שלום לכולם יש לי 208 אחרי שהתקנתי אצל מתקין לא מקצוען אוטוטו בפתח תקווה . מחפש מתקין הרבה יותר מקצועי פשוט ההתקנה הגרועה שראיתי בחיים שלי .
וגם אחרי שהתקין שלהם נפל רמקול אחת , אמרתי לו שנפל לא התייחס אלי . גם במקום לקחת חוט מי התחלה עד הסוף עשה טלאי על טלאי וגם במקום לחבר את החוטים ש הרמקולים הוא הלחים בצורה מגעילה .לא החזירו את הפנלים בצד אפ שהחגורות לא ניקו . אמר לי לבוא 4 היה מוכן רק ב 5 .
אחרי ששלחתי הם מכתב הם אפילו לא חזרו אלי . אז מי שהולך להתקין ב אוטוטו בפת תקווה על תלכו . משהו
ניסה לעבוד אם mirrel link במולטימדיה ב פיזו 208
למכירה פיזו 206 שנת 2005 יד ראשונה 82,600ק"מ טסט עד חודש 11
1600 טיטרוניק צבע כחול מטאלי,סאן רוף,ספולייר ,כו"ו
מטופלת רק במוסך המרכזי של פיזו , יש ספר טיפולים ויש את כול הקבלות .
המחיר המבוקש 14,000 ש"ח לא גמיש.
מבחינת תאונות הייתי לה תאונה קלה לפני 7 שנים.טיימיג לפני שנה , מצבר הוחלף לפני חודש , צמיגים לפני שנתיים . לא מתחייב לכלום לא גמיש לבוא ולקחת .
שלום לכולם
אחרי שהחלטתי למכור את הפיזו 206 שלי .החלטתי לרכוש אתת אחד הרכבים אלה
107 פיזו או I10 יונדאי או כמו שכולם קונים היום קיה פיקאנו .
הכי זול הפיזו הכי יקרה היונדאי ? השאלה כדי חדש או ללכת על שנת 2011 2012 ?
שלום לכולם אני רוצה לשים DVD באוטו
כמה פיוניר MNT-8250 הבעיה שפיוניר לא מייבא אותו ולא נותנת שירוות ואחריות
אז חשבתי JVC AVX 44 Tאו 77 או 33 משהו אם כניסה של USB
הבעיה שיש לי פיזו 206 ואם אני יקנה דיודי מסך יוצא אז זה חוסם לי את הפתחים של המזגן .
שלום לכולם
יש לי קיה פיקנטו ואני מעווניין להרכיב לה מערכת מולטימדיה ..
איפה כידי להרכיב , ואני גר באיזור המרכז .
ואיזה חלקים מבחינת רמקולים , מגבר , וDVD מומלץ לשים ?
שלופ לכולם יש לי 206 שנת 2005 אם 67.000 דגם XT
ואני מעוניין להחליף את האוטו לאחת משני המכוניות או פיזו 107 אוטומט
או קאיה פיקנטו
107 מנוע 1000 מחיר 73.000
קאיה מנוע 1200 מחיר 78,000
שלום לכולם
לפני שנתיים עשיתי תאונה והחליפו או תיקנו לי את מכסה מנוע וצבעו לי אותו בצב המקורי שלי האוטו ( הכול נעשה המוסך המכרזי של פיזו )
היום ראיתי שנינו לי כמה נקודות של חלודה על המכסה מנוע ? השאלה מה לעשות ללכת לצבוע או יש אפשרות לעשות פסטלינה ואז וקס וזה יסדר לי ?