Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

p><p>
<img src=[/img]

 

למה יש פה כל כך הרבה שמן? (היה יותר ניגבתי)

(אני חושש שיש נזילה מההגה כוח)

 

אני חושב להוריד את הפילטר אוויר ולהתקין פילטר אוויר כזה yyyyyp.png[/img]

 

 

אבל מה אני עושה אם כל הצינורות מסביב whattodo.png[/img]

 

 

כמה פילטר כזה יכול לעלות אם כדאי להתקין אותו במקום הישן?

 

 

תודה לעוזרים וחג שמח.

פורסם

בדוק תחילה עצמאית/במוסך אם נשם המנוע סתום. אם הוא תקין יש להתחיל לבדוק ביסודיות את המנוע כולל בדיקות לחץ ולחץ הפוך.

אצלי במיצובישי לנסר92 לפני עשור, בסופו של דבר לאחר בדיקת הנשם,הסתבר שהמנוע מנפח מה שהוביל אותי לשיפוץ מנוע כללי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בדוק תחילה עצמאית/במוסך אם נשם המנוע סתום. אם הוא תקין יש להתחיל לבדוק ביסודיות את המנוע כולל בדיקות לחץ ולחץ הפוך.

אצלי במיצובישי לנסר92 לפני עשור, בסופו של דבר לאחר בדיקת הנשם,הסתבר שהמנוע מנפח מה שהוביל אותי לשיפוץ מנוע כללי.

 

יש שמן אדום בפילטר כפי שאני זוכר שמן אדום זה שמן הידראולי.

 

תזכיר לי מה זה נשם מנוע? מה שמו באנגלית?

פורסם

שמן אדום בד"כ הוא של הגה כח /שמן גיר.(אם כי יש כאלו המגיעים גם בצבע צהוב).

לא ברור לי איזה קשר יש בין פילטר האוויר להגה כח ברכב הזה.בדוק מפלס שמן הגה,אם חסר השלם ובכל מקרה,ממליץ לך על המשך בירור במוסך.

התופעה שציינתי,קרתה כאשר בית פילטר האוויר הוצף בשמן מנוע ולכן התייחס לתגובה הנוכחית יותר מאשר לקודמת שכתבתי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שמן אדום בד"כ הוא של הגה כח /שמן גיר.(אם כי יש כאלו המגיעים גם בצבע צהוב).

לא ברור לי איזה קשר יש בין פילטר האוויר להגה כח ברכב הזה.בדוק מפלס שמן הגה,אם חסר השלם ובכל מקרה,ממליץ לך על המשך בירור במוסך.

התופעה שציינתי,קרתה כאשר בית פילטר האוויר הוצף בשמן מנוע ולכן התייחס לתגובה הנוכחית יותר מאשר לקודמת שכתבתי.

 

 

20121002070217.jpg

 

איפה שסימנתי באדום יש מין צינור שמתחבר לעוד צינור (רך) כנראה משם הגיע השמן האדום ,

  • ספונסר פורום
פורסם

השמן שאתה רואה בבית מסנן מגיע דרך צינור הנשם ,אלו הם אדי שמן שמתעבים

במקום ויוצרים שמנוניות קלה .

זה טיבעי לחלוטין בתחשב בעובדה שהרכב בן 15 שנים ,אתה לא צריך לגעת בזה אלא לנקות

מעט בעת החלפת המסנן בטיפולים .

לגבי המסנן שאתה רוצה להתקין ,ההתקן הזה גרוע מאד מכמה סיבות ,הוא יפגע בעוצמת המנוע מאחר והמנוע ינק אויר

חם מאד ,זה יגרום לך לרעש בתא הנוסעים ,ולא יהיה לך אפשרות לתעל את אדי הנשם חזרה

אל מנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אבל למה הוא אדום?

ואיפה שמסומן באדום מתחבר צינור רך והוא נקרה קצת .

איך אני קורה לו בחנות ולאן הוא מתחבר?

  • ספונסר פורום
פורסם

זהו שמן מנוע והוא לא אדום אלא חום בהיר .

הצינור הרך זהו צינור נשם ,מחירו של כזה חדש הוא כ 200 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
זהו שמן מנוע והוא לא אדום אלא חום בהיר .

הצינור הרך זהו צינור נשם ,מחירו של כזה חדש הוא כ 200 שח .

 

 

200 כולל עבודה?

פורסם
צד ימין צינור נשם

 

בצד שמאל 2 צינורות וואקום.

 

 

לאן אני מחבר את צינורות הוואקום ואיפה אני קונה צינורות אלו כי אין אותם שם בסביב למצערת הכל שמן מנוע?

החלק האדום שבור אפשר להחליף אותו ?

פורסם
לאן אני מחבר את צינורות הוואקום ואיפה אני קונה צינורות אלו כי אין אותם שם בסביב למצערת הכל שמן מנוע?

החלק האדום שבור אפשר להחליף אותו ?

 

??????

פורסם
יש 2 צינורות וואקום.

 

אחד מתחבר לסעפת יניקה

והשני מתחבר לצינור שאיבת אויר חיצוני.

 

כפי שאתה רואה בתמונה אחד (אדום) שבור כמה יכל לעלות חלק כזה?

×
×
  • תוכן חדש...