזל זה לא מעט בכלל... בהתחשב בעובדה ש 1,500-1,000 סל"ד לאחר מכן הוא גומר את הסוס.

 

הצילומים מוסיפים...!

אם זה לא חדירה לפרטיות - כשאתה מתייחס לנוחות ומרווח (פגיעת הברך בדש וצילומי הדוגמנית) האם תוכל לציין את גובהך והניצבים. :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההערות.

בכלל אני אשמח אם תאתגרו בשאלות. זה יהיה המבחן האינטראקטיבי הראשון למיטב ידיעתי.

רק אל תשאלו באיזה מהירות נפתחות הכריות.

 

לגבי הציון - התייחסתי לנהיגה נטו בלבד ללא שום דבר אחר. אני אתייחס לחסרונות בהמשך.

 

הגיר יבדק היום.

לגבי הסלד -בהתחשב בזה שב 160 קמש תיאורתיים כמובן המנוע נמצא ב 2300 סלד החסרון של הדיזל פחות מורגש.

 

החלוקה מאד טובה. תכלס ההאצה ל 100 היא באיזור ה 11 שניות שזה יפה.

 

הגובה שלי ממוצע . בערך 172 סנטימטרים.

את הדוגמנית לא מדדתי אבל ההערכה שלי היא 165-8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, מהתמונה של הדוגמנית במושב הנהג נראה כאילו אנשים בגובה 160 ומטה לא יגיעו לדוושות. זה נכון או שהדוגמנית קצרה במיוחד?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזזתי קצת את המושב לאחור ולמעלה כדי לצלם.

למעשה נתתי לגברת קצת לנהוג לאחר מכן והיא לא התלוננה.

 

אגב, צריכת הדלק של הרכב במתווה הנ"ל היתה 8 ליטר ל 100 - כלומר בערך 12.5 ק"מ לליטר שזה יפה בהתחשב בכך שרוב הנסיעה היתה במהירות תלת ספרתית מכובדת. (תיאורתית כמובן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...