Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת היא שזה אחד מהדברים שמאוד מעניינים אותי,

מה הגבול של ההיגיינה, ואיך אנשים תופסים אותו.

 

אני הולך בבית יחף תמיד וגם בגינה על הדשא אבל זוגתי לא מורידה אף פעם את הנעליים.

בבית היא עם נעלי בית, בחוץ עם נעליים ששמים בחוץ.

 

לגבי השאלה אם אני אוכל מה שנופל על הרצפה, זה תלוי בכמה משתנים:

- מצב צבירה של האוכל (גז, נוזלי, ג'ל, מוצק או פלזמה)

- כמות הזמן שהוא היה שם (חוק ה5 שניות, שבמקרים מסוימים ניתן להאריך ל5 דקות\מתי שיש לי כוח להרים את זה)

- מתי הייתה הפעם האחרונה שניקיתי את הרצפה

- האם אני זוכר שבאותה נקודה הכלב חרבן או משהו בסגנון. אם לא, זה נקי

פורסם
לא יודע מה עם פרנקוס , אבל אני משתמש ב "חוק ה3 שניות" בקשר לאוכל מהרצפה.

אם איני טועה, זכור לי ש mythbusters הפריכו את התיאוריה הזו באחד מהפרקים :-)

דין פרוטה כדין מאה במקרה הזה, והאוכל "מזדהם" ברגע שהוא בא במגע עם המשטח המלוכלך.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לא יודע מה עם פרנקוס , אבל אני משתמש ב "חוק ה3 שניות" בקשר לאוכל מהרצפה.

 

ברוסית זה הולך כ"מה שהורם מהר, לא נחשב כאילו נפל". יותר גמיש :-D

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא יודע מה עם פרנקוס , אבל אני משתמש ב "חוק ה3 שניות" בקשר לאוכל מהרצפה.

 

אצלי זה מאוד דומה, אצלי זה "חוק שלושה ימים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יחף, עם גרביים אני ממליץ על רצפות עץ, אז הכי טבעי שאפשר ואם נשברת נורה, אני מעדיף זכוכית ברגל מאשר ללכת עם קרוקס, אני מעדיף כדור ברקה מאשר קרוקס!

haters will hate

פורסם

קודם כל אני לא מבין את אלה שאומרים שהרגליים שלהם נהיות שחורות אם הולכים יחפים בבית, אצלי זה ממש לא מוזיאון הנקיון ושום רגליים לא נהיות שחורות לעולם, go figure.

 

בגדול אני הייתי הולך בבית עם כפכפי אצבע או כפכפי אדידס אבל כבר כמה קייצים שאני פשוט מעדיף יחף וכך גם הילדים.

בחורף גרביים עבות או נעלי קיפי, כך גם הילדים, אשתי בקיץ עם קרוקס או כפכפי אצבע, לרוב לא יחפה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
יחף, עם גרביים אני ממליץ על רצפות עץ, אז הכי טבעי שאפשר ואם נשברת נורה, אני מעדיף זכוכית ברגל מאשר ללכת עם קרוקס, אני מעדיף כדור ברקה מאשר קרוקס!

קרוקס זה המנעל האולטימטיבי לאדם הפשוט שלא מושפע מהתמורות החלות בתחום האופנה.

במילים אחרות, אחלה נעל למי שלא שם ז*ן על התאמת צבע הגרביים והפפיון לצבע של העיניים של הכלב בכל פעם שהוא לוקח אותו לטיול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
קודם כל אני לא מבין את אלה שאומרים שהרגליים שלהם נהיות שחורות אם הולכים יחפים בבית, אצלי זה ממש לא מוזיאון הנקיון ושום רגליים לא נהיות שחורות לעולם, go figure.

 

הסתכלת פעם על כפות הרגליים שלך ידידי?

אחרי שהלכת יחף, ובלי גרביים. :-)

פורסם
קודם כל אני לא מבין את אלה שאומרים שהרגליים שלהם נהיות שחורות אם הולכים יחפים בבית, אצלי זה ממש לא מוזיאון הנקיון ושום רגליים לא נהיות שחורות לעולם, go figure.

 

צריך לעשות עליו ניסויים, יש לו פטנט ברגליים :idea:

פורסם
קרוקס זה המנעל האולטימטיבי לאדם הפשוט שלא מושפע מהתמורות החלות בתחום האופנה.

במילים אחרות, אחלה נעל למי שלא שם ז*ן על התאמת צבע הגרביים והפפיון לצבע של העיניים של הכלב בכל פעם שהוא לוקח אותו לטיול.

 

ידעתי ! הסתכלתי על השעון , חיכתי שתגיב ! אני עדיין זוכר את הקרוקס הכתומות שלך :lol: .

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...