Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

neo תודה רבה על העזרה וגם לכל השאר!

כמה נקודות תקנו אותי אם אני טועה:

1:אין לי בעיה להזמין חלקים מחול.

2: אז אתם ממליצים ללכת לחנות ולשמוע הכל אבל אין כזה דבר!

ברגע שאני יגעי לחנות ואני אגיד לו את הדרישות שלי הוא ירכיב לי מערכת בדיוק כמו שאתם עושים פה

אז מה הרווחתי בזה??

 

הרעיון שלי הוא להגיע להחלטה סופית איזה מערכת במדויק אני רוצה וללכת למספר חנויות ולקבל הצעות מחיר על הכל זה נראה לי הכי נוח והכי משתלם!

 

neo העלו פה נקודה שעדיף לקנות כבר את הסדרה החדשה של רוקפורד מהניסיון שלך יש הבדל רב ?

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

איטום ב500 לא יספיק אפילו לחומר (אם אוטמים כמו שצריך). חומר שאוטם טוב שתי דלתות (דיינמאט אוריג'נל) יעלה לך 600 לפני התקנה. אם מדובר באקסטרים אז המחיר גבוה יותר.

הייבריד ב1600 או פחות? המחיר לצרכן צריך להיות גבוה יותר אבל האמת שהיום כבר אי אפשר לדעת.

 

בקשר למערכת, הייתי רוכש מגבר 4X75W ומעלה של חברה טובה. קומפוננט מהרמה של הייבריד, FNQ, JL, MBQ (נסה לשמוע, לא כתבתי דגמים בMBQ וJL כי אני לא בטוח מה המחירים של הדגמים השונים אבל אל תלך מן הסתם על הסדרות הפשוטות).

סאב IDQ, JL W3.

שני ערוצים מגשר לסאב ושני ערוצים מחבר לקומפוננט.

 

עריכה:

אחרי שקראתי ת'רד אחר הבנתי שניאו התכוון להייבריד הישן ולא לאוביישן. כשכתבתי שהמחיר הוא גבוה מ1600 התכוונתי לאוביישן, הופסק היצור של ההייבריד הישן (למרות שאולי ניתן להשיג עדיין).

פורסם

אייל או שהמחירים שאני מוצא לא קיימים או שאני מדמיין אבל הזמנתי דיינמאט לרכב שלי והחומר(אוריג'ינל לשתי דלתות) עלה לי 220 שקל...בגלל זה גם זרקתי לאויר 500 במידה והמתקין ירצה לקחת קצת על העבודה ואולי גם להוסיף טבעות MDF וכו' (אני עשיתי את כל זה בבית)

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

220 לקיט דלתות זה מחיר נמוך ולא כל כך הגיוני. המחיר הכי זול שראיתי הוא 300 ש"ח אצל זיו. בשביל לאטום את הדלת כמו שצריך אתה צריך שני קיטים של דלתות. אם המתקין יעשה עבודה טובה הסיפור יקח לו כמה שעות והוא יקח כסף בהתאם.

פורסם

220 נשמע נמוך מדיי בהחלט!

neo: אולי קנית קיט לרמקולים בטעות? או שהקופסא כבר אצלך ואתה מאשר שזה לדלתות? אם כן, אני יודה לך מאוד אם תגיד לי היכן קנית בה"פ!

 

איל: בוא נהיה מציאותיים - אין מתקינים (חוץ מהרציניים כגון סאונד סטורם, סאונד FX וסאונדבלאסטרס אני מניח) שיודעים לעבוד עם החומר הזה כמו שצריך... כשהזמנתי את הדיינמאט אוריגינל, האחראי בחיפה רדיו שהביא לי את זה מאוטופרט (לפי דבריו) שאל אותי מה זה וציין שזה נראה לו טוב והוא חושב שגם הוא יזמין לאוטו שלו...

 

אני לא הייתי סומך על מתקין שיעבוד לי על האוטו כשאין לו אינטרס שהאיטום יצא טוב (בשביל חאפרים כסף זה לא אינטרס), וכמובן שחבל על הכסף של "התקנה" עם חומר כזה שבטח תעלה בסביבות ה2000 שקל...

