Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש לברר מה גודל הרמקולים בדלתות קדמיות ואחוריות בדייטסו סיריון 2004 103 כ"ס? ומה אתם ממליצים להתקין בהם? האם כדאי לעשות חורים מאחורה ולהתקין רמקולים 6X9? תודה

פורסם

הגודל בדלתות הוא 6.5. מקדימה ומאחורה.

 

אני התקנתי 4 רמקולים קואקסיליים של JBL - מחיר סביר ואיכות סבבה.

לא רציתי לעשות חורים במגש האחורי.

 

האם אתה מתכוון לשים מגבר?

 

אם לא אז זוג 9*6 במגש האחורי יחד עם 6.5" קדמיים יתנו לך את התוצאה הטובה ביותר.

פורסם
הגודל בדלתות הוא 6.5. מקדימה ומאחורה.

 

אני התקנתי 4 רמקולים קואקסיליים של JBL - מחיר סביר ואיכות סבבה.

לא רציתי לעשות חורים במגש האחורי.

 

האם אתה מתכוון לשים מגבר?

 

אם לא אז זוג 9*6 במגש האחורי יחד עם 6.5" קדמיים יתנו לך את התוצאה הטובה ביותר.

 

 

האם 4 רמקולים נותנים לך בס מספיק? איך איכות הצליל?

פורסם

במקור יש ברכב רק 2 רמקולים קדמיים בגודל 4" שיושבים בתוך מסגרת של 6.5".

 

אז 4 JBLים 6.5" נותנים איכות צליל ה-ר-ב-ה יותר טובה.

האם אני נופל מהרגליים? לא.

 

תראה, לטעמי האלטרנטיבות שלך הם כאלו:

1. זוג 6.5" קדמי ואחורי - האופציה הכי "מקורית". תקבל שיפור עצום לעומת המקור.

2. זוג 6.5 קדמי ו9*6 אחורי - יותר חזק ויותר באסי מאופציה 2. כנראה מחירים די דומים בין 2 האופציות (עד 200 ש"ח הבדל לכל כיוון) - חיסרון שלא הייתי מוכן לקחת זה חורים במגש אחורי.

3. זוג 6.5 קדמי - במקרה הזה עדיפות לקומפוננט. מגבר וסאב בבגאז' - זאת כמובן האופציה הכי טובה, אבל הכי יקרה.

 

אני התקנתי את 4 הרמקולים שהרכב יצא מהסוכנות ולכן העדפתי לשמור כמה שיותר על מקוריות.

פורסם

שיש לך רכב חדש והכל שלם ויפה - הרבה אנשים לא רוצים לחתוך בו חלקים וזה מובן.

אחרי זה אין דרך חזרה.

 

היום שהרכב לא כל כך חדש (אבל עדיין יפה :lol: ) - יכול להיות שהייתי עושה חורים במגש האחורי.

×
×
  • תוכן חדש...