Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהירות הנסיעה בקטע הכביש שבין עתלית לקיסריה הועלתה ל110. כמובן שבאזור מחלף זכרון השאירו את המהירות המותרת על 90.

עובדי מע"צ קיבלו הודעה שרף האכיפה (לפחות במצלמה שבזכרון) יהיה מ91.

אני מקווה שמדובר בנסיון הפחדה, אבל ליתר בטחון, זהירות.

 

שבת שלום ושכל הפלאשים שלכם יהיו חיוביים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

טוב לצרף תצלום מכתב כזה. יש הרבה מכתבים ברשת שנמצאו לא אמיתים ולא אמינים. גם כאלו מקציני רכב שחלקם עושים העתק-הדבר ממשהו שקיבלו ממישהו שקיבל וכו'.

 

מכתב כמו שתארת לא מצאתי ברשת, וזה מוריד קצת מאמינותו.

בועדת הכספים בכנסת (ונדמה לי שדיווח על כך נכתב בעוד מקומות) נאמר כי אכיפה מתחילה מ-11 ק"מ מעל המותר. לשים לב כי אלו רק דברים, לא חוק או תקנה, ומטרתם להשאיר שיקול דעת לשוטר בכדי למנוע נסיעה עם עיניים בשעון המהירות ולא לכיוון הדרך.

אבל כאן מדובר על מצלמה.

בפיילוט על הגטסו בכביש 4 לכיוון מורשה שמו פעם סף 92 (אמיתיים, לא לפי שעון הרכב) - והכמות היתה בלתי נשלטת.

 

כך או אחרת סעו לפי תנאי הדרך, בביטחה וזהירות ובהתאם לחוק.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

עובדי מע"צ קיבלו הודעה שרף האכיפה (לפחות במצלמה שבזכרון) יהיה מ91.

 

אנא בסס טענה זו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אנא בסס טענה זו.

המקור הוא אבא של חבר-אח. קיבלו את העדכון מראש מע"צ צפון.

מובן שאם היה לי משהו כתוב, הוא היה עולה בלי מילים מיותרות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
שטויות, נניח שרף האכיפה מ 91 כשהמהירות המותרת שם היא 90, מה הקנס על מהירות של 1 קמ"ש מעלה המותר?

250 ש"ח, ללא נקודות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

עובדי מע"צ קיבלו הודעה שרף האכיפה (לפחות במצלמה שבזכרון) יהיה מ91.

ממה שאני יודע: במצלמות המהירות החדשות מורידים את המהירות ב5קמ"ש, כלומר אם נסעת 95, יחשיבו לך בתור 90. הגיוני שלמצלמת מהירות שמבוסס על דריכה תיהיה סטייה, הרי רוחק סרנים לרכבים שונים שונה, יש משאית עם 4 סרנים, יש רכבים עם נגרר.

אז כדי לתת דו"ח על 91 הם צריכים לתפוס על 96. גם הספידומטר מראה מהירות מאט נמוכה יותר, כך שאם תיסע 90-95 רוב הסיכויים שלא תקבל דו"ח. מה שאני רושם זה בערבון מוגבל, כך אם תקבל שם דו"ח בכל מקרה, אל תאשים אותי וזה יהיה על אחריותך בלבד. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

על מה אתה מתבסס? הדוח המינמלי היה לפי מה שידוע לי מהירות מ 11 קמ"ש מעלה המותר עד 20 קמ"ש מעל המותר והמדרגה הבאה מעל 21 ובקפיצות של 10

פורסם

אני מתבסס על הדרכה שעברתי. ממצלמות חדשות יש מלא דו"חות ללא נקודות גם של 250ש"ח. המטרה הרי מסחטת כספים ועל פי חוק מותר להם לתת דו"ח אם עברת על מהירות המותר גם בקצת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ממה שאני יודע: במצלמות המהירות החדשות מורידים את המהירות ב5קמ"ש, כלומר אם נסעת 95, יחשיבו לך בתור 90. הגיוני שלמצלמת מהירות שמבוסס על דריכה תיהיה סטייה, הרי רוחק סרנים לרכבים שונים שונה, יש משאית עם 4 סרנים, יש רכבים עם נגרר.

אז כדי לתת דו"ח על 91 הם צריכים לתפוס על 96. גם הספידומטר מראה מהירות מאט נמוכה יותר, כך שאם תיסע 90-95 רוב הסיכויים שלא תקבל דו"ח. מה שאני רושם זה בערבון מוגבל, כך אם תקבל שם דו"ח בכל מקרה, אל תאשים אותי וזה יהיה על אחריותך בלבד. :-)

 

 

מה הקשר לרוחק סרנים?

יש שני פסי דריכה אחד אחרי השני, בדיוק כדי להעלים את ההשפעה של ההבדל. אם היו מחשבים לפי אורך הרכב, תחשוב על הסטייה בין אופנוע לבין סוואנה :roll:.

אין סיבה שתהיה איזשהי סטיית מדידה.

אפרופו אופנועים, ממבט בוחן נראה כאילו בשוליים אין פסי דריכה. זה אומר שדו"ג יכולים להרביץ שם בלב שקט?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
מישהו יכול לתת קישור למחירון הדוחות העדכני?

 

עד 20 מעל המותר- 250 שקלים ו-0 נק'.

עד 40 מעל המותר - 750 שקלים ו-8 נק'.

מעל 40 - הזמנה לדין.

למיטב זכרוני (אשמח אם מישהו יאושש/יפריך) זה בדרך בין עירונית, בדרך עירונית אני לא זוכר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו, כמעט קלעת אבל רק כמעט.

 

בדרך עירונית:

עד 20 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

21-30 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

31 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

 

בדרך שאינה עירונית:

עד 25 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

26-40 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

41 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

נראה לי שאתה צודק.

אתמול קיבלתי דוח על הכביש החדש צפת- גשר אליפלט נסעתי 110 קיבלתי 750 שח. נעקצתי ע״י דבורה.

×
×
  • תוכן חדש...