Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני ראיתי שיש ימי מבצעים ברנו בעוד כמה ימים, בהם הקליאו הזו תימכר ב-65K בלבד. מחיר פשוט מדהים למכונית מצוינת. משמעותית טובה ממכוניות המיני הידניות שעולות בערך אותו הדבר. ממליץ.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם מהפנדה החדשה בגרסתה הבסיסית? הן עולות אותו דבר.. ובכל זאת, מה עדיף - סופר-מיני זקנה שכזו או את המיני הדנדשה?

 

לקליאו יתרון במרחב, נוחות ואבזור. בכל השאר, היא נחותה: בטיחות (אני מאמין ש-4 כוכבים של היום עדיפים או לכל הפחות משתווים ל-5 כוכבים מלפני 7 שנים), יחידת הנעה (מנוע הפנדה שקול לזה שברנו, כאשר המומנט בא מוקדם יותר וצריך לסחוב מרכב קל יותר) ואולי אף אמינות (הפנדה נחשבת אמינה למדי ביחס לקליאו. גם הייצור נעשה באיטליה לעומת טורקיה.. :oops: ).

 

אז מה אתם אומרים?

:idea:
פורסם

רוני, אני מניח שאכן היא רק מעט יקרה ממיני ונותנת הרבה יותר, אבל היא רק מעט זולה ממתחרות שאולי נותנות יותר. מי הן הבולטות לטובה בחבורת השבעים פלוס מינוס? מי מהן מצטיינת בהמשך באמינות טובה ואחזקה סבירה?

 

אגב, אם איני טועה, הרנו כבר הוצעה פה ושם בשישים וחמש, אינני רואה המון בכבישים. גם לא פיאסטה.

פורסם

65K זה כבר משמעותית זול מה-73-78 של מרבית המתחרות. הפיאסטה אכן טובה יותר וגם הפאביה (בקצת) אבל בגדול, הקליאו ב-65K היא קנייה סופר-משתלמת לדעתי. אמינות ואחזקה? אין סיבה שהן יהיו שונות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכן המחיר לרנו מעניין. כמדומני כבר היה מחיר כזה בחבר ומבצעים נוספים.

איביזה פחות טובה? סויפט לא באזור המחיר?

באשר לתחזוקה, מקבל טענתך שאין סיבה לשוני מהותי ,אך מסייג :אין סיבה אמיתית לשוני מהותי, למעט מידת חמדנות משתנה של יבואנים שונים. אינני בקיא בכך מספיק.

באשר לאמינות: אינני מכיר.שמועות דיברו על אמינות מפוקפקת ב206 החדשות. ב308 ששכרתי בעבר- רמת הרכבה עלובה, מצמד ובלם נקודתיים. החזרתי אחרי יום בגלל בעייה אחרת.

 

סיכומון: אכן מציאה.

מחיר תחזוקה, נניח לשלוש שנים- מעניין.

אמינות בסיסית- מעניין.

עניין אחר- כולנו שומעים תלונות על יבואנים. תמהני אם יש כאלו הבולטים לטובה בשרות ותימחור.

פורסם

למישהו יש מידע בנוגע לתאריך ההגעה של הקליאו החדשה?

אבזור? גרסאות מנוע? מחירים?

 

תודה מראש ושבוע טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

בנוגע לדגם הכניסה: מידע ברשת מצביע על מרץ הקרוב כתאריך היעד, כשההערכות האופטימיות מדברות על 70 אלף ש"ח (מאד מאד לא סביר, לדעתי) ואלו הפסימיות על 75 אלף ש"ח (גם זה אופטימי לדעתי). המנוע יוותר ללא שנוי, זולת שיפור בצריכת הדלק (ויכול שזה סתם שנוי בתקן המדידה וכו'). האבזור גם כן דומה (לא יהיה מסך מגע, מן הסתם) אך יתווסף אליו DRL כמקובל לפי רף הבטיחות החדש באירופה.

 

אשמח לשמוע דעותיכם בנוגע לקליאו הישנה נגד פנדה החדשה (או: הכנס מיני מועדפת כאן).

