Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר כמה שבועות שאני מתלבט בין 3 חברות, החלטתי להחליף את הצ'יפ אפסולוט שמותקן על רכבי

בתוכנה אחרת.

היו לי כמה התלבטויות ולאחר שחרשתי כל פורום אפשרי הגעתי למסקנה ש REVO הוא הבחירה שלי.

הגעתי אליהם בשעה 11 בבוקר היום, שי וקובי קיבלו אותי בצורה יפה, שאלו שאלות על הרכב כיום

ולאן אני רוצה להגיע.

STAGE 2 בשבילי מספיק כרגע אז לא החלפתי משאבת דלק, מה שמעלה כבר ל STAGE 2+.

15 דקות עבודה של המחשב, 30 דקות עבודה של שי על התיקונים והרכב מוכן.

 

רשמים:

1. הרכב מרגיש הרבה יותר אגרסיבי בסלד הגבוה, איפה שהאפסולוט נגמר לריבו יש עוד.

2. הרכב מפרפר גם באמצע שני, לא פשוט עם DSG ו R1R חדשים במידה 18.

3. הרכב פתאום יותר צפוי, האפסולוט היה נותן לי מכות של כוח ברגעים לא קשורים

מה שמציק במיוחד במסלול.

 

לסיכום:

שירות נפלא! באמת שמראים לך שלא רק כסף מעניין אותם בשונה ממקום אחר שאליו אני לא אחזור.

הרכב מרגיש נהדר, 100 קילומטר ראשונים יש ADAPTION, אבל כבר מרגישים שהרכב בריא יותר.

 

אני יודע שאין הרבה בפורום שעשו מעבר בין תוכנות, לכן הרגשתי צורך לפרסם את הנושא הזה שיתן תשובה למתלבטים,

אם יש עוד שאלות בשמחה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדפטציה לוקחת יותר ממאה קילומטר, למה לא בדקת על הדרך את apr ?

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

אדפטציה לוקחת 100 מיילים שזה בערך 160 ק"מ. אגב, באדפטציה הרכב מרגיש יותר חזק אח"כ זה מתמתן.

איזה תיקונים עשו לך?

האם יש לך לוגים של שתי התוכנות לצורך השוואה?

גם אני עשיתי מעבר בין תוכנות, עברתי מאפסולוט לAPR ב20VT..

פורסם

האפסולוט שהיה לי על הרכב הותקן בשנת 2008, זה לא שהתקנתי והתחרטתי לאחר מכן,

פשוט רציתי לעשות שינוי מכיוון שהגרסה שלו הייתה ישנה בכל מקרה.

זה לא בא לגרוע או להוסיף מהאיכות של אפסולוט, סה"כ התחברתי יותר לסוג ניהול של הריבו.

תודה ושבוע טוב לכולם.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
חשוב מאוד!

 

לא אמרתי בשום מקום שיש לנציגה של אפסולוט שירות חרא, זה אתה אמרת.

האפסולוט שהיה לי על הרכב הותקן בשנת 2008, זה לא שהתקנתי והתחרטתי לאחר מכן,

פשוט רציתי לעשות שינוי מכיוון שהגרסה שלו הייתה ישנה בכל מקרה.

זה לא בא לגרוע או להוסיף מהאיכות של אפסולוט, סה"כ התחברתי יותר לסוג ניהול של הריבו.

תודה ושבוע טוב לכולם.

 

כל הכבוד לך.

אני אוהב את הדרך שבה אתה בוחר להגיד את הדברים, אתה ראוי להערכה.

 

גולף GTI זה כנראה הרכב הבא לי, אני מניח שאבחר ב REVO תיהיה בבחירה שלי מכיוון שהנסיון שלי עם אפסולוט על איביזה קופרה היה כיף בהתחלה, אבל אחר כך התגלה כאגרביסי מידי ולא מספיק לינארי לאורך קשת הסל"ד.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

שמח לשמוע שאתה מרוצה.

גם אני כמוך בוחר תוכנה בראש ובראשונה בגלל יחס של הסדנה.

הרי ההבדלים בין התוכנות המובילות בעולם (לא אפסולוט) זניחים בשורה התחתונה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני לקוח מאוד מרוצה שלהם על שני רכבים.

אני דווקא מאוד מתחבר לניהול האגרסיבי של אפסולוט, כמה אני מתגעגע.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לי יש לאון FR TFSI שקניתי את הרכב התוכנה הראשונה שהייתה לי זו אפסולוט, אני מאוד הייתי מרוצה.

 

שרציתי לעלות לסטייג' 2 נאמר לי שבאפסולוט אין, והאופציה השניה זה לשים תוכנה GIAC ברכב.

 

במידה והיה סטייג' באפסולוט הייתי נשאר אם התוכנה.

 

לכל חברה או סדנא יש לקוחות מרוצים יותר ויש מרוצים פחות, לא נכנס למה שהבחור חווה שירות לא טוב מאותה סדנא.

פורסם

TOP RPM ממש ליד העבודה שלי, הייתי בא לקפוץ לומר שלום :)

תתחדש

אחלה סדנה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אז במה בחרת בסוף? GIAC? ולמה?

 

 

E&A הם הנציגים של GIAC בארץ, ולא חשבתי שאני ישים תוכנה אחרת, אחרי מס' אינדיקציות שהיו, התוכנה הכי חזקה היא GIAC,

גם אני בדקתי אם רכב וסטפ כמו שלי ותוכנה של חברה אחרת והתוצאות היו שונות מאוד (לא מדבר על רכב קדימה, על יותר), אין טעם לפתוח את הדיון לגבי זה.

 

 

אני מכיר את סדנת E&A שנים, ובשבילי הם לא רק מקום שמוכר תוכנה לרכב הם סדנא שנותנת (לדעתי כמובן) את השירות הטוב ביותר שאני מכיר, אז אם יש לי תקלה אני פונה אלייהם והם פותרים לי תקלות שאפילו במוסך מרכזי לא פותר בגלל הנסיון וההתמחות הגדול שיש להם ברכבי VAG.

 

 

נ.ב

כמו שאמרתי לך בהתחלה הכי חשוב שאתה מרוצה


×
×
  • תוכן חדש...