Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו נראה טוב מאוד מבחוץ...אין שריטות אין קימוטים בפח..צבע שחור...המנוע 1.3 (S60) נראה לי לא בטוח אבל היה לו מד סל"ד.עכשיו הבחור רוצה מחירון כי אומר שהאוטו שמור ויש מגנזיום-מחירון 5 אלף

עכשיו ברור שאוטו כזה לא נמכר במחירון אז אני לא בטוח בכמה אני יוכל להוציא ממנו את האוטו.אני תלמיד שבסך הכל רוצה לנסוע לבצפר וחזרה ואחרי צהרים לחברים פה ושם.לא נסיעות ארוכות או משהו כזה.

עכשיו לשאלה:מתי הרכב יחשב כרכב אספנות ומה ההוצאות הכרוחות שזה?(שנת 88 כן)ועל מה כדאי לי לשים לב בנסיעת המבחן שאני יקח ממנו עוד כמה ימים.

מי שלא מתאים לו סרטים לו אז בלי טובות!!!

פורסם

תודה על התשובה אבל לא הבנתי עדיין האם כדאי להתעסק עם מנוע הנל (1.3) הוא לא בעייתי ?.....כך שמעתי

מי שלא מתאים לו סרטים לו אז בלי טובות!!!

פורסם

ראשית, אני חושב שאתה טועה או בנפח או בדגם הרכב, באונו 60S יש מנוע 1100 בעוד מנוע ה 1300 הותקן ב 70S .

 

המנועים (שניהם) מצויינים ואמינים כמובן בתנאי שהרכב טופל ושהמנוע לא הגיע לסוף דרכו.

 

מערכת המים קצת רגישה,מומלץ לעשות טיפול ישור קו והחלפת טרמוסטט/פלאנג'/צינורות מים לפי הצורך.

 

מנועים אלו נוטים לצרוך קצת שמן,לא משהו מדאיג במיוחד,בד"כ מדובר בגומיות שסתומים.

 

החלקים זולים ובשפע,סה"כ מדובר במנועים אמינים,חסכוניים (במיוחד 1100) ונעימים מאד בנהיגה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

איזה יד האוטו, כמה הוא עבר?!?!

 

ובכן, כשאתה רואה את האוטו, תתניע אותו, ותפתח את פתח מילוי השמן במנוע, תבדוק אם יוצא משם עשן.

בנוסף שים נייר או קרטון לבן מתחת למנוע, תמתין קצת ותבדוק אם יש סימני שמן.

אם אתה רוצה , קח אותו למוסך כלשהו שיתנו לך חוות דעת נוספת, לרוב הם לא דורשים על כך כסף.

פורסם

בנסיעת מבחן - אל תחסוך מאמץ מהרכב, תאיץ חזק ושלב הילוכים בסל"ד גבוה ע"מ לבדוק האם קיים חריקות בשילוב הילוכים, בדוק זאת במיוחד בהודת הילוך.

את ההילוך יש להוריד מ-4 ל-3 בסביבות ה-75 קמ"ש ואילו ל-2 יש לשלב ב-50 קמ"ש בערך.

בדוק האם קיים חופש בידית ההילוכים, הידית משחקת ימינה-שמ', מעלה-מטה ללא התנגדות.

בדוק האם המצמד מחליק - חפש בפורום הטכני איך עושים פעולה זאת.

לחץ על דוושת האוץ לסל"ד בינוני-גבוה ובדוק האם נפלט עשן תכלחל/אפור/לבן מהמפלט המעיד על שריפת שמן.

הרם מכסה מנוע והעלה את סל"ד המנוע לסרוגין, שחק עם המצערת, נסה לשמוע האם קיימים רעשים חריגים מכיוון המנוע.

נענע את ההגה לצדדים בעמידה במקום - חריקות מהמתלים יעידו על תפוחי פרונט תקולים, נקישות יעידות על חופש במסרק ההגה.

בדוק צמיגים - יובש, שחיקה, קרעים, נפיחויות.

בדוק בולמ"ז ע"י מבחן הנדנוד בכל אחת מ-4 כנפות הרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...