Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך שהיא קיבלה את המחשב, הוא הפסיק לעבוד.

 

בכדי שהוא "יפסיק לעבוד" הוא צריך "להתחיל לעבוד" בשלב כלשהו לפני כן, הבחורה הנ"ל קיבלה את המחשב לידה כבר במצב לא תקין, אי לכך אין הוכחה שהוא אי פעם היה תקין.

כלומר; עצם העובדה שהוא לא עובד זה פיצ'ר - לא באג.

 

has_anynoe.jpg

 

לכל חברה שעוסקת בשירות יש לקוחות לא מרוצים, לחנות יותר גדולה \ רשת יש הרבה יותר לקוחות עצבניים מאשר לחנות קטנה בשכונה. (ובגלל זה אתה שומע יותר סיפורי אכזבה מהם בהשוואה לחמימו מחשבים 2008 בע"מ..)

קח לדוגמה את הלקוחות של פנדה מחשבים שהיו נאמנים הרבה שנים ונמנעו מהרשתות - עכשיו הם אוכלים חרא עם ציוד שלא סופק ומחשבים יקרים שאיבדו את האחריות כשהעסק סגר את הדלת.

תרצה או לא - KSP ואייבורי הם כמו הBorg, כלומר Resistance is futile. לאט לאט כל המתחרים נסגרים כי לא יכולים לעמוד בתחרות, ועוד כמה שנים בכלל לא יישאר אף אחד חוץ מהם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לא רוצה לדעת מה קורה בחנויות האחרות בירושלים.

זה נע בין עצוב למגוחך. אוסף של זבל שפג תוקפו במחירים מגוחכים.

רוצה תמורה לכספך? אייבורי או KSP.

 

זה לא רק בירושלים ככה, בכל עיר בה נפתח סניף של KSP, המחירים ירדו, והרמה עלתה, כי פתאום הפסיק להשתלם לקנות משהו לא מKSP.

אייבורי כבר באו אחריהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
קודם כל יש מקרים שאתה מזמין חלק של חברה ספציפית אבל שמים לך משהו אחר, זול יותר, ואם אתה לא מבין כל כך במחשבים, אז אתה אפילו לא יודע מה שמו לך, עד שקורה משהו.

קורא שיש טעויות, אבל שוב מה קשור אמינות? תקרא מה כתבתי בהודעה קודמת.

דבר שני זאת הרכבה נכונה של חלקים. היה לי חבר שעבד באחד מהחנויות האלה והוא סיפר איזה בלגן הולך שם בתהליך ההרכבה של מחשבים.

מה כבר יכול להיות הרכבה לא נכונה? בכול המחשב יש איזה 10 פלאגים בגדלים שונים, גם אם ממש תנסה להרכיב הפוך לא תצליח.

עוד מקרה שהיה: בחורה רצתה להזמין מחשב באחד מהחנויות האלה והזהרתי אותה לא לעשות את זה. איך שהיא קיבלה את המחשב, הוא הפסיק לעבוד.

כל זה קצת מרתיע אותי מלהזמין מחשב באחד מהחנויות האלה.

שוב אתה מקיר מקרה אחד מכמה לקוחות ? 5K בכול חודש, אם הכול היה גרוע כמו שאתה מתאר הם היו נופלים, עובדה שתי הרשתות האלו עובדות מצויין אם המון לקוחות מרוצים.

 

אם אתה עד כדי כך חושש, תזמין טכנאי פרטי לטיול, תקנה בחלקים ושירכיב לך את המחשב בבית.

לחלופים אם אתה עדיין חושש, תקנה מחשב חברה.

אודי A4

דימה.

פורסם
ואם אני לא יודע בכלל את תהליך ההרכבה ואין לי חברים שיעזרו לי בזה? כנראה שבכל זאת אני צריך לחפש חנות איכותית ואמינה.

 

מסכים

אבל זה לא אייבורי ולא KSP.

את אייבורי אני מכיר כבר מ 1995 עוד מהזבל שהם היו מוכרים בחוברות של הויזה.

את כמויות השטיקים השקרים והזייופים שלהם אני מכיר ממקור ראשון.

 

אני עוד זוכר את המעבדים המזוייפים מסין, את הרכיבים המשומשים ואת השינויים בחומרה אחרי שנחתמו הזמנות עם לקוחות.

ועוד לא נגענו בתביעות משפטיות מול חברות כמו דל בטענה של פירוק חומרה ממחשבים ניידים

 

לא צריך להגיע רחוק, תרשמו אייבורי בגוגל.

