Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר עדיין לקנות כאלה?

כן... להגיד לך איפה זה קצת יותר בעייתי... בדרך כלל בכל מיני בזארים של הלבשה לכל המשפחה בזול...

רק קרוקס.

שכפות הרגליים שלי (או של זוגתי) יהיו קשות ומלוכלכות? חס וחלילה :shock:

בגלל זה שמים גרבים :) אני הולך "יחף" כבר שנים ויש לי עור כף רגל של תינוק...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

תודה על התיקון. למדתי משהו חדש.

 

בכיף. אני שנים חשבתי שזה בכלל ״בכרם״.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
עם אבטיחים כקנ"מ מינימאלי, התכוונת.

 

חס וחלילה.

 

בשבילי תפוזים כקנ"מ מקסימלי בבקשה :roll:

 

על טעם וריח...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

וואו, לא חשבתי שזה יצית דיון כזה רגשי מרוב האנשים :lol:

 

פתחתי את השרשור בגלל שיחה עם האישה.

(בדיוק שיחקנו קלפים על המיטה)

 

אני: מה זה הריח הזה? זה הרגליים שלך? (מתכופף להריח ומזדעזע)

היא: הנעלי בית שלי נרטבו ועושות ריח ממש רע

אני: את צריכה חדשות?

היא: כן. צריך ללכת לקנות.

אני: אין לי כוונות לצאת מהבית ביומיים הקרובים ולקנות חדשות אז לכי קצת יחפה. את תמיד משתמשת בהן.

היא: לא הולכים יחפים בבית! זה מגעיל!

אני: וגם בגינה את לא הולכת יחפה?

היא: איכס! דשא זה מגעיל!

אני: אבל המון אנשים הולכים יחפים בבית.

היא: מה פתאום? אף אחד לא עושה את זה.

אני: טוב, אני אשאל. את יודעת מה זה אומר?

היא: שרשור בפורום?

אני: אכן.

 

בבית אנחנו גם משאירים את הנעליים ממש ליד הדלת.

יש לנו שטיח מקיר לקיר ובדירה הקודמת היה פרקט.

פורסם

הדבר היחיד שאני מקבל מהדיאלוג הזה, אשתך מעדיפה להשאיר את הרגליים בתוך ג'יפה תמידית מאשר להסתכן בג'יפה אקראית מדי פעם?

נו טוב, לפחות היא לא צריכה לחיות בפחד מתי זה יגיע:-P

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
בקרת..

 

לדעת מה זה קרת, זה ממש אתגר...:roll:

 

חטפתי צעקות (מהאישה, יפנים לא צועקים) כשעברתי עם כפכפי השירותים למבואה ביפן.

 

כאילו דא, זה בעניהם כאילו הרגע חירבנת להם בסלון.

דפוקים היפנים האלה! :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני עם קרוקס בבית. אני לא אוהב שאני מסתובב בבית ואח"כ הרגליים שלי נראות כאילו טיילתי במכרה פחם.

אבל אם היו לי שטיחים מקיר לקיר הייתי מסתובב יחף.

V5

פורסם
וואו, לא חשבתי שזה יצית דיון כזה רגשי מרוב האנשים :lol:

 

פתחתי את השרשור בגלל שיחה עם האישה.

(בדיוק שיחקנו קלפים על המיטה)

 

אני: מה זה הריח הזה? זה הרגליים שלך? (מתכופף להריח ומזדעזע)

היא: הנעלי בית שלי נרטבו ועושות ריח ממש רע

אני: את צריכה חדשות?

היא: כן. צריך ללכת לקנות.

אני: אין לי כוונות לצאת מהבית ביומיים הקרובים ולקנות חדשות אז לכי קצת יחפה. את תמיד משתמשת בהן.

היא: לא הולכים יחפים בבית! זה מגעיל!

אני: וגם בגינה את לא הולכת יחפה?

היא: איכס! דשא זה מגעיל!

אני: אבל המון אנשים הולכים יחפים בבית.

היא: מה פתאום? אף אחד לא עושה את זה.

אני: טוב, אני אשאל. את יודעת מה זה אומר?

היא: שרשור בפורום?

אני: אכן.

 

בבית אנחנו גם משאירים את הנעליים ממש ליד הדלת.

יש לנו שטיח מקיר לקיר ובדירה הקודמת היה פרקט.

 

קיצר, אישתך צודקת.

מגעיל אותי אחר כך לראות את הרגליים שחורות כמו ש...

טיילתי במכרה פחם

פורסם
לכל מי שלא מבין את ההגיון ביחף, אחרת איך נחשוף את האצבע הקטנה לפינה של השולחן? :lol:

 

 

אווווצ'! :x

 

כדי לודא שלשולחן\כסא\ארון לא חסרה גל.

 

הדבר הראשון שאני מסיר כאשר אני מגיע הביתה הוא השעון, השני - הנעליים. בכלל - אני מעדיף להסתבוב בבית בבגדים קלים וקצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קיצר, אישתך צודקת.

מגעיל אותי אחר כך לראות את הרגליים שחורות כמו ש...

 

אפשר פשוט לשטוף את הרצפה לפעמים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אח"כ הרגליים שלי נראות כאילו טיילתי במכרה פחם.

 

קיצר, אישתך צודקת.

מגעיל אותי אחר כך לראות את הרגליים שחורות כמו ש...

 

אפשר פשוט לשטוף את הרצפה לפעמים.

 

נהג לילה, אולי תתפלא אבל גם בבתים שאפשר ללקק את הרצפה (או: שהרצפה מלוקקת) אם הולכים יחפים - כף הרגל משחירה, אולי ביפן היכן ש-nitch ביקר [כמעט] לא יהיה.

 

ומהסיבה הנ"ל הדבר השני שאני עושה בבית ובעבודה, זה לנעול נעלי בית (בבית טבע נאות ובעבודה קרוקס).

הדבר הראשון הוא להוריד את הנעליים. :lol:

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

כנראה שאתה הולך יותר מידי בבית.

 

בעבודה אין לי סיכוי אפילו לנעל פתוחה כי הסביבה מסוכנת ומטונפת אבל בבית איך שאני מגיע הדבר הראשון שאני עושה זה להוריד נעליים (גם כדי שאשתי לא תהרוג אותי על הפסיעות השחורת שאני משאיר וגם מטעמי נוחות).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני תמיד עם כפכפי אדידס מידה 50, גם בבית גם בחוץ.

איך אפשר להסתובב יחף?! אחרי זה כל הכף רגל ג'יפה (גם כשהרצפה מצוחצחת).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נו, אז הרגל ג'יפה, ביג פאקינג דיל, זה לא שחזרת מטיול שנתי ללא נעליים בחרייה וזלא שאתה אוכל עם הרגליים.

 

כולה התלכלכו מהרצפה של הבית שלך, שותפים 2 דקות לפני השינה או נעילת נעליים וזהו.

 

פרנקוס,

כאנטרופולוג/ סוציולוג מתחיל אני הייתי מרחיב את הסקר ל"האם אתה הולך יחף בבית ואם נופל לך בבית אוכל על הרצפה, האם אתה אוכל אותו?"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...