Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום המכובדים,

שמי הילה ואני יוצאת לעולם הרכבים הפרטיים אחרי שנים של ליסינג.

מתלבטת בין כמה דגמים ואשמח לייעוץ.

מה שחשוב לי זה רכב חסכוני, אבל שיוכל לעלות את העליות של ירושלים בלי להתאמץ למשל, שאפשר יהיה למכור אותו בלי לחכות שנים אח"כ, ושיהיה אמין וזול לתחזוקה... אה, כן, וגם שיעלה כמה שפחות. מה נשאר עוד לבקש?

מתלבטת בין יאריס, סוויפט, פונטו, ואם יש לכם עוד המלצות.

אני יודעת שהמבחר גדול.

יש לי נטיית לב (בלי שום הצדקה רציונאלית) לטויוטה, אבל שמעתי וקראתי גם כאן שהגיר הרובוטי לא מומלץ, אם כי אחרי העדכון תוכנה המצב יותר טוב.

מחפשת מודל שכבר הפסיד את רוב ירידת הערך הראשונית שלו, 2009? 2008? 2010?

אז מה המלצותיכם?

תודה

 

אה, כן, ואין לי התנגדות לידני. בעיקרון.

פורסם

היי,

אם היית רושמת תקציב היה יותר נח.

בלי שום קשר - מנסיון, עם שדרוג התוכנה ובלי, הרובוטית לא מומלצת בטויוטה קורולה. זה פשוט זוועה! אומנם חסכונית יחסית אבל עדיין....

 

הייתי מציע לך 2 רכבים מכל קטגוריה, קטגוריה משפחתית וסופר מיני:

ניסן טידה - חסכונית, אמינה וכבר ספגה ירידת ערך.

רנו מגאן - שנתונים 2008/9 נחשבים כאמינים, הרכב היחידי שנותנים עליו 3 שנות אחריות (שנה על כל הרכב למעט בלאי טבעי ושנתיים נוספות על מנוע וגיר). ספג כבר את ירידת הערך וניתן להשיגו במחירים רצפה ביחס לתמורה. נח, אמין, חסכוני, מפנק, מודרני ויפה. י

ש לי נסיון של חודש וחצי אבל אחרי נסיעה בקורולה רובוטית (גם מהעבודה) במשך יותר משנה, אי אפשר שלא להתאהב בה.

 

מהסופר מיני הייתי מציע לך יונדאי I20 וסוזוקי ספלאש, הראשונה פחות חסכונית אבל מרווחת, השניה יותר חסכונית אבל קצת פחות מרווחת.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

×
×
  • תוכן חדש...