Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל דבר יש סיבה, גם לרכבים מפוארים שעולים גרושים.

אבל יש אנשים שיודעים לנצל את זה.

לדוגמה, אפשר לקנות וולבו S80 (דגם ללא טורבו), עם גיר דפוק במחיר רצפה, לעשות שיפוץ גיר מלא ולהתקין קולר גיר.

אבל מי שעושה דבר כזה מראש מוכן להוצאה נוספת, חוץ מקנייה, וישנו מוסך לא יקר שמוכן להביא רכב כזה למצב תקין.

כמובן, בזה לא מסתיימות הוצאות, גם בטיפולים לא זולים וגם בדלק (הרבה דלק).

בקיצור, בכל מצב רכבים כאלה לא מתאימים לתפרנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז יש לי שאלה אחרת :

 

איך מחזירים לדוגמא פולקסווגן לימיו הראשונים?

 

זאת אומרת "למחוק לו" את כל הקילומטרים שעשו עליו?

מנוע חדש? או איך בדיוק?

 

 

להחזיר רכב לימיו "הראשונים" ניתן רק בעזרת פירוקו לגורמים ובנייה מחדש על ידי מומחה רכב.

לרוב תהליך הזה נעשה למכוניות מיוחדות (רכבי אספנות) וממש לא לרכבי מנהלים משנות האלפיים .

זמין 8)

פורסם
להחזיר רכב לימיו "הראשונים" ניתן רק בעזרת פירוקו לגורמים ובנייה מחדש על ידי מומחה רכב.

לרוב תהליך הזה נעשה למכוניות מיוחדות (רכבי אספנות) וממש לא לרכבי מנהלים משנות האלפיים .

 

אז אם לצורך העניין אני קונה עכשיו פולקסווגן פאסאט עם 200,000 ק"מ אז מה המקסימום קילומטרים שהרכב יכול להגיע?

פורסם

הוא אולי יכול להגיע לחצי מיליון, אבל השאלה כמה כסף תשקיע בדרך לשם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אז אם לצורך העניין אני קונה עכשיו פולקסווגן פאסאט עם 200,000 ק"מ אז מה המקסימום קילומטרים שהרכב יכול להגיע?

 

תשובות לשאלותיך ניתן למצוא בפורום.

נושאים אלה נדונו בהרחבה יתרה.

זמין 8)

פורסם
הוא אולי יכול להגיע לחצי מיליון, אבל השאלה כמה כסף תשקיע בדרך לשם.

 

ונגיד והוא מגיע לחצי מיליון הרכב אומר אח"כ ביי לעולם??(והולך לגריטה)?

פורסם
^

 

 

 

תשובות לשאלותיך ניתן למצוא בפורום.

נושאים אלה נדונו בהרחבה יתרה.

 

אני בטוח שהם נידונו הרבה אבל אבל...

פורסם

תגיד, משעמם לך?

ראיתי את הנושאים האחרים שפתחת : "מי זה סוחר", "מאיפה הכי כדאי לקנות רכב".

בקצב כזה של 15 הודעות ביום, מתי תגיע לחצי מיליון הודעות?

ואחרי זה המחשב שלך הולך לגריטה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בחורה שואלת את אמא שלה, אמא ומה אם אני בהריון?

ועכשיו ברצינות קנית רכב כזה זה סיכון, צריך כסף בצד ולא מעט למקרה שהרכב המפנק הזה יתקלקל

תריץ חיפוש לגבי השאלות עם הקילומטרים אם זה באמת מעניין אותך

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אני הודעתי מראש שאני לא מבין גדול בענייני רכבים.

 

וזה פורום ומי שלא מעוניין להגיב לשאלות שלי שלא יגיב,אחרים יגיבו.

ואני שואל שאלות שמעניינות אותי לקנייה עתידית שלא יעשו עליי קומבינה אני שואל לדעת דברים ולהיכנס לעניינים.

פורסם
הצצתי בלוח של יד 2 ו לא מובן לי איך רכב כזה גדול ומפואר כמו פולקסווגן פאסאט (עד 2005) נמכר בכזה זול.

 

ראיתי מחירים בין 16,000 ל-גג 30 אלף ש"ח.

 

למה המחירון כל כך נמוך?

 

עזוב שטויות, הנה רכב יותר גדול וזול:

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicTrack.php?CatID=1&SubCatID=2&CarID=308071&Code=d1c29e645ef129ea0048e55cffb701d5

אני ממליץ עליו.

 

מה נושא הגדול קשור למחיר?

בכל אופן, שים לב שרוב השאלות שלך בגדר חיזוי העתיד, נמתין לתגובתו של אורן זריף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

VGG, אין חכם כבעל ניסיון.

אבא של חבר שלי למד מניסיון על האמינות השבדית המהוללת אחרי שהוא החזיק סאאב.

אני למדתי על תחזוקת (או התפוררות לצורך העניין) הרכב הצרפתי עם הקליאו שלי.

יש כאן בפורום משתמש שגילה כמה עולה תחזוקת סדרה 7 ישנה ומה קורה לחשבון הבנק שלך כאשר הגיר שלה מתפגר.

חבר שלי קיבל שיעור על צריכת דלק ועלויות אחזקה ותיקון של מכונית ספורט עם ה-350Z שלו.

 

הרבה מהניסיון הזה נמצא זמין לכל בפורום זה ובפורומים אחרים ונגיש דרך מנגנון החיפוש. אתה תגלה בחיפושך שרכישת רכב מפואר וישן היא הרפתקאה שצריך מזל, עצבי ברזל וכיסים עמוקים כדי לצלוח אותה בשלום.

אבל יש אנשים שלא סומכים על ניסיון של אחרים. חלקם מעיזים ומצליחים, רובם נופלים על האף. כמובן שהרבה ידע, יכולות טכניות וידיים טובות מצמצם את הסיכון, אבל עדיין יש אלמנט אי וודאות גדול מאוד. או כמו שאמר הארי המזוהם - Do you feel lucky?


×
×
  • תוכן חדש...