Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את המייל קיבלתי היום (אולי חלקכם כבר מכיר..).

 

בקיצור, ליד מחלף רישפון, לדעתי ב 2 הכיוונים (מחליפים בטח...)

מכונית "תקועה" בצד הדרך? זהו שלא!

 

סעו בזהירות!

אלעד.

police2[1].jpg

police4[1].jpg

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

פורסם

זו ההונדה המוכרת .........475 באמצע שמפטרלת "להנאתה" בכבישי הארץ ........

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אני לא מבין אם הם רוצים לאכוף את המהירות בכזאת ערמומיות, למה לא שמו את המצלמות בתוך עמודי תאורה ? למה לא עומדים בפינה חשוכה בלילה ? למה לא שמים 200 מלצמות וסוגרים עניין עם כל הנושא של המהירות.

 

כמה עולה מצלמה ? 5000$ ?

 

200 * 5000$ = 100,000$ נו מה הבעיה משכורת אחת של אהרונישקי :wink: .

 

דניאל.

- משטרה אנא השקיעו את מאמציכם בדברים חשובים ובוערים ולא בשטויות -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

200 * 5000$ = 100,000$ נו מה הבעיה משכורת אחת של אהרונישקי :wink: .

 

5000*200 = 100,000?????

באמת היום פורסמו הנתונים המדאיגים לגבי בחינות מתמטיקה של תלמידי ארץ ישראל...

תעשה חזרה על לוח הכפל...

לא יזיק רענון קל...

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...