שלום לחברי הפורום המכובדים,
שמי הילה ואני יוצאת לעולם הרכבים הפרטיים אחרי שנים של ליסינג.
מתלבטת בין כמה דגמים ואשמח לייעוץ.
מה שחשוב לי זה רכב חסכוני, אבל שיוכל לעלות את העליות של ירושלים בלי להתאמץ למשל, שאפשר יהיה למכור אותו בלי לחכות שנים אח"כ, ושיהיה אמין וזול לתחזוקה... אה, כן, וגם שיעלה כמה שפחות. מה נשאר עוד לבקש?
מתלבטת בין יאריס, סוויפט, פונטו, ואם יש לכם עוד המלצות.
אני יודעת שהמבחר גדול.
יש לי נטיית לב (בלי שום הצדקה רציונאלית) לטויוטה, אבל שמעתי וקראתי גם כאן שהגיר הרובוטי לא מומלץ, אם כי אחרי העדכון תוכנה המצב יותר טוב.
מחפשת מודל שכבר הפסיד את רוב ירידת הערך הראשונית שלו, 2009? 2008? 2010?
אז מה המלצותיכם?
תודה
אה, כן, ואין לי התנגדות לידני. בעיקרון.