Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מנסה להניע את הרכב מסובב את המפתח ואין רעש של הנעה אין סטרטר .

כל האורות עובדים רדיו הכל עובד רק לא מתניע ואין רעש של התנעה ממש כלום

המצבר שלי כבר 4שנים אבל אמרו לי שאם יש אורות זה לא המצבר אז הבעיה אחרת או ללכת לקנות מצבר ?

תודה מראש ! דרך אגב אני לא מבין כל כך ברכבים אז תענו לי בעברית :)

פורסם

אורות ורדיו זה לא מדד לכך שנגמר המצבר. הנעת רכב דורשת זרם רב שמצבר חלש פשוט לא מסוגל לספק.

נסה להניע עם כבלים וראה אם אתה מצליח. במידה ולא אז יכול להיות שמגעי המצבר התרופפו, האימובילייזר של הרכב או הקודנית נדפקה ולא נותנת לך להניע.

 

זה היה הסבר בעברית, מקווה שהובן :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אורות ורדיו זה לא מדד לכך שנגמר המצבר. הנעת רכב דורשת זרם רב שמצבר חלש פשוט לא מסוגל לספק.

נסה להניע עם כבלים וראה אם אתה מצליח. במידה ולא אז יכול להיות שמגעי המצבר התרופפו, האימובילייזר של הרכב או הקודנית נדפקה ולא נותנת לך להניע.

 

זה היה הסבר בעברית, מקווה שהובן :wink:

 

איתמר.

 

אוקיי תודה , אז על איזה מצבר אתה ממליץ לי ?

תודה :):-)

פורסם

בדוק תחילה אם כאשר הסוויץ פתוח ואתה לוחץ על דוושת הבלם אם האורות ברקס נדלקים.

משום שברכב זה יש סטרטר רק כאשר לוחצים על דוושת הבלם, ויתכן שהמיקרוסוויץ על הדוושה תקול(אם אין אורות ברקס).

 

עם כבלים יש סטרטר?

פורסם
בדוק תחילה אם כאשר הסוויץ פתוח ואתה לוחץ על דוושת הבלם אם האורות ברקס נדלקים.

משום שברכב זה יש סטרטר רק כאשר לוחצים על דוושת הבלם, ויתכן שהמיקרוסוויץ על הדוושה תקול(אם אין אורות ברקס).

 

עם כבלים יש סטרטר?

 

ידוע לי שאפשרי להניע את הרכב אך ורק על ידי לחיצה על הבלם , עשיתי זאת האורות גם נדלקו .

בכל אופן תודה לכם אני אזמין שירותי גרר כנראה שזה המצבר ...

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...