Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שיש סוף טוב לפרשה.

 

סאני מודים (בשקט) שלמעשה שיטת מצליח לא הצליחה הפעם.

אין זכויות יוצרים ואפשר לחזור לפתח בשקט.

 

ציטוט עו"ד (כנראה) שטיפל בבעיה בשם זאב גולדשטיין:

 

חברים, כמי שניהל את הדיאלוג עם סאני, אני מודיע שאין ולא יהיה שום פרסום שלהם בהקשר הזה, לפחות לא משהו שסוכם איתי.

אבל כן הובהרה הנקודה ואין שום בעיה משפטית או זכויות יוצרים.

אפשר להמשיך לפתח ולהפיץ רומים עד שימאס.

ביום ראשון אני נפגש עם נועה ודוידי והנושא אז ינעל.

הם מארגנים מפגש פתוח עם מפתחים וחברי הקהילה כאות רצון טוב ואני מאמין שהאסימון נפל אני רק מקווה שבשני הצדדים...

אני אמשיך לעקוב אחרי הנושא עד לסיומו ואז אחזור לפינה שלי בשקט.

אתם מתבקשים קצת להירגע, ולהתחיל לראות חיובי... בלי להתלהם ובלי להשמיץ.

האקטיביות עשתה את שלה, אבל כעת היא יכולה להפריע.

לילה טוב

 

סאני אמרו מפורשות שאין להם ענין כי אין ולא יכול להיות להם זכויות.

העניין שלי היה ונשאר פשוט מאד: לסאני אין זכויות יוצרים ברום. כל אחד יכול ליצר ולהפיץ רומים כמה שבא לו וסאני לא יכולה לצפצף. סאני כמובן רשאית שלא לתת תמיכה או אחריות למי שצרב או פאץ את המכשיר וזה בסדר מצידי.

כעת, אם זו המטרה אז היא הושגה ובגדול.

 

 

ובכך אפשר לסכם את הפרשה כנפיחה אומללה של בנדוב שהסריחה בעיקר את החברה שלו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיכתוב את הסיפור שלו באנגלית. עיתונות הטכנולוגיה העולמית תעוף על זה, מה שכנראה לא יבדר את סמסונג (שדווקא מאוגד תומכת בקהילת המפתחים העצמאיים).

 

סאמסונג לא ממש תומכת בקהילת המפתחים, שים לב שעד עכשיו ל SGS2 אין PROJECT BUTTER, למה? כי סאמסונג לא משחררים קוד מקור, הם אמרו שהם יחשבו על זה ונראה לי שהם פרסמו שב 21.12.2012 (בטח מקווים שסוף העולם יגיע וככה הם לא יצטרכו לשחרר) הם ישחררו, לא הייתי בונה על זה.

 

פורסם

אתה לא מעודכן.



סאני התקפלו תוך פליטת כמה שטויות על כך שלא הבינו אותם נכון..

 

כרגע המפתחים חזרו לעבוד ויש כבר רומים מצויינים של 4.1.2 ובדרך 4.2.1 שעושה מהפכה קטנה.


×
×
  • תוכן חדש...