Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נבחרת CarsForum בוחנת את שברולט אורלנדו החדש


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

דברתי עם מישהו שקנה אורלנדו לפני חצי שנה והוא מאוד מרוצה.

הוא גם אמר שיש לו חיישנים גם מקדימה שמתריעים כאשר הוא מתקרב למדרכה או לרמזור אדום.

רציתי לדעת עם זה סטנדרט או שצריך להתקין בנפרד.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מהתמונה שליד השם שלך אתה אמור לדעת מה ההבדל (כמדומני פורד smax).

 

שלושה כסאות נפרדים מאפשרים ישיבה נוחה הרבה יותר לשלושה מבוגרים.

 

שמע, היו לי כבר אי אלו מיניואנים בחיים.

חצי שנה קיא קרניבל, שנתיים וחצי מזדה 5, שנתיים גרנדיס ועכשיו SMAX.

הקיא והגרנדיס היו בעלי מושבים אמצעיים בתצורת 3\2 (כסא בודד מתקפל ועוד 2 מחוברים) ולא הרגשתי בצפיפות מיוחדת. בסיטרואן פיקסו לעומת זאת אמנם יש 3 מושבים נפרדים אבל הם צרים יותר מהגרנדיס ככה שזה לא מדע מדוייק.

על המזדה 5 אין בכלל מה לפרט וחבל על המילים.

 

הגרנדיס היתה המאובזרת ביותר אבל ה SMAX נוחה ומהנה הרבה יותר.

 

אלו דברים שאי אפשר לראות ולהבין באולם תצוגה והרבה פעמים גם מבחן רכב של כתב רכב מיומן שמתפרס על שעות בודדות או לכל היותר יום אחד יפספס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נדבר על תמרון ולוחמה עירונית.

אני מחזיק בהונדה ג'אז היברידית בתור "אופניים" לצורך התניידות במשולש גנות-גלילות-מורשה כי יוצא לי הרבה להסתובב ברחובות ומעברים צרים, רחובות ללא מוצא ועוד כל מיני מקומות שרגל אדם לא דורכת בהם. לכן תמרון ויכולת חניה מאוד חשובים לי.

מכיוון שכרגע הג'אז עומדת בחניון UMI, אני מגיע לכל המקומות באורלנדו. כאן דעה שלי חלוקה. מצד אחד אתמול הצלחתי לחנות ולעשות פניית פרסה ברחוב רמת גני צר ללא מוצא. יש לציין שלרחוב הזה אני רגיל להכנס רק עם SX4, ג'אז ומאזדה 2. כאשר החזקתי בסובארו B4 סטיישן אפילו לא העלתי בדעתי לעשות את זה. כך גם עם קאמרי או בהמה בווארית. בדרך כלל אני חונה רחוק והולך ברגל, אבל מבחן זה מבחן. לפי התנאים אני אמור לעשות שימוש רגיל כפי שאני עושה עם הרכב שלי.

בתמרונים כאלה ההגה החשמלי הקליל וכושר תמרון היו ממש ברמה. מצלמת רוורס גם מאוד יעילה. חבל שלחיישני ורוורס אין מסך עם אומדן מרחק.

מצד שני אתמול הזדמן לי להגיע לעולם אירועים ולצאת לפני כולם. כמובן שאורחים חנו כמו חולירות ואי אפשר היה לצאת. כאן אורך ורוחב הרכב, יחד עם העובדה שאני לא עד הסוף מרגיש על המילימטר את הכנף קדמית ימנית, היוו מכשול והייתי צריך לבקש ממישהו לכוון אותי, שזה שיא הפאדיחה.

כמו כן, תצרוכת הדלק בתנאים עירוניים מתחילה לאכזב ומטפסת לכיוון 12ליטר ל100 קילומטר שזה עדיין בסדר ובגבולות משפחתומטית 1600. ממנוע דיזל הייתי מצפה ליותר.

יחד עם זאת, היום זוגתי ביצע נסיעת סולו ראשונה והנה התרשמות שלה. יש לציין שביום יום אשתי מתניידת במוביל המשפחתי והינה חובבת ובוגרת רכבים גדולים הן במימדים והן בנפחי מנוע.

היא מציינת שמושבים היו מאוד נוחים לה. אפילו יותר מכורסאות עור בקאמרי. גם בידוד רעשים צויין לטובה. לטענתה כשמתניעים יש רעש של טרקטור אבל הוא נעלם כעבור שניה והרכב שקט מאוד. אפילו יותר שקט מV6 בנזין של טויוטה. טוב. להיות יותר שקט מתיבה רציפה של ג'אז זה לא חוכמה גדולה. המנוע עצמו היה בסדר ולא היה חסר לה כלום מבחינת זמינות הכוח. ראות קדימה וסביבת הנהג היו בסדר גמור.

