Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וסופרצ'יפ חברה מאוד ותיקה...הפחד שלי הוא שאין להם נציגות בארץ ואם תהיה תקלה אני יהיה בבעיה...

 

לפני 20 שנה כן היה להם נציגות בארץ, התקנתי המון ציפים (אשכרה התקנה, כן? פרוק מחשב, הלחמות, התקנת ציפ חדש וכו') בראשית ימי הגודשות בארץ והקטע הכי מצחיק, לא היה אז עוד אינטרנט וקידמה שכזו אז היה לנו מכשיר מיוחד של סופר ציפ שלתוכו היינו מכניסים ציפ ריק ואז מתקשרים לאנגליה עם כל הפרטים של הרכב ומספר שילדה, הם היו מתקשרים בקו נוסף למכשיר שלהם ובאיזה טכנולוגיה שלהדיוט כמוני נשמעה כמו פקס היו מתקינים את התוכנה על הציפ.

 

ב 3-4 מתוך 10 פעמים, כל מיני רעשי רקע בקו היו דופקים את ההתקנה והיינו צריכים לחזור עליה אבל כשזה עבד, זה עבד פ33ה!:twisted:

 

נשמע כאילו זה היה לפני 2000 שנה בתקופת הברונזה, לא? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמע כמו תקופת הגודש הקדמון :lol:

אני מקווה שהיום הם קצת יותר השתכללו..

 

לדעתי יש מספיק חברות של צ'יפים בארץ, כולם נותנים פחות או יותר אותו דבר בצורה כזו או אחרת. אם יש להם עוד מוצרים כמו שיש לAPR למשל.

פורסם
לפני 20 שנה כן היה להם נציגות בארץ, התקנתי המון ציפים (אשכרה התקנה, כן? פרוק מחשב, הלחמות, התקנת ציפ חדש וכו') בראשית ימי הגודשות בארץ והקטע הכי מצחיק, לא היה אז עוד אינטרנט וקידמה שכזו אז היה לנו מכשיר מיוחד של סופר ציפ שלתוכו היינו מכניסים ציפ ריק ואז מתקשרים לאנגליה עם כל הפרטים של הרכב ומספר שילדה, הם היו מתקשרים בקו נוסף למכשיר שלהם ובאיזה טכנולוגיה שלהדיוט כמוני נשמעה כמו פקס היו מתקינים את התוכנה על הציפ.

 

ב 3-4 מתוך 10 פעמים, כל מיני רעשי רקע בקו היו דופקים את ההתקנה והיינו צריכים לחזור עליה אבל כשזה עבד, זה עבד פ33ה!:twisted:

 

נשמע כאילו זה היה לפני 2000 שנה בתקופת הברונזה, לא? :lol:

 

הטכנולוגיה היא מודם חיוג ... :lol:

המכשיר הוא מחשב קטן עם מודם

ומאפשר להשתלט על מחשב מרחוק או להעביר נתונים מרחוק

בהתחלה היו מודמים במהירות של 300bps (כן שליש K ) ולמי שהיה כסף קנה מודם 1200 ....

 

פעם גם היו מתחברים ככה לאינטרנט ... בתחילת דרכו.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

כן, בהחלט.

 

רק שהטכנולוגיה הזו הייתה טרם פרוצת האינטרנט לקהל הרחב כך שהיא נראתה עוד יותר מופלאה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...