פורסם

כבר ציינת בלי לאמץ את הראש יותר מדי שלוש חנויות, אז מה לא מציאותי כאן?

לכל מתקין יש אינטרס שהאיטום יצא אצלך טוב כי ישמעו יותר טוב. השאלה היא אם יש לו את היכולת או אם הוא תמחר לך את מחיר ההתקנה בצורה כזו שהוא יכול להשקיע את הזמן. איטום טוב לוקח זמן ולכן יעלה כסף.

בנתיים מהתמונות שהעלו פה אנשים (לא רבים) ניתן לראות שחלקם עשו פאזל עם החומר (חתיכה גדולה יעילה יותר מהרבה קטנות) וכמו כן שהוא לא דבוק כמו שצריך.

ללמוד לעשות איטום כמו שצריך לא צריך לקחת הרבה זמן אבל עדיין יכול לקחת כמה ניסיונות (ולפעמים זה דורש פירוק דברים, קדיחת ניטים וכו' כמה שהיה אצלי), בטח יש משתמשים פרטיים שעל הפעם הראשונה יכולים לעשות עבודה טובה, אבל לא כולם (וכבר דיברנו על זה בעבר).

התקנה נטו של שתי דלתות כמו שצריך עולה בסביבות ה600 ליריעות על הדופן הפנימית ועל החיצונית (כמובן שיכול להשתנות וגם יכול להיות תלוי ברכב), יחד עם החומר זה כ1200. זה לא מעט כסף אבל יש תמורה לכסף. כמובן שניתן לאטום בפחות, אבל התוצאה לרוב תהיה פחות טובה (אין פה משחק, האיטום לוקח כמה שעות).

בכל מקרה אם זה ריאלי לעשות בתקציב שלו או לא זו החלטה שלו, פשוט ציינו פה איטום אז רציתי שהוא יהיה מודע קצת יותר לכל הפרטים ה"קטנים". סך הכל חבל לקנות הייבריד ולא לנצל אותו כמו שצריך בגלל דלת לא אטומה. היום אפשר כבר להבין שאיטום דלתות הוא חלק בלתי נפרד בקניית סט איכותי.

פורסם
יכול להיות שהוא תקוע עם הקיט אז הוא מוכר אותו בעלות, החיפאים לא מפותחים ;). בכל מקרה ההבדל של 50 ש"ח בין זה לבין מה שאמרתי לא יעשה את ההבדל אבל 250 זה באמת זול.

ידעתי שזה יבוא מתישהו... :lol:

זה היה רק שאלה של זמן... ;)

פורסם

אז בוא נעשה קצת סדר.

החומר,שאמור להיות מספיק ל2 דלתות עלה לי 220 שקל.

את ההתקנה עשיתי לבד זה לקח לי 4 שעות כל דלת,והחומר כבר מורכב על הרכב כחודש.

מה שכן בטוח זה שבכל רכב הבא שאני מביא אני עושה את זה.

את החומר הרכבתי על הרכב בצורה של 4 חתיכות לדלת,כלומר את ה4 יריעות חילקתי ל8 כדי שיהיה יותר נוח להדבקה וזהו.

החומר דווקא נצמד לי מצויין לפח בערת פן.

ולכל מי שפנה בפרטי אני לא מבין מה כל הלחץ גם אם לכם זה 50 שקל יותר זה לא בדיוק סכום שמשחק תפקיד לפי דעתי.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

ככה זה בפורום, אנשים מתל אביב יסעו לחיפה בשביל לקנות את המוצר ב50 שקל פחות, יבזבזו דלק באותו הסכום או יותר ויצאו בהרגשה של דפקתי את העולם ;)

 

בכל מקרה מדובר בקיט דלתות, תכלס קיט אחד מספיק לאטום דלת אחת כמו שצריך ולא 2. אבל אפשר לעשות רק על הפח שעליו נמצא הרמקול ואז הוא מספיק ל2.

פורסם

אנשים תודה שאתם מדברים על המחירים של אטית הדלתות אבל מה כל זה שווה אם אין לי מערכת????:roll::-P

אז האםא פשק בבקשה להצמשיך עם ההמלצות בבקשה??:arrow:

proud to be a mini 2006 owner

×
×
  • תוכן חדש...