Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לשדרג מעט את מערכת השמע אצלי ברכב.

 

מצאתי את שני מכשירי הרדיו האלה ואני מתלבט בניהם:

 

פיוניר DEH2350UB

 

או

 

LG LCF600UN

 

מה שאני מחפש ברדיו זה שיהיה לו USB ושיפיק צליל טוב גם בלי מגבר.

 

לגבי הקומפוננטים, אני מתלבט בין מורל טמפו או פולס לבין הרמקולים האלה

 

JBL GT5650C

 

חשוב להזכיר, אני לא הולך לחבר מגבר לרדיו, ורוצה לקבל צליל איכותי.

 

התקציב שלי לכל הדברים הוא כ 800 שקל והמוצרים האלה עונים לי על התקציב, אם יש המלצות אחרות אני מוכן לשמוע...

 

אשמח לדעת מה הכי כדאי לי לקנות מאנשים בעלי נסיון

 

תודה רבה מראש

פורסם

אני גם הייתי הולך על הרדיו דיסק של פיונייר, וקומפוננטים של מורל טמפו, אם תוסיף מגבר לרמקולים ו6 על 9 מאחורה זה ישנה לך המון , אבל לאט לאט !!! אם לא תהיה מרוצה תוסיף .

פורסם

את הפיוניר הנ״ל אני מכיר מרכבי הקודם,וכרגע הוא מורכב ברכב של אבי.אני די מחבב אותו,למרות שהוא פשוט.

מורל טמפו הם לדעתי הרמקולים הכי טובים שניתן למצוא ביחס למחירם.

מכאן,גם אני כמו שאר המגיבים עד עכשיו,הייתי הולך על הפיוניר בשילוב המורל טמפו.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

×
×
  • תוכן חדש...