לשלילה צויין רעש של איתות וגובה הדוושות. לטענתה דוושות ממוקמות נמוך מדי וזה מקשה על נהיגה עם עקבים. אין בעיה עם נעלי ספורט, אבל עם עקבים זה בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עשינו נסיון של אורלנדו בתנאים שאליהם הוא מיועד.

טיול ברחבי ישראל בתפוסה מלאה תוך כדי שימוש בשורה שלישית של מושבים.

ילדים שלי לא התלוננו והרגישו בסדר במושבים אחוריים. הבעיה שבזה נגמר תא המטען. הצלחנו לשים שני תיקים. את הטרמוס ותיקי יד היינו צריכים למקם בין שני מבוגרים בשורה השניה.

dsc05135qc.jpg

כניסה ויציאה לשורה שלישית היו די נוחים דרך השורה השניה.

dsc05137f.jpg

עכשיו אני רוצה להתייחס לחוויה עצמה. עד לפני שנה החזקתי בסובארו B4 סטיישן שמבחינתי הייתה טוררית אולטימטיבית.

זה היה רכב שבו חרשנו את כל הארץ ממטולה עד אילת הן בכבישים מהירים ומפותלים והן בשבילי קק"ל לא סלולים.

כלומר מבחינתי זהו רפרנס לרכב טיולים מוצלח.

אורלנדו עושה את העבודה יותר טוב ממנו. לפחות על אספלט כי לא ירדתי ממנו ברכב המבחן.

המנוע החזק והשקט פשוט הפתיע אותי כל פעם מחדש. הן בשקט המופתי בתוך הרכב תוך כדי שיוט מהיר בכביש בכביש 6 והן בחן ונונשאלנט שבו הוא הרים רכב מלא באנשים וציוד בכביש מעלה גלבוע למעלה, כולל עצירה מלאה וזינוק בעליה. לא הזיז לו.

הכיסא של הנהג התברר כנוח מאוד וגם שורה שניה שהייתה שטוחה וקשיחה התבררה כבסדר גמור לנסיעות רצופות של כמה שעות.

לא מצאתי שום דבר שהפריע לי להנות מטיול שבת.

 

כעת אתייחס לשאלות.

היי,

דברתי עם מישהו שקנה אורלנדו לפני חצי שנה והוא מאוד מרוצה.

הוא גם אמר שיש לו חיישנים גם מקדימה שמתריעים כאשר הוא מתקרב למדרכה או לרמזור אדום.

רציתי לדעת עם זה סטנדרט או שצריך להתקין בנפרד.

תודה

כנראה שזה לא סטנדרט. אני גם לא מבין על מה אתה מדבר. לי היה רכב עם כל התוספות ולא היה כזה דבר.

יש מובילאיי אבל צורת פעולתו שונה.

 

השאלות שלי:

איך באמת הרכב מרגיש מבחינת מגע עם החומרים, דיפון ימני דלת, ידית / משענת יד נהג ובכלל.

דבר שני האם יש רעשי רוח בשיוט של 120 -130 ודבר אחרון האם מותקנים רמקולים מאחור.

 

תודה

החומרים קשים ופשוטים אבל לא מגעילים. הדלת מצופה בחומר פלסטי. אין בדים. לכסא נהג יש משענת יד די נוחה.

dsc05136o.jpg

אין רעשים. מדהים כמה האוטו הזה שקט מרגיש טוב בשיוט.

יש רמקולים בדלתות אחוריות. או לפחות מקום בשבילם.

 

dsc05134e.jpg

 

לסיכום. קצת מספרים יבשים.

7 ימים. כ700 קילומטר עם מהירות ממוצעת של 40 קמ"ש ( כלומר הרוב בכביש)

תצרוכת הדלק לפי מחשב דרך עמדה על 10 ליטר למאה קילומטר.

נתון מאוד מאכזב למנוע דיזל.

 

כעיקרון אורלנדו הוא רכב טוב לכשעצמו. הוא אינו מיניוואן כי הוא קטן ממיניואן סטנדרטי. הוא אינו סטיישן כי הוא גדול יותר מסטיישן סטנדרטי. אבל הוא רכב מאוד שימושי ונוח. הוא יכול להתאים לתנאי מחיה בעיר והוא אחלה רכב לטיולים וחיים בכפר.

תצרוכת הדלק אצלי הייתה מעט מאכזבת אבל המנוע הזה שווה על טיפת סולר שהוא לוגם.

 

יחד עם זאת יש לו שתי בעיות בגזרת מחיר שלו. האחת קוראים לה אופל זאפירה. זוהי בת דודה מבית GM שיושבת על אותה פלטפורמה אבל מונעת על ידי מנוע טורבו בנזין וגם הרבה יותר יפה מאורלנדו.

