Jump to content

הילהמה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של הילהמה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אודה על עזרתכם. הכנסתי השבוע את הרכב לטיפול (יונדאי i10). נאמר לי שצריך להחליף רצועת V למנוע. הרכב עשה 47 אלף ק"מ. שאלתי מתי הוחלפה פעם אחרונה. נאמר לי שלפני שנה. בטיפול הקודם - 34 אלף ק"מ. בספר רכב כתוב שמחליפים את הרצועה כל 100 אלף ק"מ או 4 שנים. האוטו משנת 2017. קניתי אותו ב-2019 יד 2. כששאלתי איך זה ייתכן. אמר לי מנהל המוסך שזה קורה, לפעמים בגלל מזג האויר, לפעמים בגלל נסועה נמוכה לשנה. זה לא נשמע לי הגיוני. אבל לא התווכחתי כי אין לי ידע בנושא. אחרי מו"מ הסכימו לחייב אותי ב-80 ש"ח בלבד, במקום 240 ש"ח עלות הרצועה, וללא עבודה. האם זה בסדר? מה עושים במקרה כזה? יכול להיות שמשהו ברכב לא תקין? הרכב עבר את תקופת האחריות. אבל כבר בשנה שעברה כשהחליפו לי ולא אמרו לי כלום, ולא שמתי לב - אף אחד לא יידע אותי שלהחליף רצועה ב-34 אלף ק"מ. זה חריג. תוכלו לעזור לי בבקשה?
  2. שלום לחברי הפורום המכובדים, שמי הילה ואני יוצאת לעולם הרכבים הפרטיים אחרי שנים של ליסינג. מתלבטת בין כמה דגמים ואשמח לייעוץ. מה שחשוב לי זה רכב חסכוני, אבל שיוכל לעלות את העליות של ירושלים בלי להתאמץ למשל, שאפשר יהיה למכור אותו בלי לחכות שנים אח"כ, ושיהיה אמין וזול לתחזוקה... אה, כן, וגם שיעלה כמה שפחות. מה נשאר עוד לבקש? מתלבטת בין יאריס, סוויפט, פונטו, ואם יש לכם עוד המלצות. אני יודעת שהמבחר גדול. יש לי נטיית לב (בלי שום הצדקה רציונאלית) לטויוטה, אבל שמעתי וקראתי גם כאן שהגיר הרובוטי לא מומלץ, אם כי אחרי העדכון תוכנה המצב יותר טוב. מחפשת מודל שכבר הפסיד את רוב ירידת הערך הראשונית שלו, 2009? 2008? 2010? אז מה המלצותיכם? תודה אה, כן, ואין לי התנגדות לידני. בעיקרון.
×
×
  • תוכן חדש...