Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחשב ללימודים בבית או שינשא על הגב?

מה אתה מתכוון ללמוד?

תביא בחשבון - אם בכונתך לקחת את המחשב ללימודים עדיף להסתפק במחשב בעל מסך "13.3 או לכל היותר "14, מחשב יותר גדול יהיה כבד ומסורבל לסחיבה. כמוכן - מעבד i3 או i5 בהתאם לתוכנות שלהן תזקק. אלא אם יש לך אספקת חשמל מובטחת, שכן מסך גדול ומעבד "חזק" ירוקנו את הסוללה מהר מאוד - ועד כמה שאני יודע במרבית חדרי הלימוד אין מספיק שקעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מחשב ללימודים בבית או שינשא על הגב?

מה אתה מתכוון ללמוד?

תביא בחשבון - אם בכונתך לקחת את המחשב ללימודים עדיף להסתפק במחשב בעל מסך "13.3 או לכל היותר "14, מחשב יותר גדול יהיה כבד ומסורבל לסחיבה. כמוכן - מעבד i3 או i5 בהתאם לתוכנות שלהן תזקק. אלא אם יש לך אספקת חשמל מובטחת, שכן מסך גדול ומעבד "חזק" ירוקנו את הסוללה מהר מאוד - ועד כמה שאני יודע במרבית חדרי הלימוד אין מספיק שקעים.

 

+1 ...

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

המחשב גם ללימודים בבית וגם לנשיאה על הגב.

אני מתכוון ללמוד הנדסאי בניין

אם תיווצר בעיה של הטענה אז נפתור אותה עם מפצל חשמל

אבל בכללי המחשב צריך להפעיל משחקים טובים ומהיר.

פורסם

חד משמעית - אם אתה מתכוון לסחוב את המחשב על הגב קנה "13.3, ללימודים שלך יספיק מעבד i3 או i5. בני הבכור סיים לאחרונה לימודי הנדסה בטכניון ומחשב מבוסס i5-M460 סיפק את צרכיו מעל הראש, כולל עבודה על פרוייקט גמר מורכב מאוד. אבל הוא לא משתמש בו למשחקים. לנוחיות בבית הוסף מסך "22-24 חיצוני, אם תרגיש שאתה זקוק לו.

ואל תשכח לרכוש כמה פריטים חיוניים - במיוחד תיק איכותי למחשב - אני מניח שהנוח ביותר יהיה תיק גב - מדובר בעניין של לפחות 300 ש"ח, וכמובן אבזרים כגון עכבר נייד, כבלי חיבור וכיו"ב.

אם אתה רוצה מחשב למשחקים - קנה מחשב שולחני. אבל שאלה גדולה אם תזקק לו, כלומר אם יהיה לך זמן למשחקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...