Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה רבה מראש.

חדש כאן, לפחות ככותב...

 

אשתדל לתמצת את הודעתי.

 

תקציב קיים: 33,000 ש"ח.

רכב מבוקש: טויטה יאריס / דיהטסו סיריון / אחר [לא חייב סופרמיני]

תכונות נדרשות: חסכוני בדלק, אמין ובטיחותי, נוח [בסדר הזה]

 

אופי השימוש ברכב:

נוסע לבד באוטו,

100 ק"מ ביום אריאל-ת"א וחזרה,

משתדל שלא בשעות העומס.

 

עוד משהו: גובהי 1.83, אם זה משנה...

 

הצדדים העיקריים בהתלבטות שלי:

האם לקנות דיהטסו משנתון מתקדם 2006-2008

או להעדיף טויטה יאריס אבל מהשנתונים 2002-2003.

 

אגב, האם רכבים אלה יעשו את הנסיעה הנדרשת באופן יום יומי בקלות [מהירות שיוט 110-120 קמ"ש] ?

 

אודה בעד הארות, הערות וייעוץ. זמין לשאלות הבהרה

תודה רבה לכולכם מראש.

אחלה פורום !!!

פורסם

שני הרכבים מתבססים על מכלולים משותפים.

 

לדעתי אין שום סיבה להעדיף יאריס מיושנת על פני סיריון חדשה ב-3 שנים וכנראה עם משמעותית פחות ק"מ.

 

 

לדעתי הסיריון היא כנראה הבחירה הטובה ביותר בתקציב שלך, ולא תהיה לה בעיה לנסוע בנתיב אותו אתה נוסע גם במהירות של 120 קמ"ש.

מדובר ברכב מודרני יחסית שלא יתפרק במהירויות האלה.

פורסם

לא טויוטה ובוודאי שלא דיהטסו.

 

יונדאי גטס !

במחיר הזה תמצא שנתון עוד יותר מתקדם.

סיפורי תצרוכת הדלק שפורסמו על הגטס היו מוגזמים בעליל.

נוחות עדיפה.

בטיחות לא פחות ואולי עדיפה , רק אל תיקח גטס ישן יותר בגרסת GLF ליסינג

עלות אחזקה זולה יותר, ואמינות מצוינת.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

היריס טובה אך המחירון פה פועל לרעתה,אישית לא רואה שום דבר פסול בסריון,אם תמצא כמובן את הדור הנוכחי,אמינה,מנוע סביר ולא נופלת מהגטס.

עוד רכב הוא הגרנדה פונטו,בכזה תקציב אפשרנלמצוא מודל 2007,היא בטיחותית יותר,מרווחת יותר וחסכונית יותר,עדיף למצוא דגמי 1.4

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראשית תודה לעונים.

לגבי יונדאי - אחרי שנפלתי עם אלנטרה 2005 חזק, לא מעוניין כרגע.... [החלפתי אותה בפוקוס 2007, ומרוצה מאד].

לגבי פיאט - לא מכיר, מעדיף יפניות... אבל אבדוק. תודה.

לגבי דיהאטסו - יש הבדל מהותי בין השנתונים 2006-2008 במכלולים, או שמדובר באותה סדרת ייצור ?

ושאלה אחרונה - אם האופציות הן יאריס 2003 עם 125K ק"מ, או דיהטסו 2006-7 עם 100K ק"מ, האם ההבדל בשנתון כזה משמעותי? הרי בסופו של דבר הן עברו פחות או יותר את אותו מרחק, והיאריס שומרת על ערכה יפה.

תודה...

פורסם

ראשית, ההבדל בקילומטרז' הוא של 25% יותר לרעת היאריס. זה לא מעט - זה הרבה מאוד.

 

שנית, בלאי של רכב לא נוצר רק מהמרחק אותו הוא נסע אלא גם מגורמים אחרים. אחד מהם הוא גילו של הרכב. באופן עקרוני רכב שנמצא על הכביש כבר עשור יזדקק לטיפול מסור יותר מרכב שנמצא 7 שנים על הכביש (כמובן שיש יוצאי דופן).

 

אין שום סיבה לקנות יאריס על פני הסיריון. מדובר באותו מנוע! כשאתה קונה יאריס אתה בעצם קונה רכב ישן יותר, עם יותר ק"מ כשאת יכולה לקנות את הסיריון עם אותו מנוע בדיוק - וצעיר הרבה יותר.

