Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באחד מנסיעתי נסעתי אחריי רכב, הנהג שנהג ברכב נהג בצורה איטית מאוד וחשודה עם סיגריה ביד מחוץ לחלון, ברגע שעברתי אותו הנ"ל התחיל לצפצף נסע אחריי וצילם אותי בפלאפון שלו לאחר שעברתי אותו ראיתי שהוא גם החזיק כוס קפה ביד השנייה.

הנ"ל נהג ברכב אזרחי שברולט אבאו ישן ( אולי 2005 )עם צקלאקות וכל מני אנטנות .

מעבר לכך לא עצר אותי לא הסתכל לכיוון שלי ולא היה עם מדים של שוטר.

 

אני מניח שמדובר במתנדב או משהו כזה, מה דעתכם ?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהנחה שאכן מדובר בשוטר או מתנדב האם הוא יכול לצלם ולהתלונן עלי אחר כך ?

הצקלקות היו בתוך הרכב מאלה שכל מתלהב רוכש לכן שמתי לכך לב רק אחריי שעברתי אותו.

פורסם
להתלונן עליך על מה?

אני מניח שמדובר באיזה מתנדב מתלהב שאם לא הרי שוטר היה עוצר אותך באמת , כך שאולי הוא ינסה להדביק לי איזה עבירת תנועה.

האם יכול להיות שמדובר בניידת סמויה עם דבורה, אני יודע שדבורה לא מצלמת אבל האם המשטרה יכולה לצלם אותך במכשיר חיצוני ולשלוח לך דו"ח?

פורסם

אין דבורה סמויה על שברולט אוואו .

באותה מידה גם אתה יכול להתלונן עליו במשטרת תנועה - נהיגה עם קפה+טלפון נייד ביד וצילום תוך כדי נהיגה.

האם עקפת אותו על פס לבן או משהו בסגנון?

 

לדעתי, מדובר באידיוט משועמם.

:loco:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אין דבורה סמויה על שברולט אוואו .

באותה מידה גם אתה יכול להתלונן עליו במשטרת תנועה - נהיגה עם קפה+טלפון נייד ביד וצילום תוך כדי נהיגה.

האם עקפת אותו על פס לבן או משהו בסגנון?

 

לדעתי, מדובר באידיוט משועמם.

:loco:

 

לא עקפתי בקו לבן אבל עברתי אותו בנתיב רחב שמתפצל ל2 נתיבים מיד אחריי .

דרך אגב עשיתי זאת מהסיבה שהוא זיגזג ועיקב את התנועה, המצב היה כאילו שעברתה על רכב איטי שנוסע על קצה דרך.

פורסם

למה לא צילמת אותו בחזרה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא עשית כלום? אז ממה אתה מפחד? תהיה רפוי :wink:

לפחות פעם בחודש "מצלמים" אותי, פעם אפילו יצאתי מהאוטו ודפקתי פוזה כמו אוסיין בולט.

אנשים חושבים שזה מפחיד מישהו כשהם שולפים פלאפון.

חייכת לפחות?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לא עקפתי בקו לבן אבל עברתי אותו בנתיב רחב שמתפצל ל2 נתיבים מיד אחריי .

דרך אגב עשיתי זאת מהסיבה שהוא זיגזג ועיקב את התנועה, המצב היה כאילו שעברתה על רכב איטי שנוסע על קצה דרך.

 

ברור שעשית מעשה חמור - פגעת בכבוד שלו!

 

לפני כמה שבועות פגעתי בכבוד של נהג מונית שנהג בצורה חשודה. נתתי לו איתות באורות וכשראיתי שהוא ממשיך לנהוג מוזר יצאתי לעקיפה. הכל בצורה חוקית. מיד כשהייתי במקביל אליו הוא התחיל להתחרפן והתחיל להאיץ ולהצמד לצד של הרכב שלי. אחר כך הוא ניסה לחסום אותי והמשיך ל"שחק". כל זה, עם מבטים עויינים. לפתע אישתי שלפה את הטלפון והחלה לצלם אותו. ברגע שהוא קלט את זה הוא פשוט התאבן, נצמד לימין ועצר... לך תבין...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גם לדעתי מדובר במשועמם שאולי ניסה להפחיד אותך בזה שצילם. נראה שהוא דיי הצליח, אגב.

בחופש הנוכחי ילד משועמם זרק לכיווני אבן קטנה. לא הספקתי להגיב תוך כדי נהיגה, אבל אחרי שתי דקות כשעברתי שם בכיוון ההפוך כבר הייתי מוכן והחזקתי את הטלפון בזווית כזו שהוא חשב שאני הולך לצלם אותו, הוא תפס כזו ריצה...

פורסם

שתי שאלות אם מישהו יודע להבהרת העניין:

 

1. האם שוטר או מתנדב יכול לצלם אותך על איזה עבירת תנועה שביצעת לטענתו ולשלוח לך דו"ח או לדאוג שתקבל דו"ח בלי לעצור אותך או לשמוע את תגובתך לאישומים ?

 

2. האם צילום בפלאפון של אדם אחר בכביש יכול לשמש ראייה נגד מישהו ?

פורסם

התשובה לשתי השאלות היא כן.

הצילום יהווה הוכחה אם ניתן לראות בצילום שיש עבירה. זה שרואים רכב/נהג, לא אומר שיש עבירה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לא עשית כלום? אז ממה אתה מפחד? תהיה רפוי :wink:

לפחות פעם בחודש "מצלמים" אותי, פעם אפילו יצאתי מהאוטו ודפקתי פוזה כמו אוסיין בולט.

אנשים חושבים שזה מפחיד מישהו כשהם שולפים פלאפון.

חייכת לפחות?!

+1000

מעולה.

 

אם יש למישהו עוד רעיונות אשמח לשמוע.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...