Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טנדרון לעובד - זקוק לעזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי השבוע למכור את אחד הטנדרים בחברה (כבר מיושן, היילקס 2004) ולהחליף אותו בטנדרון (ברלינגו, פרטנטר וכו') עקב זה שהרכב ישמש לנסיעות קצרות יחסית, משהו כמו 60-80 ק"מ ביום בממוצע. בסופ"שים כנראה שהרבה יותר. אני רוצה לקנות רכב מהסוג הזה כי טנדר אני לא מתכוון לקנות גם בגלל העלויות וגם בגלל שממש אין לי צורך בטנדר לאותו עובד. מדי פעם יכולות להיות העמסות קלות אז הרכבים האלו יכולים לעשות את העבודה בקלות. ועכשיו לבעיה שלי, אני לא רוצה לקנות חדש. התקציב הוא עד 40,000 במידה ויהיה ממש שווה אז אפשר עוד 2-3K. בסכום הזה לא מצאתי אף ברלינגו/פרטנר נורמלים. אני לא רוצה לשמוע על קנגו ועל דובלו. נכון לעכשיו הכיוון הוא או פרטנר או ברלינגו. וכמו שאמרתי כל הרכבים שראיתי בלוחות בתקציב הזה גמורים, 150 אלף קילומטר ומעלה ויד 3 ומעלה. מה שכן, חבר הציע לי אפשרות שונה לגמרי. פיאט פיורינו החדש עם מנוע 1.4 בנזין גיר רגיל שנת 2010 ב41 אלף ש"ח. מחר אני כנראה ילך לראות את הרכב ולבדוק אותו. אבל הוא נראה לי קטן מדי, פשוט מדי בפנים וממש חלש. מה אתם אומרים? שווה לי להתפשר על אחד מהצרפתים בשנתונים של 2006-2007 או ללכת על הפיורינו החדש יחסית?

ובכלל אם יש לכם רעיון אחר אני גם ישמח. מדברים כמו צריכת דלק, ביטוח, טסט ושאר ההוצאות לא מעניין אותי. רק עלות הקנייה של הרכב. תודה ר-ב-ה!

פורסם

פיורינו זה אוטו די גרוע שהייתי נותן רק לעובד שאני ממש ממש לא אוהב.

אבל לא הבנתי משהו בשאלה שלך - אם לא מעניין אותך כלום למעט עלות הרכישה, למה לא לקנות טנדרון שחוט ב-10 אלף ש"ח ולסגור את הסיפור? מה יהיה אחר כך כבר לא מעניין...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

איפכת לי מאותו עובד ואני מסתכל על הרכב שאני יקנה לו כאילו שזה בשבילי. אני רוצה את הכי שמור והכי טוב שיכול להיכנס בסכום שהקצבתי לזה. מעבר לברנליגו/פרטנר הוא לא צריך. ואני כן מחפש כמה שיותר שמור וכמה שיותר חדש וכמה שיותר טוב, לא רוצה לשמוע בעיות/תקלות וזה רכב שהולך לשמש אותו לפחות בשנה-שנתיים הקרובות.

היום ראיתי את הפיורינו וגם נהגתי על הרכב. קודם כל הרכב הרגיש לי מאוד צר וקטן. תא הנוסעים גם כן הרגיש כאילו חסכו עליי מכל כיוון ויש הרגשה של ממש זלזול. חוץ מזה שאח"כ במכירה אני יפסיד על הרכב המון, וגם יתקע איתו עד שיבוא מישהו שיקנה את הרכב. הפיאט כבר לא בא בחשבון. מחר אני הולך לראות ברלינגו 2009 בקל-אוטו עם 100 אלף קילומטר. אם הוא טוב אני חוטף במקום (וזה נכנס לי בתקציב)

 

יש מחלות/בעיות נפוצות של הברלינגו שלא שמעתי עליהם או שצריך להיזהר?

×
×
  • תוכן חדש...