Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חולצות DRY FIT


High Octane
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה חברים!

 

נראה לי בסוף אני פשוט אלך על החולצות של אדידס. מעדיף לשלם יותר יקר אבל ליהיות בטוח שזה הכי טוב.

 

כי לקנות חולצה ב100 שקל שתיהיה לא מספיק טובה לדעתי פשוט לא משתלם.

פורסם

תבדוק טוב את כל הסוגים, יש גם לנייק ואדידאס חולצות במחירים גבוהיים אבל בגלל הקולקציה או העיצוב הם יקרות.. החולצות של thenorthface הן מעולות

פורסם

ממליץ בחום על Mountain Hardware ! חברה מעולה, חולצות באיכות מאד גבוהה שלא משאירות ריח זיעה, אך מעט יקרות.

כמו כן יש את Columbia שהיא בעצם קנתה את Mountain Hardware אי שם בתחילת-אמצע העשור הראשון של שנות ה2000.

אז המוצרים די זהים (קולומביה ומאונטיין הארדוור) אבל קולומביה מעט יותר זולים.

לי יש ניסון מעולה עם 2 החברות.

מעבר לזה - אדידס/נייק - בגדים של אדידס הרבה הרבה יותר נוחים (לי באופן אישי), מעוצבים טוב יותר לדעתי (מבחינת תפרים וכו', לא עיצובים גרפיים וכו').

 

אגב לגבי מאונטיין הארדוור וקולומביה יש כמה חנויות עודפים... בצפון, בדרום ובמרכז.

בצפון - זרזיר, בדרום- קלחים, במרכז- א.ת צפוני לוד.

מומלץ מאד לבקר שם כי אפשר למצוא דילים מטורפים

8)
פורסם
16 ש"ח בפינת המדים ב-H&O לחולצת DRY FIT בצבע לבן או שחור.

NO NAME ממיטב התוצרת הסינית.

עכשיו נשאר לך רק למצוא שוטר.

 

לפני שאני מתחיל לחפש חנות באיזור מגורי.

ב h&o יש פינה שמיועדת לכוחות הביטחון?

בכל חנות של רשת יש פינה כזאת, בגלל שפעם שהזדמנתי לסניף של הרשת לא זכור לי שראיתי משהו בסגנון.

ומי רשאי לרכוש שם? שוטרים,חיילים,כבאים?

פורסם
לפני שאני מתחיל לחפש חנות באיזור מגורי.

ב h&o יש פינה שמיועדת לכוחות הביטחון?

בכל חנות של רשת יש פינה כזאת, בגלל שפעם שהזדמנתי לסניף של הרשת לא זכור לי שראיתי משהו בסגנון.

ומי רשאי לרכוש שם? שוטרים,חיילים,כבאים?

פינה לכוחות הביטחון? לא מוכר לי. מה שכן, לכוחות הביטחון יש הנחה משמעותית על כל המוצרים (30% כמדומני) בנוסף על ההנחות הקיימות ברשת.

לעניין החולצות - מנסיון, אל תרכוש את החולצות של המותג המקומי (H&O או EXT). הן לא עומדות במבחן השימוש והכביסות, ויש הרבה "כדורים" ופרימות חוטים. אם יש לך הנחה של כוחות הביטחון, יש במח' הספורט חולצות של נייקי או NB, חפש דגמים לא חדשים וייצא לך מחיר מעולה 8)

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

חיפשתי במרשתת ומצאתי את ההצעות הבאות

ארבעה במאה+עשרים ש"ח משלוח

3 ב 80 + 20 למשלוח

35 ש"ח לחולצה לא כולל משלוח

2 ב 55 + 15 ש"ח משלוח

60 ש"ח לחולצה לא כולל משלוח

 

וזה בחיפוש של פחות מעשר דקות, יש עוד הצעות.

אז למה לשלם 180 ש"ח רק בשביל לראות נייק מתנוסס על החולצה.

אני לדוגמא כרגע משתמש בחולצות ש"קבלתי" באחד מהאירועי ספורט למינהם כמו סובב כינרת וכו', אני בטוח ששם לא נותנים חולצות של נייק וכו'. ואני מרוצה מהחולצות והם עושים את עבודתם נאמנה.

פורסם
לפני שאני מתחיל לחפש חנות באיזור מגורי.

ב h&o יש פינה שמיועדת לכוחות הביטחון?

בכל חנות של רשת יש פינה כזאת, בגלל שפעם שהזדמנתי לסניף של הרשת לא זכור לי שראיתי משהו בסגנון.

ומי רשאי לרכוש שם? שוטרים,חיילים,כבאים?

בחלק מחנויות H&O יש פינת מדים לשוטרים.

רק שוטרים יכולים לרכוש שם מכיוון שמדובר בציוד ההלבשה של השוטרים (מדים, נעלים כובעים וכו').

החולצות הללו הן למעשה הגופיה התקנית של משטרת ישראל אותה יש ללבוש מתחת למדים.

הן מוצעות למכירה לציבור השוטרים תמורת 16 נקודות או 16 ש"ח.

לכן אם ברצונך לרכוש חולצות כאלה אתה זקוק לשוטר שירכוש לך אותן.

פורסם

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
ממליץ בחום על Mountain Hardware ! חברה מעולה, חולצות באיכות מאד גבוהה שלא משאירות ריח זיעה, אך מעט יקרות.

כמו כן יש את Columbia שהיא בעצם קנתה את Mountain Hardware אי שם בתחילת-אמצע העשור הראשון של שנות ה2000.

אז המוצרים די זהים (קולומביה ומאונטיין הארדוור) אבל קולומביה מעט יותר זולים.

לי יש ניסון מעולה עם 2 החברות.

מעבר לזה - אדידס/נייק - בגדים של אדידס הרבה הרבה יותר נוחים (לי באופן אישי), מעוצבים טוב יותר לדעתי (מבחינת תפרים וכו', לא עיצובים גרפיים וכו').

 

אגב לגבי מאונטיין הארדוור וקולומביה יש כמה חנויות עודפים... בצפון, בדרום ובמרכז.

בצפון - זרזיר, בדרום- קלחים, במרכז- א.ת צפוני לוד.

מומלץ מאד לבקר שם כי אפשר למצוא דילים מטורפים

 

מחזק, יש לי שלוש חולצות של Mountain Hardware, עושות עבודה מעולה, יותר טובה משתי חולצות הנייקי שלי (שהן טובות מאוד בפני עצמן), ה-ext מ-H&O (לא משהו בכלל) וה-Aztec שהיא פשוט איומה.

 

קניתי בחנות העודפים של קולומביה במחיר של 120+- לחולצה.

 

אגב, בסניף למטייל במודיעין היה לא מזמן מבצע של 50% על חולצות מנדפות, אולי עוד בתוקף.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי


×
×
  • תוכן חדש...