Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החנות קרויה אריה מוצרי חשמל, דומני שהכתובת היא בשד' המקינים (ככר פריז נתחמת על ידי שדר המגינים ורח' יפו).

אתר האינטרנט הוא Last Price.

אני רכשתי שם את המכונה לפני למעלה משנה, ההזמנה בוצעה ביום ה' אחה"צ, התשלום בפייפאל, המכונה התיצבה אצלי ביום א'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שמדובר במשהו נקודתי. כשאני קניתי הגעתי לחנות, ראיתי את המכונה והופניתי על ידי המוכר לאתר - שבו המחיר היה נמוך ב-500 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן. אריה ו-Last Price.

המתחרים ניסו להפיד אותי בכך שמדובר ביבוא מקביל, אבל קיבלתי תעודת אחריות של היבואן הרשמי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כנראה שמדובר במשהו נקודתי. כשאני קניתי הגעתי לחנות, ראיתי את המכונה והופניתי על ידי המוכר לאתר - שבו המחיר היה נמוך ב-500 ש"ח.

 

אל תשכח שבחנות ניתן להתמקח.

 

חבר קנה דירה חדשה, את כל החשמל הוא קנה שם. למשל מקרר בחנות - 400 ש"ח פחות מבאתר. והמחיר באתר היה הכי זול בזאפ.

משכנתא זה קל

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ. הצורך במכונה שכך לזמן מה אך כעת התחדש. אני זקוק למכונה עם פתח עליון, לא גדולה מדי חיצונית, חמישה ק"ג מספיק,

רצויה אחריות ארוכה, רצוי של חברה שאינה נותנת שרות גרוע.

עדיף דוד ותוף מנירוסטה [אני טועה בעניין זה?]

מעוניין לקנות באזור ראשון או באזור האינטרנט.

 

לאחר המלצה מספריאל[תודה] רכשתי תנור באתר בשם לסט פרייס ואני בהחלט שוקל לרכוש גם הפעם משם. הבעיה היא שגם כשאני מגביל עצמי עד 2000 שקלים המיבחר הרב מבלבל אותי.

האם תוכלו לעזור ל[פנדוב ולהגיע למכונה טובה? רצוי מתוך האתר שציינתי? גם שלילה של מכונה בגלל טיב או שרות לקוי תעזור לי להתמקד, תודה.

פורסם

לאחר קריאה יסודית של השרשור הזה ניפיתי את אינדסיט לאור דבריו של שי.

התמקדתי במכונות של 5 ו5.5 ק"ג באתר לסט פרייס וכעת אני מתלבט בין:

קריסטל 600 תוצרת צרפת עם דוד נירוסטה ב1965 זוזים. אחריות שנה של תדיראן גרופ- קריסטל.[ תוספת שלוש שנים נוספות בעוד199 זוזים]

 

אלקטרולוקס 85100 ב1892 זוזים. אחריות לשלוש שנים ע"י מינליין.

 

זנוסי 160 ב1790 זוזים. אחריות לשלוש שנים ע"י זן סוכנויות מקבוצת ראלקו.

 

את המלל המלווה ומסביר כל מכונה ומכונה איני מבין כלל. אם מישהו מבין המלל או יש העדפה או קטילה של אחת מהמכונות או מנותני השרות, מוזמן לחוות דעה שכן בקרוב אני צריך לסגור עניין. תודה.

פורסם

אני יכול להמליץ באופן כללי עלימוצרי B/S/H הן המוצרים והן השירות טובים מאוד.

לשלילה, אני יכול להמליץ להתרחק משירות קריסטל.

פורסם

אינני יכול לומר דבר על השירות של קריסטל, אבל זה רק מהסיבה שמכונות הכביסה והמייבשים שלהם, או לפחות אלה שאיתם יש לי ניסיון, פשוט אינם מתקלקלים.

הורי מזה שנים רוכשים רק מכונות כביסה של קריסטל. לזאת הנוכחית כבר מזמן מלא עשור, וכך גם למייבש. שניהם נרכשו יחד, כשהוריי עברו לדירתם הנוכחית.

