Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלושתן פיקוד אלקטרוני .

ה אלקטרולוקס וזנוסי - מאפשרות עצירה ופתיחת תא הכביסה לשינויים , רק ב 10 דקות הראשונות של התוכנית .

הוספה/הוצאת כביסה , הוספת מרכך או אבקת כביסה אם נשכח וכו' .

לא בכל תוכנית ומצב הן מאפשרות זאת , וכאשר זה אפשרי הם מגבילים רק ל 10 דקות הראשונות של התוכנית .

 

זנוסי - http://www.ralco.co.il/t-images/table634B-616.pdf

אלקטרולוקס - http://www.miniline.com/_Uploads/302EWT85100w.pdf

 

ה קריסטל לפי המפרט ,, מאפשרת בכל התוכניות , ורק לא בסוף התוכנית במצב סחיטה , כך שזה עדיף .

היא מגבילה רק אם טמפרטורת המים חמה , ואז זמן ההמתנה לפתיחת הדלת באמצע תוכנית יוארך עד להתקררות חלקית של המים .

http://www.google.co.il/url?sa=t&rct...49967636,d.Yms

 

 

על פניו לאור הנתונים - הקריסטל מבחינתי עדיפה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני חוזר על ההמלצה לקנות מכונה עם הרבה שנות אחריות מלאה.

 

במשפחה קנו כמה זנוסי (גם פתח צידי וגם עליון) מכיון שאז היתה אפשרות לאחריות מלאה של 5 שנים. המכונות פועלות כבר יותר מ 4 שנים . רק באחת מהם היתה תקלה (לאחרונה) . התקלה היתה שהדלת לא נפתחה, וטכנאי (באחריות) החליף את הכרטיס האלקטרוני והראה שמשהו התפחם שם ושיתק את המנעול החשמלי של הדלת (מצורף צילום של הכרטיס והמנעול). למרות שהמנעול החשמלי עצמו היה תקין, הוא החליף גם אותו ליתר בטחון. הטכנאי הציע לקנות מיצב מתח טוב (לא ממנו), ואולי זה קשור לתקלה שהיתה.

הוא הציע גם לא לפתוח עד הסוף את ברז המיים שבקיר, כדי שלא יגיע למכונה לחץ חזק מדי.

 

לולא האחריות המלאה היינו זורקים את המכונה כי לא ברור אם התיקון משתלם.

(זנוסי שיייך לאלקטרולוקס. נדמה לי שבארץ השווק ע"י יבואנים שונים).

 

לאחרונה היו פרסומים על אחריות מלאה של 5 שנים לסימנס, ולפני זה לקונסטרוקטה.

 

בהצלחה

 

יהודה

08012013191-wash50.jpg

פורסם

תודה יהודה, לזנוסי ולאלקטרולוקס שהזכרתי אחריות לשלוש שנים. אם כי על זנוסי קראתי בקורת שלילית.

לקריסטל שציינתי דוד נירוסטה ואפשרות להאריך אחריות בתשלום.

קונסטרוקטה פתח עליון לא מצאתי וגם לא מכשירים בעלי חמש שנות אחריות, למרות שזה רעיון טוב.

איני נוטה למכונה יקרה במיוחד שבה ארגיש מחויבות לתקן גם ביוקר, מה גם שכמדומני היקרות הן גרמניות.

פורסם

כפי שציינתי, לי יש אלקטרולוקס ואני מאוד מרוצה.

 

לא אגיד לך מה לקנות, רק אגיד לך לא לקנות קריסטל.

כבר עדיף לקנות ב-יד2 ממוכר אשכנזי.

שם האחריות יותר תקפה.

משכנתא זה קל

פורסם

לאמא שלי יש זכורונות לא טובים מקריסטל מסיבות אחרות.

 

לפני כמה השנים השירות של קריסטל בישראל פשט רגל, רצה הגורל ובדיוק היתה לאמא שלי תקלה במכונה (שהיתה במסגרת אחריות).

כיוון שהיינו קצת לחוצים בכסף אותה תקופה, קניית מכונה חדשה לא היתה אופציה ולטכנאים שבאו לא היו חלקי חילוף (כי בדיוק החברה המפרקת רכשה את מחסן הציוד).

חודש שלם היינו בלי מכונת כביסה, כל פעם צריכים לכבס אצל השכנים או אצל אחות של אמא שלי (בקריית גת יש רק מכבסה אחת יקרה ולא ממש קרובה אלינו לבית).

