Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

לקחתי אתמול יונדאי גטס מודל 2009 עם 94K ק"מ לבדיקה במכון שבחרתי.

 

התקבלו תוצאות שליליות כדלקמן:

 

 

מנוע, מערכת קירור, דלק ומערכת הצתה = לא תקין - תושבות מנוע פגומות

 

סרן קדמי ומערכת היגוי=לא תקין - לתקן זוויות היגוי

 

שילדה ומרכב= ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקונים במרכב פח וצבע סביב, פגיעה מאחור מעיכה פח אחורי ובקצוות קורת אורך,

פגיעות פח ופגמים בצבע+מעיכות בגג, פגיעות ולחיצות בפגושים

 

מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים- לא תקין - בלם יד אינו תקין

 

צמיגים - לא תקין - צמיגים אחוריים פסולים

 

שאר הבדיקות יצאו תקינות.

 

את הליקויים הנ"ל למעט תיקוני הפח והצבע המינוריים חברת הליסניג מתחייבת לתקן על חשבונה. לדברי הבודק המנוע תקין ואין שום בעייה איתו.

 

האם התוצאות סבירות?

 

אודה לדעה בנושא

תודה

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

אם אתה קונ ה את הרכב קח בחשבון שצריכה להיות פה הורדה מאוד משמעותית במחיר.

לרכב יש 2 פגיעות שהם אומנם לא בטיחותיות אבל הם כן ישפיעו לרעה על הסחירות העתידית של הרכב.

אני מדבר על הקצה שלדה שיש מאחורה ועל התיקון בגג.

מעבר לזה יש להחליף זוג צמיגים, לבדוק מה הבעיה בבלם יד, ולהחליף תושבות מנוע (כל הסיפור לא אמור לעלות יותר מ-2K ש"ח).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

סימנים של פגיעה בקורת אורך הם לא משהו מבשר טובות וזה בלשון עדינה.(כיבסו כאן את המילים : לרכב יש פגיעת קצה שילדה).

אישית,לא הייתי קונה רכב עם ק"מ כזה גבוה יחסית לשנתון (אלא אם הרכב עלה בתחילת 2009 על הכביש אז הוא בגיל 4 והק"מ קצת יותר סביר)+תאונה כזו במיוחד גטס,שיש עוד אלפים אם לא עשרות אלפים בחברות הליסינג כמוה נקיות יותר ושלא נדבר על מכירה עתידית,שבה תיאלץ להוריד את התחתונים שלך כדי למכור את הרכב.(אם תמכור אח"כ את הרכב ב- 50% אז מצבך יהיה טוב).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גטס 2009 עם קילומטראז' גבוה, תיקונים בגג ומעיכה בקורות של השלדה היא לא סחורה חמה בשוק ולכן אני מניח שתקבל עליה הנחה יפה מאוד מחברת הליסינג.

אם אתה מתכוון להחזיק את המכונית לזמן רב וההנחה אכן יפה מאוד - זאת עסקה טובה.

אם אתה חושב שתצטרך למכור את הרכב הזה בעתיד הקרוב - תעבור הלאה.

 

לכל שאר הליקויים אני לא מתייחס כי יתקנו לך אותם במסגרת ההשבחה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובות. העיקום הוא לא ממש הגיע לשילדה לדברי הבודק. הוא הראה לי מעיכה קטנה ומינורית בחלק האחורי וציין שאין זה חמור ובוודאות הרכב לא עבר תאונה רצינית או משהו כזה.

הרכב עלה לכביש מאמצע 2009 ככה שזה 27K בממוצע.....עדיין לא מעט.

נראה לי שאני הייתי רוצה את הרכב ל-4-5 שנים ולא להיפטר ממנו בקרוב. אני בדילמה.....כבר ביזבזתי 500 ש"ח לשינוע הרכב+450 ש"ח לבדיקה

מבחינת מחירון היתה הורדה של כמעט 9K ממחירון.

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

שים לב שאף אחד פה לא טען שהתאונות בעלות משמעות בטיחותית אלא רק משמעות סחירותית.

ז"א, שכאשר אתה תבוא למכור את הרכב והקונה יעשה לו בדיקה אז אחד מ-2 הדברים הבאים יקרו:

1) הוא פשוט יברח כל עוד נפשו בו.