הבעיה השניה קוראים לה פורד S-MAX שהוא כנראה רכב הרבה יותר נכון למי שצריך 7 מושבים. על כך ירחיב ידידי אייל שיבחן עוד כמה שבועות את אורלנדו מולו מנקודת מבט בעל משפחה גדולה ונהג S-MAX בעצמו.

 

אני מבחינתי יודע שני דברים. שנה הבאה, כשאני אחליף את המוביל המשפחתי שלי, אני אחליף אותו ברכב דיזל והוא יהיה בעל 7 מקומות כי זה מאוד שימושי גם למשפחה לא גדולה.

אילולי פסילה מוחלטת של אשתי על סעיף הדוושות ורצון שלי לחזור להנעה כפולה, הייתי שוקל את אורלנדו ברצינות בגלל נוחות והמנוע. אחחח, המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AHBARONY כתב:

אני מבחינתי יודע שני דברים. שנה הבאה, כשאני אחליף את המוביל המשפחתי שלי, אני אחליף אותו ברכב דיזל והוא יהיה בעל 7 מקומות כי זה מאוד שימושי גם למשפחה לא גדולה.

אילולי פסילה מוחלטת של אשתי על סעיף הדוושות ורצון שלי לחזור להנעה כפולה, הייתי שוקל את אורלנדו ברצינות בגלל נוחות והמנוע. אחחח, המנוע.

 

נראה שלאחר שסקרת מיניוואן אתה הולך לרכוש לאנדקוזר ודומיו כמו שאר עם ישראל, בהצלחה ותודה על הסקירה הפרקטית. על זה נאמר - אחד בשביל כולם. רק עכשיו אני מבין למה CEYAL מגן על המבחן בחרוף נפש, הרי הוא יעמוד כאן במקומך בשבוע הבא :lol:. אני כבר כמה חודשים סוקר מיניוואנים ולא מצליח להיסגר על עצמי. כבר הארכתי את הליסינג לאוקטביה הנוכחית פעמיים כי אני לא מצליח לבחור. מחפש את המיניוואן שיתןלי את התחושה הכי קרובה למכונית פרטית לצערי ה SMAX לא בתקציב כרגע.

מתלבט קשות בין 5008 , ZAPHIRA או אוקטביה נוספת כי היא מושלמת בשבילי אך לא בשביל 3 מושבי בטיחות.

 

תודה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:

רק עכשיו אני מבין למה CEYAL מגן על המבחן בחרוף נפש, הרי הוא יעמוד כאן במקומך בשבוע הבא :lol:.

 

יא חנטריש - איפה הגנתי על המבחן:lol::lol:

אמרתי (ואני עדיין אומר) שכשמחפשים רכב חדש - וויתור על נסיעת מבחן זה פשע.

 

בעיניי, האורלנדו היה מתחרה של ממש ושומו שמיים, העדפתי אותו על SMAX רק שהתמחור לליסינג הרג אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי עדן שלמו יותר :-P

 

מה אתה צוחק? אני מקווה שאתה כבר חתמת על הסכמי החסות לשבוע הקרוב! ממליץ לך נושא יותר ממוקד מטרה לגברים כמו מוסכים, סוכנויות רכב, סוכני הימורים ומכוני ליווי

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיניי, האורלנדו היה מתחרה של ממש ושומו שמיים, העדפתי אותו על SMAX רק שהתמחור לליסינג הרג אותו.

 

העדפת את האורלנדו על ה S max?

 

2 שאלות:

- למה? (האם היית מקבל אותה החלטה אלמלא הבחירה הייתה בליסינג?)

- האם אתה מגיע למבחן עם החלטה מראש? (האם יש סיכוי שלאור המבחן תגיע למסקנה שהעדפתך, אז, הייתה מוטעית?)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי לקרוא. יש איזשהו ערך מוסף בביקורות first hand כאלו של ״האדם הפשוט״ ולא של עיתונאי. סה״כ, האורלנדו נראה לי אחלה בחירה למי שרוצה ללכת עם ולהרגיש בלי, בשל סלידה מובנת ממיניוואנים :-D מה שכן, ההקטנה בנפח תא המטען נראית לי קיצונית משהו, גם אם זה לצורך עוד שורת מושבים. עוד כמה סנטימטרים (לדעתי) היו מוסיפים המון ערך לרכב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה סנטימטרים הא? ואני חשבתי שהאורך לא קובע...8)

 

זה תמיד מצחיק אותי איך בעצם כשכל המושבים פתוחים אין תא מטען ברוב הרכבים האלה, מה אמורים לעשות עם המטען? וכן אני יודע שיש גגון אבל הוא לא יספיק לכל הציוד, זה בכל זאת 7 אנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...