 

באופן מעניין הקריסטל שהיה לה החזיקה 9 שנים, כולל מלא כביסות בסופי שבוע שלי ושל אחי הגדול שחוזרים אחרי שבוע וחצי (או שבועיים וחצי במקרה של אחי) מהבסיס שהוחלפה רק בגלל תקלה יקרה.

מה שכן שרכשנו לפני שנתיים מכונה חדשה יותר של קריסטל מהטרייד אין שלהם, קיבלנו מחיר שאמנם היה גבוה ב-50 שקלים מהמחיר הכי זול בזאפ, אבל כלל הרכבה של המכונה החדשה ופירוק ופינוי של המכונה הישנה.

 

לפני שני הקריסטלים היתה לנו מכונה של חברת "זהר" (אנשים מאוד ותיקים זוכרים את החברה הזאת), מכונה שעשתה את עבודה במשך קרוב ל-20 שנה ואפילו עברה פעמיים דירה, כבר לא מייצרים מכונות עמידות כאלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני שני הקריסטלים היתה לנו מכונה של חברת "זהר" (אנשים מאוד ותיקים זוכרים את החברה הזאת), מכונה שעשתה את עבודה במשך קרוב ל-20 שנה ואפילו עברה פעמיים דירה, כבר לא מייצרים מכונות עמידות כאלה.

 

 

אתה צודק, וזאת קרוב לוודאי הסיבה שהם לא קיימים יותר :lol:

אני שוב ממליץ לכולכם לקרוא את ה"מאמר" הבא שכתבתי בזמנו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409990

 

שבת שלום.

פורסם

קראתי והשכלתי. בעבר חשבתי שהתוף הינו אחת החוליות החלשות, כעת כנראה האלקטרוניקה. כנראה אין לצפות לאורך חיי מכונה כבעבר. כרגע נוטה לאלקטרולוקס בשל מחיר פלוס אחריות משולשת שנים מול קריסטל צרפתית עם תוף נירוסטה.

העדפות בינהן? אופציות נוספות?

על השרשור הזה ועל זה של ירחמיאל עברתי, תודה.

פורסם

בהמשך לדברים שכתבתי - קניתי בסוף לפני שנה אלקטרולוקס , והיא בסדר , שקטה וללא בעיות .

 

אבל לא מצאתי אלקטרולוקס עם אפשרויות עצירה באמצע תוכנית ,לביצוע שינויים בהפתעה , חייבים לסיים תוכנית ולהתחיל תוכנית חדשה .

 

אם אתם לא צריכים את האפשרות הנ"ל , אלקטרולוקס טובה .

אבל אם כן , בצע חיפוש ובדוק דפי הפעלה של אלקטרולוקס בד"כ ב PDF -

אולי יש היום דגם אשר מאפשר עצירה פתיחה והמשך תוכנית .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חודש מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פיטש, עד כמה שהבנתי אלקטרה פירושו סיני.

מיירון, יש קריסטל ויש אחרות שאולי הן בסדר. נסה דרך אתר בסט פרייס.

באשר לאלקטרולוקס, לא ממליץ. יתכן שהמכונה טובה אך השרות הוא ע"י אלקטרוניקס פרו שנותנים שרות למינליין וסם ליין. למעשה, כבר הזמנתי אלקטרולוקס ותיאמתי טכנאי להתקנה. לאחר שנודע לי מי המתקין[והאחריות] ביטלתי את הרכישה.

 

בלסט פרייס, שהם אתר אינטרנט של חנות חיפאית[הכרתי ע"י ספריאל] קיבלתי מחיר טוב, שרות אדיב ואספקה מהירה.

פורסם

אלקטרה יכול להיות סיני, טורקי או איטלקי, או כל דבר אחר שנדבקת עליו מדבקה של אלקטרה :lol:

 

מזכיר לי שקניתי לאחרונה מקפיא AKAI (מותג מדבקה) והדלת היתה מצופה בפילם שקוף להגנה. כשהסרתי אותו הלוגו המפואר ירד איתו (הדבק של הפילם היה חזק יותר).

:turn-l:
פורסם

זנוסי פתח עליון עובדת כמו חמור אצלי כבר שנה שלמה - ואני מאוד מרוצה ממנה - אפילו הצלחתי בזמנו להוריד את המחיר שלה ל-1350 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...