Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי וו גרירה שמותאם לרכב שלי פונטו HGT . השגתי אותו ביד שניה במצב חדש.

כל החיבורים כולל הכל.

את ההתקנה אין לי בעיה לבצע לבד. יש לי את הידע הזמן והכלים.

השאלה איך אני מאשר את זה?

הבנתי שפעם היה אפשר להתקין לבד ואז נוסעים לטכניון בחולון ושם מקבלים אישור.

זה עדין כך או שהשתנו הדברים?

יש המלצות על מתקין מקומי שלא יעקם את הפרצוף בגלל שהוו יד שניה ולא ממנו?

דרך אגב הוו של חברת BOSAL איכותי מאוד.

 

 

תודה

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

כל מתקין יכול לתת לך אישור,

אם לא בנחמדות אז בכסף...

אני התקנתי בזמנו על ה- BX שלי לבד,

קיבלתי אישור מאחד המתקינים הידועים בארץ,

זה היה בגלל שקניתי אצלו את הקיט.

אלעד.

פורסם

האישור הוא לא רק לטסט הוא גם הביטוח שלך למקרה של מרפי.

חלילה ישתחרר, יתפרק או יתנתק הנגרר ויפגע במישהו, אף כיסוי בדמות אישור ללא התקנה לא ינקה אותך מרשלנות.

אגב יש להתקין גם מחבר נקבה לחיבורי חשמל עבור הנגרר לא מספיק רק התפוח.

ההתקנה היא בטיחותית ,לא קשורה לידע או היכולת שלך להתקין עצמאית- היא לא מצדיקה חיסכון כספי זעום.

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם
אז ככה יש לי וו גרירה שמותאם לרכב שלי פונטו HGT . השגתי אותו ביד שניה במצב חדש.

כל החיבורים כולל הכל.

את ההתקנה אין לי בעיה לבצע לבד. יש לי את הידע הזמן והכלים.

השאלה איך אני מאשר את זה?

הבנתי שפעם היה אפשר להתקין לבד ואז נוסעים לטכניון בחולון ושם מקבלים אישור.

זה עדין כך או שהשתנו הדברים?

יש המלצות על מתקין מקומי שלא יעקם את הפרצוף בגלל שהוו יד שניה ולא ממנו?

דרך אגב הוו של חברת BOSAL איכותי מאוד.

 

 

תודה

 

שחרון

זה כבר לא עובד ככה היום.יש צורך באישור מתקין שמורשה להתקנת המוצר עצמו.חפש מי המתקינים של BOSL ורק דרכם תוכל לקבל אישור.באופן כללי העברת ווי גרירה בין רכב לרכב לא מאושרת במשרד התחבורה והאפשרות החוקית היחידה היא לרכוש ולהתקין באותו העסק.

×
×
  • תוכן חדש...