 

שלישית, בסכום אותו אתה מתכנן להוציא, ההבדל בירידת הערך בין הסיריון ליאריס הינו זעום, בעיקר אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב מספר שנים.

גם ניתן להעריך שרכב ישן יותר שזקוק לתחזוקה רבה יותר לא ישמור על ערכו בצורה טובה.

 

ולגבי ההמלצה על הגטס - לא חושב שאפשר להכניס את המילא נוחות וגטס באותו המשפט. אולי רק במידה והמילה 'לא' מופיעה שם איפשהו.

ובנוסף, הסיכוי למצוא גטס שאינה GLF הוא נמוך.

 

במקומך הייתי הולך על הסיריון בלי לחשוב פעמיים, אך כמו שאמר yulianx - לא הייתי פוסל את הגרנדה פונטו. סביר להניח שהוא יהיה נוח יותר.

פורסם

הדור החדש של הסריון הגיע ב2006 והוא זהה ל2008

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא טויוטה ובוודאי שלא דיהטסו.

 

יונדאי גטס !

במחיר הזה תמצא שנתון עוד יותר מתקדם.

סיפורי תצרוכת הדלק שפורסמו על הגטס היו מוגזמים בעליל.

נוחות עדיפה.

בטיחות לא פחות ואולי עדיפה , רק אל תיקח גטס ישן יותר בגרסת GLF ליסינג

עלות אחזקה זולה יותר, ואמינות מצוינת.

 

אוי ואבוי !

החזקת פעם את הרכב הזה ? :shock:

רכב לא חסכוני בדלק,נוחות ישיבה ונסיעה מהמזעזעות שיש בשוק.(זה היה בגרסת GLF עם מנוע 1,600 לא מכיר גרסאות אחרות.

הצליח לשבור לי את הגב,בכיתי 3 שנים רק בגלל שאבי היקר אמר לי ש" הרכב חדש אצלך,נסה להתרגל),גם תוספת אורתופדית לא עזרה ולאחר 3 שנים של כאבי גב איומים במיוחד ב- 6 החודשים האחרונים שהחזקתי אותו החלטתי שמספיק.

לגבי עניין הדלק- היאריס וגם הסיריון יהיו חסכוניות ממנו ובהפרש גדול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רגע, אם המכלולים זהים, מדוע שיהיו הפרשי צריכת בנזין בין הסיריון ליאריס?

יש משהו ספציפי ברכב הזה / בעיות ידועות שיש לתת עליהם את הדעת במיוחד לפני קנייה?

מתקרב להחלטה לגבי סיריון - תודה...

פורסם

בגרנדה יש רק גיר רובוטי,הרובוט יותר חסכוני,אך פחות חלק מגיר אוטומטי רגיל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אוי ואבוי !

החזקת פעם את הרכב הזה ? :shock:

רכב לא חסכוני בדלק,נוחות ישיבה ונסיעה מהמזעזעות שיש בשוק.(זה היה בגרסת GLF עם מנוע 1,600 לא מכיר גרסאות אחרות.

הצליח לשבור לי את הגב,בכיתי 3 שנים רק בגלל שאבי היקר אמר לי ש" הרכב חדש אצלך,נסה להתרגל),גם תוספת אורתופדית לא עזרה ולאחר 3 שנים של כאבי גב איומים במיוחד ב- 6 החודשים האחרונים שהחזקתי אותו החלטתי שמספיק.

לגבי עניין הדלק- היאריס וגם הסיריון יהיו חסכוניות ממנו ובהפרש גדול.

 

מסכים לגמרי.

 

אני מכיר אנשי קבע בצבא שבחרו לא להשתמש ברכב הצבאי שהם קיבלו (גטס) רק בגלל כאבי גב.

אם אתה 1.83 אז באמת תתרחק ממנו.

 

הסיריאון החדשות יחסית באמת מעולות. חסכוניות מאוד!

---------------------

גל ארנרייך

פורסם

סיריון לא תמצא ידנית, ויאריס כן... והיאריס ידנית תהיה יותר זריזה וגם יותר חיסכונית.

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

מוזר חברים,

יצא לי לנסוע נסיעות ארוכות על הגטס מטבריה ועד לבאר שבע כמה פעמים,ולא היו כאבי גב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
סיריון לא תמצא ידנית, ויאריס כן... והיאריס ידנית תהיה יותר זריזה וגם יותר חיסכונית.

 

על זה אין ויכוח :)

אני אישית בעד ידני. עכשיו הכל תלוי בו...

---------------------

גל ארנרייך

×
×
  • תוכן חדש...