גם בביתם הקודם היתה מכונת כביסה של קריסטל, שלמיטב זכרוני היתה תקינה לחלוטין ביום שבו הם עזבו אותו, והושארה לדייריו החדשים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נושא כאוב מאוד (מבחינתי) מכונות הכביסה הללו.

על קריסטל - איני יכול להמליץ (השירות...). לאמא שלי יש אחת 15 שנים - וללא רבב. לנו היתה אחת ששרדה 4 שנים ומסרה נשמתה.

בוש - היתה לי, וגם אני חשבתי שתשרוד (כי זה גרמני :x) - שבקה חיים (תקלה באלקטרוניקה - עלות - יותר מחצי מכונה, וזו היתה מכונה יחסית יקרה). לא הייתי קונה שוב (רק אם המחיר היה מפתה).

הנוכחית - באוקנכט שהדלת שלה מחלידה למוות (אין שלוש שנים שהיא אצלנו).

כמו כמעט כל מוצר חשמלי היום, בסדר גודל של המחיר שלך - זה הימור. הייתי הולך על משהו מהזולות יותר ושמגיעה עם אחריות "בסיסית" ארוכה ככל הניתן וכ"כ - פשוטה - אפילו רק עם הפעלה מכאנית בלבד.

(כל המכונות שלנו היו עם פתח עליון. לדעתי - יותר נוח לשימוש).

alfa 156 2.5.

פורסם
נושא כאוב מאוד (מבחינתי) - :twisted:מבחינת כולנו בשנים האחרונות - מכונות הכביסה הללו.

,,,,

כמו כמעט כל מוצר חשמלי היום, בסדר גודל של המחיר שלך - זה הימור. הייתי הולך על משהו מהזולות יותר ושמגיעה עם אחריות "בסיסית" ארוכה ככל הניתן וכ"כ - פשוטה -

אפילו רק עם הפעלה מכאנית בלבד.

(כל המכונות שלנו היו עם פתח עליון. לדעתי - יותר נוח לשימוש).

 

הלואי ותמצא פיקוד הפעלה מכני , חיפשתי לפני שנה ואין .

הפיקוד במכונות כביסה כיום , הוא אלקטרוני , ותוכנית ההפעלה בד"כ סגורה .

- אין אפשרות לעצור באמצע תוכנית הכביסה ,למלא מרכך אם שכחתה, להוציא או להכניס כביסה כפעם - צריך להתחיל תוכנית חדשה שוב .

הרסו את כל הרעיון של הפתח העליון , שהיה אפשר לעצור באמצע תוכנית , ולבצע שינויים .

 

אז מי שמזהה מכונת כביסה חדשה עם פיקוד מכני - בבקשה קישורים ,,

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא יודע, ליין מן. משהו כאן מתאים להגדרתך?

http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=9606

 

התמקדתי כאן בזנוסי הזולה[אחריות ארוכה] בקריסטל היקרה[תוף נירוסטה] ובאלקטרולוקס הזולה עם 5.5 ק"ג שמופיעה בדף אחר.[אחריות ארוכה]

אכן לקריסטל יש מוניטין עבר. ישנן טענות שכיום רמתם ירדה וכן טענות כנגד השרות.

פורסם

היי , תודה , על פי המפרט ב קריסטל CK600 Crystal יש אפשרות בתנאים מסוימים לעצור ולפתוח דלת , ולהמשיך את אותה תוכנית .

http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=CK600&source=web&cd=9&cad=rja&ved=0CGYQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.tadiran-group.co.il%2FCommon%2FFilesBinaryWrite.aspx%3Fdisposition%3Dattachment%26id%3D4087&ei=y973Ua7XO9D2sgaatIHIBg&usg=AFQjCNFqX2axUN8yYg8w2QDv_7xPDwv9Eg&bvm=bv.49967636,d.Yms

 

אבל הפיקוד אלקטרוני -

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...