Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה והם כן יכולים לעשות משהו,למה פשוט לא להביא את הרומים לגורם צד שלישי,נניח מישהו בסין, שהוא יהיה זה שיפרסם אותם?

 

ניראה את סאני הולכים ותובעים מפתח שחי בסין...

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סאני בבעיות כספיות די רציניות. רוב הסיכויים שהם יקרסו תוך חמשה-שה חודשים גם ככה, אז שיחכה קצת עם הגרסא הבאה :lol:

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

קראתי קצת את דבריו של המפתח ב-iandroid ויש לציין שאני מזועזע.

סאני, לא מספיק שהם חזירים בכסף, הם גם מתעללים במפתחים מוכשרים ויצאי דופן.

 

סאני טוענים שיש בכל הרומים של סמסונג, לא קשור אם יש תפריטים בעברית או אין תפריטים בעברית, קוד שלהם.

תנו לי להבין.

אם אני לוקח רום פולני, כותב עליו עברית. סאני יכולים לתבוע אותי?

אם הקוד שלהם מוטמע בכל הרומים של סמסונג. שלהם הם לא משחררים גרסאות יותר מהר?

בקיצור סאני, אם עד עכשיו נמנעתי מלקנות את מוצרי סמסונג, עכשיו אני אמליץ לחברי גם להימנע מקנייה אצלכם.

פורסם
כשחברה ענקית שולחת לבנאדם כל מיני מכתבי איום מעורכי דין ואיומים בהוצל"פ, לא בטוח שהוא יחליט להילחם גם אם הוא צודק

 

ואז תוציא הרבה אלפים של שקלים לעורך דין, תפסיד הרבה ימי עבודה, תבלה לילות בלי שינה מדאגה כי חטפת תביעה בסכום שלא תרויח כל חייך ובסוף אם תצא זכאי (וביננו, אף אחד לא יודע אם הם צודקים או לא ל רות שזה נשמע הזוי) תקבל רק חלק קטן ממה שהוצאת חזרה.

 

נכון מאוד

 

יהודה

פורסם
אני לא מכיר ולא מבין בנושא הקוד הפתוח אבל אני בטוח שגם בו יש פטנטים וזכויות יוצרים שהרי אם לא היו אז לא יתה עילנ לתביעה הנגדית של סמסונג.

 

יכול להיות שסאני פיתח את הנושא של הכתב מימין לשמא עבור סמסונג ודאגה להגן על עצמה איכשהו.

 

סאני לא פיתחה כלום. אנדרואיד 4 ומעלה מגיע כברירת מחדל עם השפה העברית מובנית.

מוטורולה, HTC, וכל שאר חברות האלקטרוניקה משתמשות באותה מערכת ובכולן תמצא את העברית.

יותר מזה

מגרסה 4.2 העברית גם מיושרת לימין (שזה לא בדיוק פיתוח, צריך פשוט לפתוח את שורות הקוד ולעשות "ישור לימין" לעברית).

ככה שזה גם שומט את השטיח מתחת לטענה הזאת.

 

זכויות יוצרים יש בוודאי - הגנה על יצירה ומניעת העתקות וזיופים אבל לא על פיתוח - מדובר על קוד פתוח מלכתחילה. אם תרצה, לינוקס.

מערכת האנדרואיד חינמית לחלוטין.

 

אם אני לוקח רום פולני, כותב עליו עברית. סאני יכולים לתבוע אותי?

 

זהו שאתה לא צריך לכתוב. יש כבר עברית מובנית רק שסאני מבקשת מסמסונג להחביא אותה כדי למקסם מכירות.

 

והסיפור מתחיל לעשות גלים ברשת.

http://www.tgspot.co.il/firefds-stop-develop-customized-galaxy-s3-rom/

פורסם

אין להם שום קייס. אחרי פניות לעיתונות, הדבר הכי אפקטיבי שאפשר לעשות הוא למצוא עורכי דין שמוכנים לקחת את הייצוג בחינם או לארגן מגבית בקרב משתמשי האנדרואיד בשביל לממן ייצוג כזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בהנחה שמה שרועי כתב נכון (ועדיין אני ממליץ על התייעצות עם עו"ד, שיבדוק ספיציפית את הטענות במכתב, שנותנות כיוון למה יכולה להיות מוכוונת תביעה), יכול האיש לנצל את המקרה לפרסום עצמי חיובי.

