Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי זה עובד על רעיון של אוזניה רגילה ולכן מזיק פחות מאוזניית בלוטות' .

אשמח אם מישהו יאשר/ישלול.

 

 

אגב אני מקווה שאתה לא בונה על הורודה... :twisted:

8)
פורסם

שימו לב באילו צעדי ענק הטכנולוגיה מתקדמת.

המוצר הבא שיצא לשוק, יכלול אף פחות קרינה, משהו מהפכני ומתקדם, יש תמונות ריגול של אב הטיפוס:

 

telephone-lg.jpg

 

 

אחרי זה, יוציאו לשוק את "טלפון 2.0" שזה בכלל שוס נטול קרינה. הוא גם חסין לווירוסים, האזנות ורוגלות:

 

telephonecanstringtalk_1.png

 

 

כשיעבור גם הבאזז של זה, יציגו את נשק יום הדין:

 

indian_flasher.jpg

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

איזה היפסטר מטומטם צריך להיות בשביל לקנות את זה, בדיוק כמו מקלדת מכונת כתובה לאייפד

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איזה היפסטר מטומטם צריך להיות בשביל לקנות את זה, בדיוק כמו מקלדת מכונת כתובה לאייפד

 

יש לי תמונה שצילמתי ברכבת של אחד שמשתמש בזה...מביך

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקום להחזיק את השפופרת הזאת ביד כל הזמן ולהראות כמו מישהו שדחפו לו מכשיר טלפון לת*ת, לא עדיף לקנות אזניית דיבורית פשוטה (לא אלחוטית)? הרבה יותר קטן וקל וגם הידיים נשארות חופשיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תכל'ס - זה באמת מביך. המוצר הזה נועד במקורו לשמש כבדיחה, משהו שקונים כמתנה מצחיקה. לא באמת בשביל לדבר בכל מקום... יש דרכים פחות מגוחכות להרחיק את הקרינה מהאוזן.

 

בלוטוס - עקרונית, הקרינה נמוכה בהרבה מאשר של הטלפון עצמו, ולכן נחשב בטוח למדי. המהדרין, משתמשים בדיבורית בלוטוס בהן האזניה עצמה נפרדת מגוף המקלט (יש הרבה סוגים שבהם אפשר להצמיד את המקלט לחולצה ולהשתמש באזניה רק בעת שיחה), מה שמרחיק גם את מעט קרינת הבלוטוס מהראש.

 

מה שכן, מי שהולך עם אזנית בלוטוס הבנויה כיחידה אחת, באמת לא רצוי ללכת כשהיא תקועה כל היום באוזן, זה בטח לא תורם לבריאות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
שימו לב באילו צעדי ענק הטכנולוגיה מתקדמת.

המוצר הבא שיצא לשוק, יכלול אף פחות קרינה, משהו מהפכני ומתקדם, יש תמונות ריגול של אב הטיפוס:

 

דווקא כבר יצאו כמה:

 

old-school-iphone.jpg

 

iphone-dock.jpg

 

phone_x_phone_iphone_dock_1.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לדעתי זה עובד על רעיון של אוזניה רגילה ולכן מזיק פחות מאוזניית בלוטות' .

אשמח אם מישהו יאשר/ישלול.

 

 

אגב אני מקווה שאתה לא בונה על הורודה... :twisted:

 

אני ראיתי/צפיתי בכתבה על דיבוריות אישיות לא מזמן (לא זוכר אם זה היה באינטרנט או בטלוויזיה).

 

בשורה התחתונה: דיבורית אישית חוטית אכן משדרת פחות קרינה מ-BT, אבל עדיין יש קרינה. קיים מוצר כלשהו, אשר החוט בו לא מוליך את הקרינה והוא אכן ללא קרינה.

 

נ.ב

 

אני מאמין שזו הייתה כתבה בערוץ 2, אבל אני לא בטוח.

פורסם

לפני משהו כמו שבועיים-חודש?

 

נראה לי שיצא לי לראות קטעים קטנים מהכתבה.

ולגבי זו שלא מזיקה- מישהו פה רשם גם לגבי זה.

אשמח להמלצה! עם שם :)

8)
×
×
  • תוכן חדש...