:idea:
פורסם

כמו שחשבתי, במודעה לא רשום רישוי קודם ושלטים אלא רישוי קודן ושלטים

מה הסיכוי שתתבלבל פעמיים בין מ' סופית ו-נ' סופית?

 

elbar_renno_cleo_nov.jpg

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

אם זה מאלבר, אז זה אוטו יוצא ליסינג, לא? :oops: בכל אופן, זה לא אותו רישום ברשיון כמו לקנות מהיבואן..

 

כולם כאן תמימי דעים שהקליאו ב-65K עדיפה על המיני'ז למיניהן?

:idea:
פורסם

זה רישום ליסינג כמעט בוודאות. אבל תסלח לי, מה זה משנה? לא עדיף לקבל קודם כל, ביד ומיד, סביבות 6-7K של הנחה?

 

זה כמובן, בהנחה, שהמחיר הוא 69K ולא 65K.

 

 

בכל מקרה - שלא יהיה ספק - זה רכב שמתרסק במחירון ברמה שאפשר להדביק לו שעון ירידת ערך בנוסף למד טורים. אני מניח שאחת כזו פרטית בת שנה תעלה כבר סביבות 50K וזה באמת דיל משתלם :lol:

פורסם
תודה,קראתי את המבחן הזה.

הייתי שמח לשמוע ממקור ראשון על הרכב :-)

וגם מבחינת האמינות.

מחזיק בקליאו כזאת כבר 7 חודשים, יש שני סיכומים שכתבתי על הרכב, מוזמן גם לשאול שאלות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתיהיא יותר כדאית מהפנדה החדשה,כיוון שהיא מציעה חוץ מחיסכון יתרונות בכול התחומים,מרוחב,תא מטען,אפשרות להסיע 5 אנשים,בפנדה בגירסה הזולה מותר רק 4.

לגבי כוח לדעתי הם יהיו זהות,הפנדה השמינה לעומת הדור הקודם.

לגבי הבטיחות אל תשכח בגירסה הזולה יש 4 כריות אוויר ולא 6.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חיסכון: הפנדה החדשה תהנה מירידת ערך נמוכה יותר (בהיותה חדשה יותר ובעלת מוניטין טוב משמעותית מהקליאו) וממרווח טיפולים ארוך יותר (שנתיים לעומת שנה). רישוי, צריכת דלק וביטוח נותרים זהים פחות או יותר, בשני הדגמים. יתרון לפנדה.

 

מרחב, תא מטען, מס' נוסעים מורשה: אכן יש לקליאו "יותר" בכל אלו, אולם אני אישית לא זקוק לכך. דווקא רכב קטן יותר עדיף לי (מרבית זמנו יבלה הרכב בעיר). יתרון לפנדה (עבורי).

 

כוח: הפנדה אמנם השמינה, אבל היא עדיין קלה מהקליאו בכ-75 ק"ג לפחות (משקל ממוצע של נוסע) והמנוע שלה מנפק מומנט דומה המתקבל ב-1250 סל"ד מוקדם יותר. יתרון ברור לפנדה.

 

כריות אוויר: אכן לקליאו יש "יותר" גם כאן, אבל עניין הבטיחות מצריך הסתכלות כללית - בדיוק כמו שרכב בעל 120 כ"ס לא בהכרח מהיר יותר מ-0 עד 100 מרכב בעל 100 כ"ס, כך גם רכב עם 6 כריות אוויר לא בהכרח בטוח יותר מרכב בעל 4 כריות אוויר. בפנדה החדשה יושמו תקנים שהצטברו במהלך 7 השנים שעברו מאז צאת הקליאו לשוק, כגון: משענות ראש בעלות תכנון שנועד למזער פגיעות צליפות שוט, אורות יום קבועים (DRL) ועוד.. בשורה התחתונה, לפנדה יש 4 כוכבים (עם פוטנציאל ל-5 מלאים בעקבות קיומו של ESP בארץ) של היום לעומת הקליאו עם 5 כוכבים של פעם. הפנדה, במקרה הרע, יוצאת שקולה לרנו. יתרון (בפוטנציה) לפנדה.

 

הערות או השגות יתקבלו בברכה. :-)

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...