Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DVR 037 - מצלמת דשבורד, טשטוש בצד שמאל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חייב להגיד- הקול של סופר נני בסלואו מושן מוכיח שהיא אכן מפלצת תאבת בשר.

 

וזה בצחוק. אני מת עליה.

 

 

היא באמת אחד היצורים הבלתי נסבלים בעליל בעיני, אבל זה כבר לדיון אחר.

פורסם

האיכות לא כזאת בעייתית...

אם אתה רוצה מצלמה באמת איכותית לך על GO PRO.

200 דולר ושעתיים צילום ב-HD כמובן אפשר להאריך את זמן הצילום על ידי הורדה של האיכות.

פורסם
האיכות לא כזאת בעייתית...

אם אתה רוצה מצלמה באמת איכותית לך על GO PRO.

200 דולר ושעתיים צילום ב-HD כמובן אפשר להאריך את זמן הצילום על ידי הורדה של האיכות.

 

הבעיה היא שאין לה מנגנון הפעלה\כיבוי אוטומטי בזמן הפעלה\כיבוי של האוטו, ושהיא לא דורסת אוטומטית

את הקבצים(לופ רקורדינג). אם היו התכונות הללו, ללא ספק בכלל.

 

אני מעריך שתוך כמה חודשים נראה גירסת GoPro מתאימה לרכב.

פורסם

מעדכן בסיפור.

 

עדכנתי את חנות auto365 בתלונתי וצירפתי להם סרטון. כאן המקום לציין אותם לטובה. הוא הציץ בסרטון,

אמר שנראה לו אכן תמוה עניין הטשטוש, ושאבוא להחליף. יופי של שירות. :mm_yeah:

 

בכל אופן, קיבלתי מצלמה חדשה אחרת, ואכן כמו שחששתי, המקורית היתה "לימון", עם טשטוש שלא אמור להיות,

לעומת החדשה שנראית תקין.

 

מצרף 2 סרטונים שצולמו בדיוק באותו קטע הרחוב, שימו לב לטשטוש הגס במספרי הרישוי של המכוניות

ב2 הצדדים(ממש בלתי קריאים) שמופיע בסרטון הראשון עם המצלמה המקורית, ולמספרים שמופיעים בבירור

בסרטון השני עם המצלמה החדשה (הסרטון השני גם עבר עריכה בתוכנת וידאו ואיכותו פחתה במעט)

 

מצלמה מקורית:

http://www.youtube.com/watch?v=kakf1BcPnV4&hd=1

 

מצלמה חדשה:

http://www.youtube.com/watch?v=WS3In0M1ZJQ&hd=1

פורסם

אני חייב לציין שבתור אחד שיש לו מצלמה מהיקרות יותר (gopro)- אני לא רואה ממש הבדל איכות בין המצלמה של פותח השרשור לבין המצלמה היקרה שלי.

 

יתרה מכך, יש מצבים של תאורה ירודה שבהם המצלמה שלי מצלמת הרבה פחות טוב מהמצלמות הזולות.

 

זו בדיוק הסיבה שמחר אני אוסף את המצלמה החדשה והסופר זולה שרכשתי בנוסף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המצלמה כן איכותית, אפילו יותר מהעיניים שלך - כי לי נראה שמדובר בשועל :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תודה!

זה יודע להתחיל לצלם לבד? חיישן תנועה או איך שקוראים לזה

 

יודע. מתחיל אוטומטית בזמן התנעה ומפסיק אוטומטית בזמן כיבוי.

דורס את הקבצים הישנים לטובת חדשים, כשנגמר המקום.

פורסם
מישהו מכיר מצלמה לרכב שנותנת גם מידע נוסף כמו הזמן שעבר מתחילת הצילום, השעה, מהירות הנסיעה והמרחק שנצבר ?

 

יש הרבה כאלו, כוללים מקלטי GPS, ובחלקם יש גם מצלמה אחורית.

לא יודע על דגמים ספציפיים מומלצים, אבל תחפש ביוטיוב

blackbox dashboard camera gps

ותמצא לא מעט כאלו, כמו זו:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rEjidzexa1Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

×
×
  • תוכן חדש...