דווקא העובדה שבנדוב בכותרות יכולה לסייע לו להרוויח כמה משלו, ולהוציא מתוק מעז.

 

לעשות מגבית ולהאגד מאחורי המפתח, זה בכלל רעיון יפה. מאוד קהילתי, מאוד "צדק חברתי"... יש לכם יחצ"ן בקהל שיוכל לעזור להוביל מהלך?

 

חוצמיזה שצריך לשגל את בני היצאניות.

חצופים, הפרוצות הללו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כמעט בכל מוצר תוכנה מצורפת רשימה של בעלי זכויות היוצרים. אין לי גלקסי בשלוף אז אני לא יכול לומר איפה זה נמצא, אבל בדרך כלל תחת Legal notices או Legal disclaimers.

אם סאני לא מופיעה ברשימה הזו עבור התוכנה שמופצת ע"י סמסונג, אזי הם כנראה מבלפים, ואם הם לא מבלפים, אזי נטל ההוכחה עליהם שאכן קיימים כאלו קטעי קוד, והטענות שלהם צריכות להיות מופנות לסמסונג. בכל אופן, אם לא כתוב ברשיון השימוש שאסור לבצע שינויים ברום בלי אישור, אני לא רואה את הקייס של סאני. גם אני יכול לשלוח אימייל למפתח ולומר לו שלא יפיץ רומים.

לדעתי כל המכתב הזה הוא שיטת מצליח ויסודו בעורבא פרח. פשוט מגעיל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שיכתוב את הסיפור שלו באנגלית. עיתונות הטכנולוגיה העולמית תעוף על זה, מה שכנראה לא יבדר את סמסונג (שדווקא מאוגד תומכת בקהילת המפתחים העצמאיים).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עכשיו כשאני חושב על זה, אי אפשר לשלוח אימייל ישירות למחלקה המשפטית של גוגל?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יש את האפליקציה החינמית MORELOCALE2 שחושפת את הממשק העברי המוסתר (במכשירים של סמסונג בגירסה 4 ומעלה אצל האחרים גם בגרסאות נמוכות יותר).

 

אני לא עורך דין אבל אותי מעניין אם הרשות להגבלים עסקיים לא אמורים להתערב כי מה שקורה פה בעצם זה מניעת תחרות (בדרך מסריחה).

 

 

אסף

פורסם
שיכתוב את הסיפור שלו באנגלית. עיתונות הטכנולוגיה העולמית תעוף על זה, מה שכנראה לא יבדר את סמסונג (שדווקא מאוגד תומכת בקהילת המפתחים העצמאיים).

 

 

משתמשים ב -iandroid כבר שלחו מכתב באנגלית לסמסונג העולמית.

 

המפתח עצמו אמר אין לו זמן כוח וכסף כדי לריב איתם. ושנוצר לו קשר ישיר עם חברת Xtreamer כדי לעבוד איתם.

פורסם

אני חושב שזה קשור לזה.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000805557

 

מידרוג הורידה דירוג סאני ל-C; "החברה בחדלות פירעון"

 

במידרוג מסבירים את המהלך בכך שהחברה מצויה בחדלות פירעון, להגדרתם, "בשל אירוע כשל שהתרחש בחודש יוני האחרון, כאשר החברה לא עמדה בהתחייבותה לתשלום ריבית האג"ח בהיקף של 6 מיליון שקל"

 

 

 

מסתבר שזאת השיטה כדי לנסות לגייס קונים...

פורסם

הלוואי והיה רכיב של סאני בכל אנדרואיד - אולי ככה ה-Note I העברי (של סאני) היה מתקדם לגרסה 4 כלשהי ולא תקוע עם 2.3.6 עד להודעה חדשה.


×
×
  • תוכן חדש...