Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלופ לכולם יש לי 206 שנת 2005 אם 67.000 דגם XT

ואני מעוניין להחליף את האוטו לאחת משני המכוניות או פיזו 107 אוטומט

או קאיה פיקנטו

107 מנוע 1000 מחיר 73.000

קאיה מנוע 1200 מחיר 78,000

פורסם

הפיקנטו מרווחת יותר ובטיחותית יותר וחזקה יותר,הפיגו חסכונית יותר.

לגבי נוחות כדי שתעשה נסיעת מבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תבדוק היטב אם הפיג'ו מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל או רובוטי כמו שהגיע בשנתונים קודמים וסירס את הרכב לחלוטין.

בכל מקרה קיה מעניקה 7 שנים אחריות (4 על הכל+3 על מנוע וגיר) כך שאני חושב שאין כאן התלבטות של ממש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הפיגו מגיע עם הגיר הרובוטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הפיקנטו מרווחת יותר ובטיחותית יותר וחזקה יותר,הפיגו חסכונית יותר.

לגבי נוחות כדי שתעשה נסיעת מבחן.

 

הסיטיגו משלבת בין שניהן- חזקה (60/75 כס) ובטיחותית (5 כוכבי בטיחות) וחסכונית מאוד (אנשים שרכשו כבר מדברים על 1:19 ואפילו יותר..). תוסיף לכך נוחות נסיעה באופן מפתיע במיוחד (אין רעשים מושבים נוחים ומקומות אחסון ותא מטען עצום) וחדשנות טכנולוגית (מערכת סיטיסייף והולדהיל- מניעת הידרדרות בזינוק בעליה) וקיבלת אחלה רכב שבעולם!!

ולמען הסר ספק אין לי שום קשר לרכב בשום דרך.. יבואן מוסך וכו...

פורסם

הסקודה אכן טובה,אך הפיקנטו מאובזרת לא פחות,ולי אישית מפריע חוסר פלסטיק בדלתות,אך אם לקונה זה לא מפריע בהחלט כדאי לשקול אותה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עברתי את ההתלבטות בין כל המיני

פיגו היתה בתחתית הרשימה קטנה מאוד לא מאובזרת ויקרה מהפיקנטו

מיי של סיאט היתה במקום השני

אך לדעתי אין על הפיקנטו באיבזור נוחות ובאחריות - מקווה לצריכה טובה בדגם הידני אותה קניתי-

אגב אחריות שלוש שנים על הכל ועוד ארבע על מנוע וגיר ולא ההיפך כפי שרשום למעלה

הבצלחה :idea:8)

לא שמתי לב שאתה רוצה אוטומט - במקרה זה הפיקנטו יקרה יותר אך חזקה יותר ואוטומט אמתי לא רובוטי - שאר ההערות ממשיכים להיות תכפות

פורסם
תבדוק היטב אם הפיג'ו מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל או רובוטי כמו שהגיע בשנתונים קודמים וסירס את הרכב לחלוטין.

בכל מקרה קיה מעניקה 7 שנים אחריות (4 על הכל+3 על מנוע וגיר) כך שאני חושב שאין כאן התלבטות של ממש.

 

קודם כל האחריות היא 3 על הכל ו 4 על המנוע והגיר. אבל ויש אבל גדול! זה אומר משהו מאוד פשוט... שאתה חייב לעמוד בתנאי החברה- לעבור טיפולים בזמן ואך ורק במוסכים שלהם במשך שבע שנים! וכל זה כדי שתהיה לך אחריות וגם אז הם יכולים להקפיץ מחירי טיפולים הזויים כי אתה מחויב אליהם.. והם יכולים לדחות את האחריות על הסף בטענה שאירחת בטיפול כזה או אחר או שזה נגרם כתוצאה מבלאי ולא מבעיה במנוע/גיר וכו וכו.... אני לא הייתי בוחר רכב רק על סמך אחריות מורחבת. שמעת פעם את המשפט: זול עולה ביוקר? תמיד יש קץ׳ בדברים האלה... חוץ מזה הפיקנטי לא נוחה במיוחד מיושנת חלשה ולא חסכונית בעליל! חבר שלי עבד עליה במשך שנה (רכב מטעם העבודה) והוא אומר שהוא לא הצליח לעבור את ה1:13 בנסיעה עירונית...

פורסם
קודם כל האחריות היא 3 על הכל ו 4 על המנוע והגיר. אבל ויש אבל גדול! זה אומר משהו מאוד פשוט... שאתה חייב לעמוד בתנאי החברה- לעבור טיפולים בזמן ואך ורק במוסכים שלהם במשך שבע שנים! וכל זה כדי שתהיה לך אחריות וגם אז הם יכולים להקפיץ מחירי טיפולים הזויים כי אתה מחויב אליהם.. והם יכולים לדחות את האחריות על הסף בטענה שאירחת בטיפול כזה או אחר או שזה נגרם כתוצאה מבלאי ולא מבעיה במנוע/גיר וכו וכו.... אני לא הייתי בוחר רכב רק על סמך אחריות מורחבת. שמעת פעם את המשפט: זול עולה ביוקר? תמיד יש קץ׳ בדברים האלה... חוץ מזה הפיקנטי לא נוחה במיוחד מיושנת חלשה ולא חסכונית בעליל! חבר שלי עבד עליה במשך שנה (רכב מטעם העבודה) והוא אומר שהוא לא הצליח לעבור את ה1:13 בנסיעה עירונית...

 

לבגיד על הפיקנטו שהיא מיושנת, זה כבר די מוגזם, תשאל את כל אלה שהיו ברשימת המתנה (אולי עדיין יש כזאת?) מפני שקאיה לא עמדו בבחקוש העולמי לדגם החדש, 1:13 בנסיעה עירונית זה תוצאה מכובדת מאוד!

בקשר ל107, זהו רכב חסכוני, גם בצריכת דלק וגם באיבזור בתא הנוסעים...

 

פורסם

אשמח לדעת מה מיושן בקאיה פיקנטו,אולי ציון בטיחות הגבוהה שלה? אולי האיבזור הנדיב שלה? אולי נורות ה dlr שבטח היו ב רכבי סופר מיני שבנות ה 90?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...