פורסם

לחלופים אם אתה עדיין חושש, תקנה מחשב חברה.

מה זה אומר - "מחשב חברה"? שהוא כולו בנוי בחברת האם והחנות שמוכרת אותו לא נגעה בו? אפשר להאמין בזה?

פורסם

מנסיון, גם עם KSP, גם עם אייבורי וגם עם אחרים, אני אומר כך:

 

KSP/אייבורי עדיפים בהרבה, אבל צריך לדעת לעבוד אתם.

 

ב-KSP יש/היו בסניפים מסויימים מוכרים וטכנאים רוסים. הם בדרך כלל בעלי מקצוע טובים, אבל יש להם גישה שונה לחלוטין ממה שהקונה הישראלי הממוצע מכיר ומבין. לא פעם ראיתי וויכוחים מרים עם טכנאי רוסי שנגמרו בצעקות ואפילו (בפעם אחת) בקריאה למשטרה. ואותו הטכנאי עצמו רואה אותי, אומר לי "שלום דני", ומיד נותן לי את מה שביקשתי, בלי שום וויכוח. ואני לא קונה אצלם באלפי שקלים בחודש. ממש לא. אלא מה, שאני מדבר בשקט ובנימוס, לא מנסה לעקוף את התור, ואם הטכנאי אומר לי משהו, אני לא קופץ ואומר לו "לא נכון" בטון מזלזל. זה הכל. ולכן, כאשר אני בא ואומר "הדיסק הזה שקניתי כאן לא עובד", אני מקבל דיסק חדש תוך 2 דקות.

 

ואותו דבר בערך נכון גם באייבורי. גם שם (כמו בכל חנות אחרת) היו תקלות עם רכיבים, וגם שם, אחרי שאני כיבדתי אותם, הם כיבדו את האחריות ונתנו לי רכיבים חדשים.

 

גם בחנויות אחרות, "שכונתיות", קיבלתי יחס טוב, מאותה סיבה - אבל במחירים גבוהים יותר.

 

ודבר אחרון: גם ל-KSP וגם לאייבורי יש אתרים טובים למדי. ב-KSP אפשר גם לדעת אם כל פריט נמצא במלאי. שיטת הקניה המומלצת (לדעתי) היא לעבור על האתר, להחליט בדיוק מה רוצים לקנות, לבדוק שהכל קיים במלאי, ולבוא לחנות מוכנים. כך אפשר לקנות תוך 5 דקות את כל מה שדרוש בלי שום בעיה, ובמחיר טוב.

 

אני עושה כך שנים, בעיקר ב-KSP אבל גם באייבורי, ובהחלט מרוצה.

 

דני

פורסם
מנסיון, גם עם KSP, גם עם אייבורי וגם עם אחרים, אני אומר כך:

 

KSP/אייבורי עדיפים בהרבה, אבל צריך לדעת לעבוד אתם.

 

ב-KSP יש/היו בסניפים מסויימים מוכרים וטכנאים רוסים. הם בדרך כלל בעלי מקצוע טובים, אבל יש להם גישה שונה לחלוטין ממה שהקונה הישראלי הממוצע מכיר ומבין. לא פעם ראיתי וויכוחים מרים עם טכנאי רוסי שנגמרו בצעקות ואפילו (בפעם אחת) בקריאה למשטרה. ואותו הטכנאי עצמו רואה אותי, אומר לי "שלום דני", ומיד נותן לי את מה שביקשתי, בלי שום וויכוח. ואני לא קונה אצלם באלפי שקלים בחודש. ממש לא. אלא מה, שאני מדבר בשקט ובנימוס, לא מנסה לעקוף את התור, ואם הטכנאי אומר לי משהו, אני לא קופץ ואומר לו "לא נכון" בטון מזלזל. זה הכל. ולכן, כאשר אני בא ואומר "הדיסק הזה שקניתי כאן לא עובד", אני מקבל דיסק חדש תוך 2 דקות.

 

ואותו דבר בערך נכון גם באייבורי. גם שם (כמו בכל חנות אחרת) היו תקלות עם רכיבים, וגם שם, אחרי שאני כיבדתי אותם, הם כיבדו את האחריות ונתנו לי רכיבים חדשים.

 

גם בחנויות אחרות, "שכונתיות", קיבלתי יחס טוב, מאותה סיבה - אבל במחירים גבוהים יותר.