2) הוא יצפה ממך להורדה משמעותית במחיר כי הרכב שלך "סוג ב".

 

לכן אנו רושמים לך שכל עוד אין פה הורדה משמעותי במחירון (אם אתה שואל אותי אז לפחות 20-30 אחוז מהמחירון) אני לא הייתי מכניס ראש בריא למיטה חולה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עכשיו אני מתבאס על שעשיתי טעות ענק

סיכמתי איתו על התיקונים לאחרי החג....וזה אחרי ששילמתי יחד כמעט 1000 ש"ח (בידקה+שינוע הרכב)

נראה לי שאני מוותר על העסקה אבל אני לא בטוח שאני יכול לסגת מהעסקה (עוד לא שולם שום סכום מלבד המקדמה)

וכנראה הפסדתי 1000 ש"ח על בליינד...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

30% ממחיר המחירון זה משהו שמקבלים בנוהל לרכבים מסוג גטס ככה שאם מישהו חושב שזו אטרקציה שיחשוב שוב.

 

ההפחתה הריאלית לגטס עם תאונות (קצה שילדה + מעיכות בגג) היא 40% וכמובן השבחה של הפגמים שיצאו בבדיקה.

 

הק"מ גבוה, אבל אם נותנים הנחה טובה ואתה מוכן לקחת בחשבון שבעוד 5 שנים כשתמכור הרכב לא יהיה שווה כמעט כלום (יהיה עם 200K ותאונות) - אז זה בסדר.

פורסם

אז כדי להרגיש טוב ולצאת עוד בזמן לפני שאהיה פראייר ביג טיים אסכים לומר שכמעט שילמתי 43K על האוטו

גטס 09 GLI (מחירון 52K)

עם 94 קילומטרים

 

אגב.....אין לי בעייה לצאת מהעסקה נכון? ההסכם נעשה אל מול אחת מחברות הליסינג הגדולות...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

כדי שהעסקה הזו תהייה משתלמת עבורך המחיר צריך להיות יותר קרוב ל-35K.

 

בחיים שלי לא שמעתי על זה שאתה צריך לשלם על שינוע. זה בד"כ רק מקדמה שמחזירים אם אתה לא קונה את הרכב.

פורסם

אגב.....אין לי בעייה לצאת מהעסקה נכון? ההסכם נעשה אל מול אחת מחברות הליסינג הגדולות...

לפי השימוש במילה שינוע והעובדה שהסכום אינו מוחזר לך, אני מאמין שמדובר בחברת שלמה סיקסט.

 

נו, מה לעשות, ככה זה ששואלים לפני שעושים ולא אחרי.

לא הפסדת שום דבר ושום דבר לא דורש באסה רצינית. פשוט תלחץ עוד קצת ותוריד עוד את המחיר. אם צריך, תעבור את נציג המכירות בסניף ובקש לדבר ישירות עם מנהל המכירות האזורי של שלמה-סיקסט. הוא זה שבסופו של דבר קובע את המחיר הסופי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש שתי אפשרויות שעומדות לפניי

1. לוותר, ולספוג את שכר הלימוד ובעסקה הבאה "לכפר" על האלף ש"ח במיקוח טוב יותר. השאלה אם הם יכולים לתבוע ממני כביכול הוצאות החלפת חלקים לפי הבדיקה במידה וכבר ביצעו התיקונים(למרות שאני אמור לתבוע אותם על "בעייה בשילדה" כשם שהתחייבו לי לפני)

או שרק לא יחזירו לי הסכום ששולם כבר.

 

2. לומר להם שאני לא מעוניין ברכב הנ"ל ושיחפשו אקסמפלר אחר והמקדמה תישאר.

 

וכן...אתה צודק...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

לדעתי כדאי לך לוותר על הרכישה הזאת, מלבד העובדה שהרכב בעל פגעת שלדה שתשפיע על סחירות הרכב משמעותית כשתרצה למכור, הוא בבעלות שלמה-סיקט שכידוע מטפלים ברכבים ברשת המוסכים שלהם, אני חושב שתבין לבד מה זה אומר.

פורסם

בסופו של דבר ביטלתי את העסקה. רק לציין שלשלמה סיקסט אני לא מתקרב יותר !!!! התנהלו מולי בצורה מבישה...

 

תודה על התגובות

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

×
×
  • תוכן חדש...