 

ודבר אחרון: גם ל-KSP וגם לאייבורי יש אתרים טובים למדי. ב-KSP אפשר גם לדעת אם כל פריט נמצא במלאי. שיטת הקניה המומלצת (לדעתי) היא לעבור על האתר, להחליט בדיוק מה רוצים לקנות, לבדוק שהכל קיים במלאי, ולבוא לחנות מוכנים. כך אפשר לקנות תוך 5 דקות את כל מה שדרוש בלי שום בעיה, ובמחיר טוב.

 

אני עושה כך שנים, בעיקר ב-KSP אבל גם באייבורי, ובהחלט מרוצה.

 

דני

לא חשבתי בכלל בכיוון של צעקות וחוסר כבוד. אני מתייחס בנימוס ובכבוד בכל מקום שאני מגיע אליו. הבעיה היא דווקא המוכרים שלפעמים מזלזלים וחוצפנים ולא מכבדים את האחריות שהם נתנו ומתחילים למרוח אותך. אבל לא חשבתי בכלל על זה.

פורסם
מה זה אומר - "מחשב חברה"? שהוא כולו בנוי בחברת האם והחנות שמוכרת אותו לא נגעה בו? אפשר להאמין בזה?

אפשר להאמין , אבל קח בחשבון שחלקים שם בדרך כלל יחודיים, אם ילך לך ספק או משהו כזה תפרד בכיף מאיזה 600 שקל מה שבמחשב רגיל היה עולה לך 100-150.

מעבר לזה מחירו מתקרב לכפול ממחשב רגיל באותה רמת ביצועים.

אודי A4

דימה.

פורסם

לא צריך חברים, פנה לפורום עם איזה מפרט או שניים שקיבלת פלוס הצעת מחיר,

ותקבל מיד עצות והערות בונות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לא צריך חברים, פנה לפורום עם איזה מפרט או שניים שקיבלת פלוס הצעת מחיר,

ותקבל מיד עצות והערות בונות.

המפרט והמחיר יבואו יותר מאוחר - אחרי שאני אחליט איפה לקנות. השרשור הספציפי הזה הוא לגבי מקום הרכישה.

פורסם

אתה לא צריך להחליט שום דבר.

בגלל זה קוראים לדבר הזה "הצעת מחיר"

ולא "התחייבות לכריתת כליה"...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתה לא רוצה לדעת מה קורה בחנויות האחרות בירושלים.

זה נע בין עצוב למגוחך. אוסף של זבל שפג תוקפו במחירים מגוחכים.

רוצה תמורה לכספך? אייבורי או KSP.

:mm_yeah:

 

נזכרתי שיש חנות אחת ותיקה ששמעתי המלצות עליה, אך אישית לא רכשתי שם אף פעם.

ש.מ.מ. מחשבים ברחוב חיים ויטאל, זה בגבעת שאול.

 

בכל אופן, מה תקציבך ודרישותיך?

כי אם מדובר על מחשב פשוט וזול ליישומים בסיסיים, אני לא רואה הבדלים גדולים בין אף חנות לחנות והסיכון נמוך בכל מקרה.

 

או שאתה מדבר על משהו מיוחד, על איזו מפלצת גיימינג/עיבוד גרפי/עריכת סרטים?

וא"כ מדוע להתמקד דווקא בחנות בירושלים?

פורסם
אתה לא צריך להחליט שום דבר.

בגלל זה קוראים לדבר הזה "הצעת מחיר"

ולא "התחייבות לכריתת כליה"...

מה זאת אומרת "לא צריך להחליט שום דבר"? כל המטרה של השרשור הזה היא להחליט איפה אני רוצה לקנות מחשב ולא "הצעות מחיר" ו"כליות" וכו'. על מחיר, מפרט וכל השאר אני אחשוב יותר מאוחר. אבל על זה אני כבר חוזר...

פורסם

קשה היום.

אני אסביר לך איך קונים מחשב בשנת 2013:

1. נכנסים לאתר של אייבורי ולאתר של KSP ולאתרים נוספים שמעניינים אותך.

2. אוספים כמה מפרטים שנראים לך.

3. מראים לפורום.

4. מתקנים מפרטים בהתאם לצורך ורק אז...

5. מחליטים איפה לקנות על סמך הקשר בין המפרט למחיר.

 

אתה אפילו יכול להתקשר לחנויות, לגשת אליהן פיזית, לקבל הצעת מחיר בפקס, מה לא,

ועדיין שום כוח בעולם לא יכול להכריח אותך לקנות מאיפה שהוא. קפיש?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...